AMD Mi İNTEL Mi Kıyaslayın...Bi Tık Yeter
-
valla hocam dediginde haklısın amd kendisini her iste belli ediyor gerek ag iletisimi hızında gerekse bilgi aktarımdan p4 den kat kat iyi calısıyor bende memnunum amd sistemlerinden artık p4 kullananlar düşünsün amd ye gecmelerini tavsiye ederim hele birde anakartın MSI nForce4 chipsetli ise dörtdörtlük çalışıyor p4 ile 5 dk da yapacagınız işlemi amd ile 1 dk civarında yapabiliyorsunuz bu test lerde bizzat yapıldı ve denendi. ama p4 kullanıcıları bir sefer isim duymus ya onu kanıp gidiyorlar önemli olan marka veya isim degil benim icin performans tır. benim mantıgım bu
-
yaa millet ben tomshardware in turkce arayüzü oldugunu bilmiyordum.. alla alla.. neyse siteye girenler bakmadiysa video bölümüne girmenizi tavsiye ederim..ozellikle bu su video..
http://www17.tomshardware.com/cgi-bin/downloads.m?id=14
The P4-560's Heat Can Crash and Kill
Our suspicions were confirmed. While the P4 always ran hot, our tests show that the P4-560's heat factor is enough to make the processor throttle. -
maaşallah ne cok amd ci var mış :)
uyuz oldum abi amd ciye
amd cinin kine
amd ci olmayana
amd ci olmayanın kine
uyuz oldum lan bir kere
-
Dr_X bunu yazdı:
valla hocam dediginde haklısın amd kendisini her iste belli ediyor gerek ag iletisimi hızında gerekse bilgi aktarımdan p4 den kat kat iyi calısıyor bende memnunum amd sistemlerinden artık p4 kullananlar düşünsün amd ye gecmelerini tavsiye ederim hele birde anakartın MSI nForce4 chipsetli ise dörtdörtlük çalışıyor p4 ile 5 dk da yapacagınız işlemi amd ile 1 dk civarında yapabiliyorsunuz bu test lerde bizzat yapıldı ve denendi. ama p4 kullanıcıları bir sefer isim duymus ya onu kanıp gidiyorlar önemli olan marka veya isim degil benim icin performans tır. benim mantıgım bu
HAKLISIN KATILIYORUM......... -
ugurben bunu yazdı:
maaşallah ne cok amd ci var mış :)
uyuz oldum abi amd ciye
amd cinin kine
amd ci olmayana
amd ci olmayanın kine
uyuz oldum lan bir kere
1.konuşmana dikkat et amd cininki falan die konuşma o bahsettiğin rene abinin arkadaşı onun için ths yi duman ettiler ok.
2.Niye bu kadar çok AMD ci var...AMD iyi olduğu için..bu kadar basit....yukarda test et sende amd ci ol. :))
