Amatör İlk Grafik Çalışmam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çalışma güzel hocam ama text içerisinde ki textureler kötü durmuş. Bir de yazı kenarları çok keskin. Soft yap.

    Bu da benim devam etmekte olduğum çalışma :P Çok zorluyor :) Bitsin hele koyacam.


    -----------------------------
    hocam nickleri kullansaydın keşke(: benim nicki belirgin yaz:DD


    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    lepusmorris bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çalışma güzel hocam ama text içerisinde ki textureler kötü durmuş. Bir de yazı kenarları çok keskin. Soft yap.

    Bu da benim devam etmekte olduğum çalışma :P Çok zorluyor :) Bitsin hele koyacam.


    -----------------------------
    hocam nickleri kullansaydın keşke(: benim nicki belirgin yaz:DD

     


    -----------------------------

    Fazla kimseyi tanımadığım için yazmıyorum. :) Tahribat yazmam yeterli sanırım :| Dosyayı kaydettim duruyor şu lanet olası boyun düzleşmesi problemim geçsin bitiricem :D


    ne diyon?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    lepusmorris bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çalışma güzel hocam ama text içerisinde ki textureler kötü durmuş. Bir de yazı kenarları çok keskin. Soft yap.

    Bu da benim devam etmekte olduğum çalışma :P Çok zorluyor :) Bitsin hele koyacam.


    -----------------------------
    hocam nickleri kullansaydın keşke(: benim nicki belirgin yaz:DD

     


    -----------------------------

    Fazla kimseyi tanımadığım için yazmıyorum. :) Tahribat yazmam yeterli sanırım :| Dosyayı kaydettim duruyor şu lanet olası boyun düzleşmesi problemim geçsin bitiricem :D


    -----------------------------
    geçmiş olsun hocam. yardım ederim ben sana:D

    al nickler yazıyo zaten burda: http://www.tahribat.com/Online-Uyeler


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    lepusmorris bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çalışma güzel hocam ama text içerisinde ki textureler kötü durmuş. Bir de yazı kenarları çok keskin. Soft yap.

    Bu da benim devam etmekte olduğum çalışma :P Çok zorluyor :) Bitsin hele koyacam.


    -----------------------------
    hocam nickleri kullansaydın keşke(: benim nicki belirgin yaz:DD

     


    -----------------------------

    Fazla kimseyi tanımadığım için yazmıyorum. :) Tahribat yazmam yeterli sanırım :| Dosyayı kaydettim duruyor şu lanet olası boyun düzleşmesi problemim geçsin bitiricem :D


    -----------------------------

    Upload et hocam psd ni iş bölümü yapalım mesela ben A R B leri yapayım sende zaten T yi yapmışsın H,İ yi yap :)


    Gel bili bili gates
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Uğraşmayın psd yi verin bana ben hepsini yaparım :D 

    Altınada şöyle yazarım 

    Designed by tosun

    Think by Daniel-Koo

    lepusmorris and pessimistic are still waiting :D :D ahuha :D  

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Hading verim bari :D Kötü emellerinize alet etmeyin ulennnnnn :D lisansladım ha :P Bitirdiğiniz de beni de sıkıştırın bi yere nickimi :D

    Buyrun PSD; http://hotfile.com/dl/116460053/e8c1079/TAHRIBAT.psd.html


    ne diyon?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    s

    Bende buraya kadar getirdim :D şu B harfinide biri tamamladımı bitiyor sonra daniel bi fırça şov yapar ona :D 

    son halin psd si buyrun :D
    http://hotfile.com/dl/116466437/ae32adb/TAHRIBAT2.psd.html 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------

    s

    Bende buraya kadar getirdim :D şu B harfinide biri tamamladımı bitiyor sonra daniel bi fırça şov yapar ona :D 

    son halin psd si buyrun :D
    http://hotfile.com/dl/116466437/ae32adb/TAHRIBAT2.psd.html 


    -----------------------------

    güzel güzel :D hadi göreyim elleri göreyim elleri arka tarafffffffffff :D


    ne diyon?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    kerhane bannerı mı o :D

    fonu beğendim ben

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    kerhane bannerı mı o :D

    fonu beğendim ben


    -----------------------------

    Beyaz bir sayfa aç , kovayı al siyahla doldur sonra kafana göre bir renk seç ve hassas fırçalardan birini al eline.opacity ve flow değerlerini düşür sonra siyah alana vur aynı font seninde olsun :D 

    Bilmiyosun diye değil belki bilmiyosundur diye anlattım :D kolay gelsin 

Toplam Hit: 3515 Toplam Mesaj: 23