AMD'nin Bulldozerleri Yolda
-


-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------
yahu intel i5 işlemcim var ama casperın stickerı yüzünden mıncıklayamıyorum laptobun kasaıyı açıp :| up...
-----------------------------açınca ne yapacanki
-----------------------------hakkaten la ?
-
amk bunun fiyatı kimbilir ne olacak,
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
amk bunun fiyatı kimbilir ne olacak,
-----------------------------genel fiyat aralığı ; 650 800 civarı düşünülüyor.
Orta seviye işlemciler 650 700 civarı extremler 730 800 $ olacaktır. -
venom88 bunu yazdı:
-----------------------------
Niye yıkımmı var :P
-----------------------------Biri vursun şunu.
-
eski FX işlemciler zamanında dağıtmıştı ortalığı.. bunlarda öyle olacaktır eminim.. ama biz alamayız bunları yaw çok kalın gelir bunlar :D
