Amator Elektronik Kitler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    zumsuuk bi kac site var kendi ugraslarınla yapabileceğim 320volt.com gibi arastır buraları

     

    edit: http://320volt.com/turkce-elektronik-siteleri/


    delimiyim ben?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    http://www.yavuzerol.com/

    buraya baksanıza bi


    :) mutluyum, huzurluyum
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    hacı pic programlamayı oğren okadar zor bişey deil asp den daha kolay :)
    pic oğrenince devre tasarlamaya başka bir açıdan bakıcaksın emin ol
    orneğin basit bir rf alıcı verici yapımında kumandayı 1 lira büyüklüğünde yapıcam die totomu yırttım 1 ay uğraş verditti
    aynı şeyi picle daha fonksiyonlu ve 4 te 1 büyüklüğünde oldu 1 ay bosuna kasmışım :)

     

    ki bu kit devrelerin çoğu picle yapılır maddi olarakda kara gecersin


    onekine?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    SpArK bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://teesoyuncak.com/ana.asp?id=246

     

    bunlardan mı almıştı ailen sana zumsuk ?

     

    Benim de küçükken olsun isterdim :( Hatta şöyle küçükken, çocuk teleskopum, çocuk mikroskobum, ve bu tip elektronik deney setlerim olsun isterdim :(

     

    Buradan çocukları olanlara sesleniyorum... Birşey olmaz, gereksiz demeyin, lütfen ÇOCUKLARINIZA bu tip şeyleri küçük yaşlardan itibaren alınız. Ellerine 3 kuruş tutuşturmak, dışardan gelirken, çikolata cips, oyuncak almak yerine böyle şeyler alın lütfen... :'(


    -----------------------------

    Buradakilere hayran kaldım ağzımın suyu aktı ama çok pahalı :...(


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Lise yillarimda neredeydi bu siteler.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eyuperol
    eyuperol's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2011
    Erkek

    takipteyim


    İnsanları ( küçük-büyük, yaşlı-genç, tanıdık-tanımadık, eşdost-sevgili vs vs ) sevin, saygınızı gösterin ama kesinlikle insanlara acımayın. Çünkü acıdığınız anda acınacak duruma düşüyorsunuz
Toplam Hit: 2985 Toplam Mesaj: 17