!!!Amatör Çalışma!!! Bi Dinleyin
-
tebrikler çok güzel olmuş. elinize sağlık. devamını bekliyorum
-
Aga bence şahane.İnşallah daha iyilerinide yaparsın ve bizimle elinden geldiğince paylaşırsın.Bandrollüsünü almakta nasip olur inşallah bir gün:))
-
amele_2 olm senin elinden tutsalar idi şimdi sen saksofon çalıyor olacaktın..acaip para kazancaktın belkide burada olmayacaktın..çok üzüldüm çok duygulandım..ühühüüüüü :((
-
ah be amele uzulme, ben veririm benim cubugu sana saxofon mus gibi yalarsin uflersin oksarsin seversin... :P
-
arkadaşım gayet iyi olmuş çalışman kutlarım
-
Genç yetenekleri her zaman dinlemişimdir.. Ulen koskoca Tarikat Gitaristi, hala bi demo koymad siteye demeyin.. Yakında olcak işalle :) Bu pazar studio kayıtlarını beğenirsem Dark Stone Will Shine dinleyeceksiniz.. Bu arada parça fena değil ama hard rock yapın!!
-
şaka maka az once bu parcaya elektro gitarla Clean tone da bi solo attım super oldu :):) kim yazmış bunu?
-
la hüso güldürme beni amk daha 2 kelimeyi bi araya getiremion la saniyeye 3 kelime sığdırasın:D:D neyse dai senin elinden kim tutmaşım amk al delichopan
-
hacı bu arada şarkı çok güzel diğer çalışmalarınıda bekliyorum
bu arada diğer ipneler : faak yuuu :D:D:D: -
ilginizden dolayı hepinize çok teşekkür ederim,
umarım yeni çalışmalarla yeniden tahribat forum çatısı altında buluşuruz. İşte bu yüzden tahribatı seviyorum...
Toplam Hit: 3478 Toplam Mesaj: 24
