folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder !!!Amatör Çalışma!!! Bi Dinleyin



!!!Amatör Çalışma!!! Bi Dinleyin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sheriff
    sheriff's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    tebrikler çok güzel olmuş. elinize sağlık. devamını bekliyorum

    Alayına İsyan İnadına Göztepe
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek
    Aga bence şahane.İnşallah daha iyilerinide yaparsın ve bizimle elinden geldiğince paylaşırsın.Bandrollüsünü almakta nasip olur inşallah bir gün:))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    amele_2 olm senin elinden tutsalar idi şimdi sen saksofon çalıyor olacaktın..acaip para kazancaktın belkide burada olmayacaktın..çok üzüldüm çok duygulandım..ühühüüüüü :((

    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    ah be amele uzulme, ben veririm benim cubugu sana saxofon mus gibi yalarsin uflersin oksarsin seversin... :P
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizmatrixxx
    karizmatrixxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşım gayet iyi olmuş çalışman kutlarım

    World is a freak show
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek
    Genç yetenekleri her zaman dinlemişimdir.. Ulen koskoca Tarikat Gitaristi, hala bi demo koymad siteye demeyin.. Yakında olcak işalle :) Bu pazar studio kayıtlarını beğenirsem Dark Stone Will Shine dinleyeceksiniz.. Bu arada parça fena değil ama hard rock yapın!!

    hikaye
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek
    şaka maka az once bu parcaya elektro gitarla Clean tone da bi solo attım super oldu :):) kim yazmış bunu?

    hikaye
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    la hüso güldürme beni amk daha 2 kelimeyi bi araya getiremion la saniyeye 3 kelime sığdırasın:D:D neyse dai senin elinden kim tutmaşım amk al delichopan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    hacı bu arada şarkı çok güzel diğer çalışmalarınıda bekliyorum
    bu arada diğer ipneler : faak yuuu :D:D:D:

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRzMaN
    KaRzMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2004
    Erkek
    ilginizden dolayı hepinize çok teşekkür ederim,
    umarım yeni çalışmalarla yeniden tahribat forum çatısı altında buluşuruz. İşte bu yüzden tahribatı seviyorum...

    koysalar önüme barikatta, çocukta yaparım tarikatta :D
Toplam Hit: 3478 Toplam Mesaj: 24