folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Amerikada Yaşayan/Yaşamış Olanlar



Amerikada Yaşayan/Yaşamış Olanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hacılar geçen bundan 2 hafta önce muhabbetim olan bir work and travelci vatandaş bana Amerikayı öve öve bitiremedi.Özellikle Amerikada yaşam kalitesini,paranın daha kolay kazanılışını ve eğlenceyi bilhassa çok ballandırdı.

    Mesela burda 20$ olan pantolonun aynısı orda 10$ falan dedi.İşte çalışan herkes en az orta sınıf olarak geçiniyor geçim derdi eğer ayağını yorganına göre uzatıyorsan hiç yok dedi (yani lüks bir mahallede ev tutmazsan yada lüks eşyalar satın almazsan vs) 

    Benimde hemen aklıma okulu bitirdikden sonra orda çalışma fikri geldi ve bunu sorduğumda dedi ki adamlarda programcı,mühendis,doktor,avukat zaten dolu dedi.Oraya sonradan gidip böyle işlerde çalışma fırsatın ancak eğer ordan bir üniden mezun olursan ve işini iyi yaparsan olur dedi.Bende ona denklik sınavı gibi bişey var mı diye sorduğumda adam yok öyle bişey dedi.

    Sonra dedim ki Amerikada nie o zaman o kadar zenci aç geziyor yada o kadar illegal iş dönüyor dedim adamda o zenciler çalışmıyorlar Amerika onlara zaten işsizlik maaşıyla bakıyor dedi.Uyuşturucu bok püsür işi yapanlarda çabuk zengin olma peşindekiler dedi.

    Bu adamın anlattıkları beni "ulan madem öyle nie herkes Amerika değilde Almanya,Fransa,Rusya vs ülkeleri hayal ediyor" diye düşündürdü.

    Bu adamın söylediklerine ortamda olan kimisi inandı kimisi adamın arkasından siktirsin sallıyor vs dedi.Amerika gerçekden bu adamın anlattığı gibi hala böyle hayaller ülkesi mi hacılar?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    bu konu benim açtığım konuları getirdi aklıma . usta bende rusya'ya taşınmak istiyorum çünkü türkiye'ye çok benziyor .aradaki kültür farkını kısa sürede kapatacağımı düşünüyorum . 5,6 yılda öğrenirim rusça'yı diye düşünüyorum . türk insanının aklına karı , kız gelecek ama ondan değil , asıl etken insan kendini güvende hisseder bence . savaş saanayisi çok güçlü. ayrıca türkiyede araç 60 bin lira olsun , rusyada araç 30 bin lira . neredeyse vergi yok gibi . yada çok az . 

    amerika olayına gelince bir albenisi kalmamış bana kalırsa .  ama yorumlara bakalım . kimler , neler yazacak merak ediyorum . belki yanlışım vardır .


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    abi sanırım amerika çok kalabalık olmasından ötürü tercih edilmiyor. Birde diğer ülkelere göre vize vatandaşlık vs daha zor herhalde. Yine de takipteyim konuyu.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    mühim olan türkiyede zengin olabilmek

    şöyle zengin gruplara bak türkiyede nasıl yaşıyorlar

    ağzın düşer amerika bi bok değil anlıcağın :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı

    abi sanırım amerika çok kalabalık olmasından ötürü tercih edilmiyor. Birde diğer ülkelere göre vize vatandaşlık vs daha zor herhalde. Yine de takipteyim konuyu.

    hocam yakında oylama türü olacak gibi birşey vardı . green card olayı seneye felan zorlaşacaktı sanırsam . mesela üniversite eğitimine , kazandığın maaşa göre artık gideceksin . ama şu an eski sistemde diye biliyorum . 


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hacılar öyle diyonuzda dünyanın öbür ucunda bile en çok saygı gören en kaliteli görülen pasaport Amerikan pasaportu.

    Ayrıca Rusyanın ordusundan mordusundan sanane ki hacı savaş çıkarsa geri Türkiyeye kaçarsın :D Sen yaşam standartlarına bak.Rusyada herkes iyi yaşayamıyor ama Amerikada hemen hemen herkes iyi yaşayabiliyor.

    @Davereed

    Hacı ben burda zengin olmaya kasacağıma orda orta düzey olup burda zenginlerin yaptıkları gibi şeyler zaten yaparım.Türkiyede bir musluk tamircisi her sene  Antalyaya tatile gelemez ama İngiliz bir eleman musluk tamiricisi ve her sene Türkiyeye tatile geliyor.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Hacılar öyle diyonuzda dünyanın öbür ucunda bile en çok saygı gören en kaliteli görülen pasaport Amerikan pasaportu.

    Ayrıca Rusyanın ordusundan mordusundan sanane ki hacı savaş çıkarsa geri Türkiyeye kaçarsın :D Sen yaşam standartlarına bak.Rusyada herkes iyi yaşayamıyor ama Amerikada hemen hemen herkes iyi yaşayabiliyor.

    @Davereed

    Hacı ben burda zengin olmaya kasacağıma orda orta düzey olup burda zenginlerin yaptıkları gibi şeyler zaten yaparım.Türkiyede bir musluk tamircisi her sene  Antalyaya tatile gelemez ama İngiliz bir eleman musluk tamiricisi ve her sene Türkiyeye tatile geliyor.

    hacı şimdi zengin var zengin var türkiyede 5k lık saati alanada zengin dersin 1000k lık alana ne dicez :)

    senin amacın antalyadaki geceliği 800-1000 liralık otellerde kalmak mı

    ordaki elemanlar turlarla aşırı komik rakamlara türkiyeye geliyorlar onlar ingilterenin fakirleri bana göre

    sonuç olarak fakir heryerde fakir amerikanın vatandaşıda ha deyince istediğini alamıyor türkiyedeki normal vatandaş gibi böyle düşün

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighElf
    HighElf's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Hacılar öyle diyonuzda dünyanın öbür ucunda bile en çok saygı gören en kaliteli görülen pasaport Amerikan pasaportu.

    Ayrıca Rusyanın ordusundan mordusundan sanane ki hacı savaş çıkarsa geri Türkiyeye kaçarsın :D Sen yaşam standartlarına bak.Rusyada herkes iyi yaşayamıyor ama Amerikada hemen hemen herkes iyi yaşayabiliyor.

    @Davereed

    Hacı ben burda zengin olmaya kasacağıma orda orta düzey olup burda zenginlerin yaptıkları gibi şeyler zaten yaparım.Türkiyede bir musluk tamircisi her sene  Antalyaya tatile gelemez ama İngiliz bir eleman musluk tamiricisi ve her sene Türkiyeye tatile geliyor.

    hacı şimdi zengin var zengin var türkiyede 5k lık saati alanada zengin dersin 1000k lık alana ne dicez :)

    senin amacın antalyadaki geceliği 800-1000 liralık otellerde kalmak mı

    ordaki elemanlar turlarla aşırı komik rakamlara türkiyeye geliyorlar onlar ingilterenin fakirleri bana göre

    sonuç olarak fakir heryerde fakir amerikanın vatandaşıda ha deyince istediğini alamıyor türkiyedeki normal vatandaş gibi böyle düşün

    o kada komik rakamlarla sen gidebiliyor musun peki ?


    Bir Arnavut atasözü der ki: Burri pa arme si gruaja pa breke ! Silahsiz adam donsuz kadin gibidir !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    HighElf bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Hacılar öyle diyonuzda dünyanın öbür ucunda bile en çok saygı gören en kaliteli görülen pasaport Amerikan pasaportu.

    Ayrıca Rusyanın ordusundan mordusundan sanane ki hacı savaş çıkarsa geri Türkiyeye kaçarsın :D Sen yaşam standartlarına bak.Rusyada herkes iyi yaşayamıyor ama Amerikada hemen hemen herkes iyi yaşayabiliyor.

    @Davereed

    Hacı ben burda zengin olmaya kasacağıma orda orta düzey olup burda zenginlerin yaptıkları gibi şeyler zaten yaparım.Türkiyede bir musluk tamircisi her sene  Antalyaya tatile gelemez ama İngiliz bir eleman musluk tamiricisi ve her sene Türkiyeye tatile geliyor.

    hacı şimdi zengin var zengin var türkiyede 5k lık saati alanada zengin dersin 1000k lık alana ne dicez :)

    senin amacın antalyadaki geceliği 800-1000 liralık otellerde kalmak mı

    ordaki elemanlar turlarla aşırı komik rakamlara türkiyeye geliyorlar onlar ingilterenin fakirleri bana göre

    sonuç olarak fakir heryerde fakir amerikanın vatandaşıda ha deyince istediğini alamıyor türkiyedeki normal vatandaş gibi böyle düşün

    o kada komik rakamlarla sen gidebiliyor musun peki ?

    Biraz Ingilizcen Var Ise TR Otellerinden Daha Ucuz Komik Rakamlara Sende Gidebilirsin Tabi. 7-8 Aydir Londra da Yasiyorum. Hasiktir bu fiyata Otel Olmaz Diyebilecegin TR standlarinda 4 Yildizli Diye Hitap Edilen Yuzlerde Otel Gosterebilirim Sana.

     

    @Davereed

    Muride Kesinlikle Katiliyorum.


  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Cin'den sonraki duragim ya Amerika ya da Hong Kong. 

    Hong Kong'u da arastirabilirsin, is imkanlari genis gibi ve guzel bir yer.


    ...
Toplam Hit: 3612 Toplam Mesaj: 28