folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Almanya'daki İlginç Trafik Lambası



Almanya'daki İlginç Trafik Lambası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    piskopatix bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Bizde olsa bir taş darbesi bile değil, diz kapağı ile bir aparkat Lambanın ekranı nakavt. :)

    kim neden yapsın bişey olmaz merak etme.

    Muhtemelen sen Yurt dışındasın hocam sadece tahmin ettim. :)

    Bizim buraları bilmezsin sen. Böyle güzel şeylere Milletimizi layık görürüm ama Nerede o günler. Milletimizde kendine layık görecekmi yada ne zaman akıllanacak bilmiyorum.

    Bilirim bilirim bişey olmaz bir yapılsında hele.  Bak bunu Liseli çocuklar proje diye yapmışlar yani öyle heryerde yok. Şöyle güzel işlek bir caddeye yap bişiycik olmaz. buarada Evet 6 yıldır zaman zaman yurtdışındayım.


    instagram.com/macrlz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    piskopatix bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    piskopatix bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Bizde olsa bir taş darbesi bile değil, diz kapağı ile bir aparkat Lambanın ekranı nakavt. :)

    kim neden yapsın bişey olmaz merak etme.

    Muhtemelen sen Yurt dışındasın hocam sadece tahmin ettim. :)

    Bizim buraları bilmezsin sen. Böyle güzel şeylere Milletimizi layık görürüm ama Nerede o günler. Milletimizde kendine layık görecekmi yada ne zaman akıllanacak bilmiyorum.

    Bilirim bilirim bişey olmaz bir yapılsında hele.  Bak bunu Liseli çocuklar proje diye yapmışlar yani öyle heryerde yok. Şöyle güzel işlek bir caddeye yap bişiycik olmaz. buarada Evet 6 yıldır zaman zaman yurtdışındayım.

    İstanbulu bilmemde bizim burada Diyarbakırda yapılabilmesi bir asır daha ister gibime geliyor.. Gerçi o kadarda umutsuz değil en azından parklardaki güzel lambalara artık dokunulmuyor, Eskiden kırıyorlardı.. Hayırlısı.... olur olur.

    Toplumsal bilinçlenme ile alakalı bir konu. Yurt dışında olduğunu attım tuttum. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

     

    "Alt tarafı bir trafik lambası" demeyip, adam gibi tasarlıyorsan , sen tamamsın kardeşim. Yaptığın işi geliştiriyorsan, yenilik getiriyorsan, insanların yararına işler yapıyorsan tamamsın.

    Helal olsun be...

    İnsanları diplomaya, paralı iş bulmaya, bi ton şeye odakladılar. İnsanlar yaptıkları işten zevk alamaz hale geldi. ARtık herkes yarışta. Ortada yarış yok !!

    Zaten ortada bir yarış varsa, işini zevk alarak yapanlar kazanıyor. İşini değil, hobisini iş olarak yapanlar kazanıyor. İnsanlığa yararlı şeyler yapanlar kazanıyor. Geri kalanlar mı ???? 

    Geri kalanlar kazandıklarını düşüne dursun...

    Her ürünü bu incelikle, her ürünü bu hevesle tasarlarsak ; daha kaliteli ürünlerimiz olur. Sürekli standart yükselir. İnsanlara en iyi ürünleri, en iyi himeti vermeye başlarız. İnsan olarakta bunu ararız.

    Kaliteli işler yapmak bir sorumluluktur. Gerçekten helal olsun. 

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    amk adamlar, potanın, kalenin, parkın tellerinin, herşeyin anasını s.kiyorlar. Nasıl bir beyin var, bizim millette anlamıyorum. 


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    Bizim adam alır onu odasına takar amk.Nasıl zihniyetteler anlamıyorum ki arkadaş adamlar ne kafadalar


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Tengri bunu yazdı

    amk adamlar, potanın, kalenin, parkın tellerinin, herşeyin anasını s.kiyorlar. Nasıl bir beyin var, bizim millette anlamıyorum. 

    Şehir içi Halk otobüsüne oturdum Arkadaş var yanımda, tabi yıllar önce oluyor bu olay. Bi baktım Oturduğumuz koltuğun Vidalarını tırnakla çıkarmaya uğraşıyor bir kaçını ininceye kadar çıkardı bile... Kızardım bozardım, sesimide edemiyom, kaş göz ediyom, Banamısın demiyo. 

    Neyse indik sordum neden zarar verdin Adamın otobüsüne, cevap şu Para vermişim deyyusa afacanlığımıda kaldırsın artık... 

    Dumur oldum.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rebel_Rider
    Rebel_Rider's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    elalem ne şekillerde yaşıyor..


    "I told you guys. NEVER underestimate the power of a _________."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    Poet bunu yazdı

    Bizim adam alır onu odasına takar amk.Nasıl zihniyetteler anlamıyorum ki arkadaş adamlar ne kafadalar

    nokta.


    Hayat Bizi 61 kenara...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Tengri bunu yazdı

    amk adamlar, potanın, kalenin, parkın tellerinin, herşeyin anasını s.kiyorlar. Nasıl bir beyin var, bizim millette anlamıyorum. 

    parklarda bankların,stadiumda oturakları,kullanılmayan evlerin ve arabaların camlarını unutmussun.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı

    Bizde olsa bir taş darbesi bile değil, diz kapağı ile bir aparkat Lambanın ekranı nakavt. :)

    :D allahta seni güldürsün


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
Toplam Hit: 3047 Toplam Mesaj: 22