Almanyadan Türkiyeye Kargo
-
RotKerim bunu yazdıEfendi bunu yazdıRotKerim bunu yazdıEfendi bunu yazdı
Dhl 2 kiloya kadar olanını 15 Euro 98 cente gönderiyor.
Çok uygunmuş.bana 50€dan falan bahsettiler korkuttular açıkcası
Express olursa iş değişir zaten her yerde. Ama normal gönderim böyle. Bu da linki:
https://www.dhl.de/popweb/ProductOrder.do?checkOnInit=false&insert=false&itemId=0
süresi uzun sürebilir. Takip numarası, sigorta filan da istersen 20 Euroyu buluyor.
Süre önemli değil, 1 ayda da gelebilir. Ben bu linki arkadaşa bi göndereyim. İncelesin. Çok teşekkür ederim
Rica ederim.
-
ne bir ayi amk 10 günde maksimum gelir oranin normal postasi ile gondersin 5euro dur enfazla ucreti
-
do_som bunu yazdı
ne bir ayi amk 10 günde maksimum gelir oranin normal postasi ile gondersin 5euro dur enfazla ucreti
Tamam sakin ol :D lafın gelişi 1 ay dedim yani acelesi yok anlamında :D
-
RotKerim bunu yazdıdo_som bunu yazdı
ne bir ayi amk 10 günde maksimum gelir oranin normal postasi ile gondersin 5euro dur enfazla ucreti
Tamam sakin ol :D lafın gelişi 1 ay dedim yani acelesi yok anlamında :D
:D tamam kanka
