Almanya'daki İlginç Trafik Lambası
-
ShockMan bunu yazdıpiskopatix bunu yazdıShockMan bunu yazdı
Bizde olsa bir taş darbesi bile değil, diz kapağı ile bir aparkat Lambanın ekranı nakavt. :)
kim neden yapsın bişey olmaz merak etme.
Muhtemelen sen Yurt dışındasın hocam sadece tahmin ettim. :)
Bizim buraları bilmezsin sen. Böyle güzel şeylere Milletimizi layık görürüm ama Nerede o günler. Milletimizde kendine layık görecekmi yada ne zaman akıllanacak bilmiyorum.
Bilirim bilirim bişey olmaz bir yapılsında hele. Bak bunu Liseli çocuklar proje diye yapmışlar yani öyle heryerde yok. Şöyle güzel işlek bir caddeye yap bişiycik olmaz. buarada Evet 6 yıldır zaman zaman yurtdışındayım.
-
piskopatix bunu yazdıShockMan bunu yazdıpiskopatix bunu yazdıShockMan bunu yazdı
Bizde olsa bir taş darbesi bile değil, diz kapağı ile bir aparkat Lambanın ekranı nakavt. :)
kim neden yapsın bişey olmaz merak etme.
Muhtemelen sen Yurt dışındasın hocam sadece tahmin ettim. :)
Bizim buraları bilmezsin sen. Böyle güzel şeylere Milletimizi layık görürüm ama Nerede o günler. Milletimizde kendine layık görecekmi yada ne zaman akıllanacak bilmiyorum.
Bilirim bilirim bişey olmaz bir yapılsında hele. Bak bunu Liseli çocuklar proje diye yapmışlar yani öyle heryerde yok. Şöyle güzel işlek bir caddeye yap bişiycik olmaz. buarada Evet 6 yıldır zaman zaman yurtdışındayım.
İstanbulu bilmemde bizim burada Diyarbakırda yapılabilmesi bir asır daha ister gibime geliyor.. Gerçi o kadarda umutsuz değil en azından parklardaki güzel lambalara artık dokunulmuyor, Eskiden kırıyorlardı.. Hayırlısı.... olur olur.
Toplumsal bilinçlenme ile alakalı bir konu. Yurt dışında olduğunu attım tuttum. :)
-
"Alt tarafı bir trafik lambası" demeyip, adam gibi tasarlıyorsan , sen tamamsın kardeşim. Yaptığın işi geliştiriyorsan, yenilik getiriyorsan, insanların yararına işler yapıyorsan tamamsın.
Helal olsun be...
İnsanları diplomaya, paralı iş bulmaya, bi ton şeye odakladılar. İnsanlar yaptıkları işten zevk alamaz hale geldi. ARtık herkes yarışta. Ortada yarış yok !!
Zaten ortada bir yarış varsa, işini zevk alarak yapanlar kazanıyor. İşini değil, hobisini iş olarak yapanlar kazanıyor. İnsanlığa yararlı şeyler yapanlar kazanıyor. Geri kalanlar mı ????
Geri kalanlar kazandıklarını düşüne dursun...
Her ürünü bu incelikle, her ürünü bu hevesle tasarlarsak ; daha kaliteli ürünlerimiz olur. Sürekli standart yükselir. İnsanlara en iyi ürünleri, en iyi himeti vermeye başlarız. İnsan olarakta bunu ararız.
Kaliteli işler yapmak bir sorumluluktur. Gerçekten helal olsun.
-
amk adamlar, potanın, kalenin, parkın tellerinin, herşeyin anasını s.kiyorlar. Nasıl bir beyin var, bizim millette anlamıyorum.
-
Bizim adam alır onu odasına takar amk.Nasıl zihniyetteler anlamıyorum ki arkadaş adamlar ne kafadalar
-
Tengri bunu yazdı
amk adamlar, potanın, kalenin, parkın tellerinin, herşeyin anasını s.kiyorlar. Nasıl bir beyin var, bizim millette anlamıyorum.
Şehir içi Halk otobüsüne oturdum Arkadaş var yanımda, tabi yıllar önce oluyor bu olay. Bi baktım Oturduğumuz koltuğun Vidalarını tırnakla çıkarmaya uğraşıyor bir kaçını ininceye kadar çıkardı bile... Kızardım bozardım, sesimide edemiyom, kaş göz ediyom, Banamısın demiyo.
Neyse indik sordum neden zarar verdin Adamın otobüsüne, cevap şu Para vermişim deyyusa afacanlığımıda kaldırsın artık...
Dumur oldum.
-
elalem ne şekillerde yaşıyor..
-
Poet bunu yazdı
Bizim adam alır onu odasına takar amk.Nasıl zihniyetteler anlamıyorum ki arkadaş adamlar ne kafadalar
nokta.
-
Tengri bunu yazdı
amk adamlar, potanın, kalenin, parkın tellerinin, herşeyin anasını s.kiyorlar. Nasıl bir beyin var, bizim millette anlamıyorum.
parklarda bankların,stadiumda oturakları,kullanılmayan evlerin ve arabaların camlarını unutmussun.
-
ShockMan bunu yazdı
Bizde olsa bir taş darbesi bile değil, diz kapağı ile bir aparkat Lambanın ekranı nakavt. :)
:D allahta seni güldürsün
