folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder AMD Mi İNTEL Mi Kıyaslayın...Bi Tık Yeter



AMD Mi İNTEL Mi Kıyaslayın...Bi Tık Yeter

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dr_X
    Dr_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    valla hocam dediginde haklısın amd kendisini her iste belli ediyor gerek ag iletisimi hızında gerekse bilgi aktarımdan p4 den kat kat iyi calısıyor bende memnunum amd sistemlerinden artık p4 kullananlar düşünsün amd ye gecmelerini tavsiye ederim hele birde anakartın MSI nForce4 chipsetli ise dörtdörtlük çalışıyor p4 ile 5 dk da yapacagınız işlemi amd ile 1 dk civarında yapabiliyorsunuz bu test lerde bizzat yapıldı ve denendi. ama p4 kullanıcıları bir sefer isim duymus ya onu kanıp gidiyorlar önemli olan marka veya isim degil benim icin performans tır. benim mantıgım bu


    Ainesi İŞTİR kişinin..LAFA bakılmaz !.....Çok laf YALANSIZ olmaz !.......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Misanthrope
    Misanthrope's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2005
    Erkek
    yaa millet ben tomshardware in turkce arayüzü oldugunu bilmiyordum.. alla alla.. neyse siteye girenler bakmadiysa video bölümüne girmenizi tavsiye ederim..ozellikle bu su video..

    http://www17.tomshardware.com/cgi-bin/downloads.m?id=14

    The P4-560's Heat Can Crash and Kill
    Our suspicions were confirmed. While the P4 always ran hot, our tests show that the P4-560's heat factor is enough to make the processor throttle.

    Was mich nicht umbringt,macht mich stärker! Nietzsche
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugurben
    ugurben's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2003
    Erkek

    maaşallah ne cok amd ci var mış :)


    uyuz oldum abi amd ciye


    amd cinin kine


    amd ci olmayana


    amd ci olmayanın kine


    uyuz oldum lan bir kere


    sevdigim 3 turk atasozu.. 1- besle kargayı atsın iftirayı, 2- yayılma sivril ( bu bir çin atasozudur), 3- luzumsuz eşek sucuk olur ( buda bir çin atasozudur ) ve son olarak, 4- ak akçe karagün kara akçe ak gün içindir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DoomsdayScreaM
    DoomsdayScreaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2005
    Erkek
    Dr_X bunu yazdı:



    valla hocam dediginde haklısın amd kendisini her iste belli ediyor gerek ag iletisimi hızında gerekse bilgi aktarımdan p4 den kat kat iyi calısıyor bende memnunum amd sistemlerinden artık p4 kullananlar düşünsün amd ye gecmelerini tavsiye ederim hele birde anakartın MSI nForce4 chipsetli ise dörtdörtlük çalışıyor p4 ile 5 dk da yapacagınız işlemi amd ile 1 dk civarında yapabiliyorsunuz bu test lerde bizzat yapıldı ve denendi. ama p4 kullanıcıları bir sefer isim duymus ya onu kanıp gidiyorlar önemli olan marka veya isim degil benim icin performans tır. benim mantıgım bu




    HAKLISIN KATILIYORUM.........
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    ugurben bunu yazdı:



    maaşallah ne cok amd ci var mış :)


    uyuz oldum abi amd ciye


    amd cinin kine


    amd ci olmayana


    amd ci olmayanın kine


    uyuz oldum lan bir kere






    1.konuşmana dikkat et amd cininki falan die konuşma o bahsettiğin rene abinin arkadaşı onun için ths yi duman ettiler ok.


    2.Niye bu kadar çok AMD ci var...AMD iyi olduğu için..bu kadar basit....yukarda test et sende amd ci ol. :))


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 3888 Toplam Mesaj: 16