Altan Ailesi UFO"Ları Gördü
-
ben de gördüm ama benim gördüğüm tamamen saydamdı. ama farkediliodu..
resmini çekecektim birden kaybettim göremedim..
-
hay a.k. ufo değil hacilar o dedikleri
durum şöyle; çinde millet yazın gelmesiyle geleneksel şölen yaparlar. bumba gibi içinde mum gibi bi şeyle içi şişen bi kabartma yapılıyor ateş yanıyo içi yuvarlandıktan sonra havaya bırakılır çinlilere göre olay şöyle;
o uçan şeyi havaya bırakmadan önce üzerine dileğini yazıyormuşsun havaya bırakıp en havada duruncaya kadar yok oluncaya kadar ona bakarsa dileğin olurmuş
bende hass*ktir çekiyorum bu düzenlerine gerçi beni ilgilendirmez. bu tıpkı ağaca ip bağlama gibi bişey yani yalandan ibaret antalyada da oluyo havada şölen görünümüü verir. millet ufo sanar ::))) haci o meme nin ne işi var bu arada ?
-
scaryhim bunu yazdı:
-----------------------------ben de gördüm hatta resmini de çektim bakın;
-----------------------------
Galiba bu arkadaş yakında ufalarla tanışacak... Yazık olcak bu mesaj okunduktan sonra.. Kardeş giriş yaptığında fazla korkma kedidir o kedi zamanla alışırsın..
