Amatör İlk Grafik Çalışmam
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Çalışma güzel hocam ama text içerisinde ki textureler kötü durmuş. Bir de yazı kenarları çok keskin. Soft yap.
Bu da benim devam etmekte olduğum çalışma :P Çok zorluyor :) Bitsin hele koyacam.
-----------------------------
hocam nickleri kullansaydın keşke(: benim nicki belirgin yaz:DD -
lepusmorris bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Çalışma güzel hocam ama text içerisinde ki textureler kötü durmuş. Bir de yazı kenarları çok keskin. Soft yap.
Bu da benim devam etmekte olduğum çalışma :P Çok zorluyor :) Bitsin hele koyacam.
-----------------------------
hocam nickleri kullansaydın keşke(: benim nicki belirgin yaz:DD
-----------------------------
Fazla kimseyi tanımadığım için yazmıyorum. :) Tahribat yazmam yeterli sanırım :| Dosyayı kaydettim duruyor şu lanet olası boyun düzleşmesi problemim geçsin bitiricem :D -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
lepusmorris bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------Çalışma güzel hocam ama text içerisinde ki textureler kötü durmuş. Bir de yazı kenarları çok keskin. Soft yap.
Bu da benim devam etmekte olduğum çalışma :P Çok zorluyor :) Bitsin hele koyacam.
-----------------------------
hocam nickleri kullansaydın keşke(: benim nicki belirgin yaz:DD
-----------------------------
Fazla kimseyi tanımadığım için yazmıyorum. :) Tahribat yazmam yeterli sanırım :| Dosyayı kaydettim duruyor şu lanet olası boyun düzleşmesi problemim geçsin bitiricem :D
-----------------------------
geçmiş olsun hocam. yardım ederim ben sana:Dal nickler yazıyo zaten burda: http://www.tahribat.com/Online-Uyeler
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
lepusmorris bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Çalışma güzel hocam ama text içerisinde ki textureler kötü durmuş. Bir de yazı kenarları çok keskin. Soft yap.
Bu da benim devam etmekte olduğum çalışma :P Çok zorluyor :) Bitsin hele koyacam.
-----------------------------
hocam nickleri kullansaydın keşke(: benim nicki belirgin yaz:DD
-----------------------------
Fazla kimseyi tanımadığım için yazmıyorum. :) Tahribat yazmam yeterli sanırım :| Dosyayı kaydettim duruyor şu lanet olası boyun düzleşmesi problemim geçsin bitiricem :D
-----------------------------Upload et hocam psd ni iş bölümü yapalım mesela ben A R B leri yapayım sende zaten T yi yapmışsın H,İ yi yap :)
-
Uğraşmayın psd yi verin bana ben hepsini yaparım :D
Altınada şöyle yazarım
Designed by tosun
Think by Daniel-Koo
lepusmorris and pessimistic are still waiting :D :D ahuha :D -
Hading verim bari :D Kötü emellerinize alet etmeyin ulennnnnn :D lisansladım ha :P Bitirdiğiniz de beni de sıkıştırın bi yere nickimi :D
Buyrun PSD; http://hotfile.com/dl/116460053/e8c1079/TAHRIBAT.psd.html -

Bende buraya kadar getirdim :D şu B harfinide biri tamamladımı bitiyor sonra daniel bi fırça şov yapar ona :D
son halin psd si buyrun :D
http://hotfile.com/dl/116466437/ae32adb/TAHRIBAT2.psd.html -
tosun bunu yazdı:
-----------------------------

Bende buraya kadar getirdim :D şu B harfinide biri tamamladımı bitiyor sonra daniel bi fırça şov yapar ona :D
son halin psd si buyrun :D
http://hotfile.com/dl/116466437/ae32adb/TAHRIBAT2.psd.html
-----------------------------
güzel güzel :D hadi göreyim elleri göreyim elleri arka tarafffffffffff :D -
kerhane bannerı mı o :D
fonu beğendim ben
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
kerhane bannerı mı o :D
fonu beğendim ben
-----------------------------
Beyaz bir sayfa aç , kovayı al siyahla doldur sonra kafana göre bir renk seç ve hassas fırçalardan birini al eline.opacity ve flow değerlerini düşür sonra siyah alana vur aynı font seninde olsun :D
Bilmiyosun diye değil belki bilmiyosundur diye anlattım :D kolay gelsin
