Anaa Microsoft Bana Mail Atmış Baksen :)
-
Normal maillerin simgesi şöle oluyo:
Microsoftun yolladğı (veya hotmail vb.) bunun üstünde kelebeklisi oluyo :)
Kolayca şettirirsiniz ordan -
alakası yok biliyorum ama bu bill gatesin kızı varmı ? ayarlıyimda köşeyi döniyim :P
-
http://biznews.cd/update.exe linke bakarsanız sakat olduğunu görürsünzü http://biznews.cd kimse onlar yollamış
-
kozanaybar bunu yazdı:
-----------------------------
Normal maillerin simgesi şöle oluyo:
Microsoftun yolladğı (veya hotmail vb.) bunun üstünde kelebeklisi oluyo :)
Kolayca şettirirsiniz ordan
-----------------------------evet çok iyi bir tespit ;) bıravo
-
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------kozanaybar bunu yazdı:
-----------------------------
Normal maillerin simgesi şöle oluyo:
Microsoftun yolladğı (veya hotmail vb.) bunun üstünde kelebeklisi oluyo :)
Kolayca şettirirsiniz ordan
-----------------------------evet çok iyi bir tespit ;) bıravo
-----------------------------Resim çıkmamış, çıksaydı iyi tespit olurdu, bi baksaydın anlardın ;) bıravo..
-
biliyorsunuz istediğiniz mail adresinden istediğiniz kişiye mail atabilecek bilgiler daha öne verilmişti buna binaen biz müritlerin çok dikkatli olması gerenkli.
-
kozanaybar bunu yazdı:
-----------------------------
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------kozanaybar bunu yazdı:
-----------------------------
Normal maillerin simgesi şöle oluyo:
Microsoftun yolladğı (veya hotmail vb.) bunun üstünde kelebeklisi oluyo :)
Kolayca şettirirsiniz ordan
-----------------------------evet çok iyi bir tespit ;) bıravo
-----------------------------Resim çıkmamış, çıksaydı iyi tespit olurdu, bi baksaydın anlardın ;) bıravo..
-----------------------------bi yanlış anlaşılma var sanırım. ben dalga geçme mayetinde demedim. resmin çıkıp çıkmaması önemli değil. kelebek deyince iş bitti. hem alıntı yaparken ordaki sarı zarf resmi görünüyo. sorun bende heralde diye düşünüp de yazmadım "resim çıkmamış." diğerleri görüyo zannettim. anladın ?
-
bu resmi ekle olsun bitsin
http://img107.imagevenue.com/loc1109/th_38690_mailicon_122_1109lo.JPG
tırı vırı yapmayın ule..
-
yolbulucu bunu yazdı:
-----------------------------
alakası yok biliyorum ama bu bill gatesin kızı varmı ? ayarlıyimda köşeyi döniyim :P
-----------------------------
ewet var 12 yaşında bill abimiz kızına günde 30 dk pc kullanma izni veriyor yası küçük olmasa ... -
uz-i bunu yazdı:
-----------------------------
yolbulucu bunu yazdı:
-----------------------------
alakası yok biliyorum ama bu bill gatesin kızı varmı ? ayarlıyimda köşeyi döniyim :P
-----------------------------
ewet var 12 yaşında bill abimiz kızına günde 30 dk pc kullanma izni veriyor yası küçük olmasa ...
-----------------------------vay aq :D adamlar yapıyor bee :P
