folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Amd Mi İntel Mi?



Amd Mi İntel Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    intel


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Render alacaksan INTEL

    Oyun oynayacaksan,kullanırken hızı hissetmek istiyorsan AMD


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek
    8mm bunu yazdı:
    -----------------------------

    Render alacaksan INTEL

    Oyun oynayacaksan,kullanırken hızı hissetmek istiyorsan AMD


    -----------------------------

    Oyun oynayacaksan,kullanırken ısı hissetmek istiyorsan AMD

    :D


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Confusion
    Confusion's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Render alacaksan INTEL

    Oyun oynayacaksan,kullanırken hızı hissetmek istiyorsan AMD

     

    saka gibisiniz he..Halen cahil cahil yorum yapılıyor..Arastırsan 2 dakkanı alcak konu değil..

    Su anda intelin karsısında performans olarak bir rakip yok..f/p olarak amd bazı yerlerde daha iyi o ayrı..

     

    Mesela 2 işlemciyi karsılastıralım..

    Q8300 amd 920

    misal bu işlemciler birbirinine denkişlemcilerdir..Fakt q8300ün ustun oldugu durumlar daha fazladır..

    E7400 vs amd 6000+ 

    7400 6000+yı ters cevirip...

    Q9550 vs amd p2 940..

    Aynı frekansta Q9550 her yerde ustundur..Oyunlarda ikisininde birbirini gectiği durumlar olabilir..

    Eğer corei7 alcaksan onlar uc nokta amd de rakibi dahi yok..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Confusion bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eğer corei7 alcaksan onlar uc nokta amd de rakibi dahi yok..


    -----------------------------

    corei7 çok güzel doğru  ama amd black series de hafife alınamaz overclock özellikleri çok iyi. seçim bende müridin olmalı. AMD destekliyorum ama intel suanda bir adım önde i7 ile

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Confusion
    Confusion's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    he sunuda solemeden gecemicem..Eğer dersen ki ben fazla para vermem oyunlarda da yuksek performans isterim...

     

    2 secenek var karsında 

     

    Alırsın bir e7400 yada e6300(yeni seri) ve yanına iyi bir anakart en f/p dan p43 ds3L..cekersin 3.6 ghz a zorlamadan havayla..

     

    Yada alırsın gsl bir amd anakart ecs 780g black series gibi 780g kart yada 790fx 790gx yanınada amd 710 x3 koyup bir gsl o.c cakarsın..Seni uzun sure goturur..

     

    He eğer diosan ben geleceğe yatırım yapıcam ddr3 meselesi gibi destekli olsun o zamn am3 için 810 x3 alıcaksın... Hayırlısı ne diyelim:D

Toplam Hit: 4928 Toplam Mesaj: 27