folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Altın Çilek Hakkında



Altın Çilek Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Merhabalar,

    Altın çilek kullananlar var mı? Zayıflamakta yararını gördünüz mü? ve alabilceğimiz güvenli yerler,siteler nelerdir bilen var mı arkadaşlar?

    İnternette yararlı falan yazmışlar tabi de bizzat kullanmış biri varsa ondan duymak istemiştim.Düşünceleriniz nelerdir?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaRdUcK
    BaRdUcK's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Sanıyorum yeni bir kazanç kapısı sağlandı Sn. Başbakanımız kullandığını açıkladı ya 1000 tane hapını ,çayını , vs vs.. ürettiler. Bence kimyasaldan başka birşey değil arkadaşlar inanmayın. Hee.. kendini gördüm kg mı 68 tl idi ( meyvesi ) gerisi faso fiso derim ben. Onunda nasıl kullanılacağını iyi bilmek lazım.


    imza mimza yok !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Bende buna inanan kek varmı diye merak ediyordum

    Hocam sağlık bakanlığından onaylı değilse bi halta yaramaz bunu bil.

    Tarım bakanlığının onay vermesi demek seni hasta etmez zehirli değildir demek. Faydalı olması için sağlık bakanlığından onaylı olması gerekiyor.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    capsiplex de kullandım altın çileğin 2 ayrı firmadan kullandım yok hoca bir boka yaramıyor

    ama param var diyorsan meyvesini al meyvesinin gerçekten işe yarayan canlı şahitlerini gördüm

    hapların içinde hep sinemeki var hoca git sinemaki çayı iç


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Tamam sağolun şimdi KemerAltına ineyim bulayım bunu alayım :D Kendim kullanmıcam zaten ya bakalım.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende buna inanan kek varmı diye merak ediyordum

    Hocam sağlık bakanlığından onaylı değilse bi halta yaramaz bunu bil.

    Tarım bakanlığının onay vermesi demek seni hasta etmez zehirli değildir demek. Faydalı olması için sağlık bakanlığından onaylı olması gerekiyor.


    -----------------------------

    Hem keklikle ne alakası var bir bilgimiz olmadığı için kesin sonuç almışlara soruyoruz pikaçhuluk yapma şimdi.Dün duydum daha ilk defa zaten hemen burda sorduk bilen bilmeyen var mı diye :Z

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Furya hocam bu, uzak durun . Bi baharatcinin isini yapiyorum oradan biliyorum :) Ancak millet catir catir aliyor. Yok hapiydi yok otuydu bokuydu pusuruydu :)


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    Tarikat şeyhine pikaçu deyip şeklinide koydu birde bu hapla zayıflarsa bu adam değme keyfine

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    No_MeRCy
    No_MeRCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    Genelde bu tür ilaçlari sağlık bakanlıgı izin vermez cogu satılan ilaçlar yada benzerleri tarım bakanlıgı izni ile satılır. Saglık bakanlıgının izni ile satılan bir takım ilaçlar var bir saglık calısanı olarak bir takım ilaçlardan memnun kalan oldu lakin altın cilek satmiyoruz :) bulundurmuyoruz isteyeni aktarà gönderiyoruz.


    "Parmağımla insanlara yıldızları gösteriyorum, onlar parmağıma bakıyorlar"
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    hocam tamamen yalan doğal diye gösterip kimyasalları dayıyolar insanın önüne ben sağlıklı zayıflıcam diosan herbalife kullan bende çok önyargı gördüm bu konuda ama ciddi anlamda araştırdığımda kullanmaya başladım (zayıflamak için deil benimki) bayadır kullanıorum istersen detaylı bilgide weririm annem we kardeşimide başlatıcam 


    dewdim dewrildim geldim
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    öğle yemeği yeme- az ye

Toplam Hit: 2654 Toplam Mesaj: 20