''Anadolu Facebook ''
-
Yerel bi gazetede gördüm bu haberi gözlerime inanamadım..
2 kayserili süpersonik zeki vatandaşımız Facebook hakkında kapatılma kararı var kapatılabilir diye
http://facebookanadolu.com/ böyle bir site açmış :) Tasarım,işleyiş,şablon aynı..
Ben çok şaşırdım.. Aslında bu neden hiç bir konuda ilerlemediğimizin, olduğumuz yerde saydığımızın kanıtı.. Bir
sistem tuttumu, hop azcık orasıyla burasıyla oyna, yap hemen.. Yaratıcı değiliz mesele bu.. -
Herkes kendi ekmeğinin peşinde smir :)
-
yasalara göre suçtur,facebook şikayet edebilir.
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
yasalara göre suçtur,facebook şikayet edebilir.
-----------------------------
Adamlar miklemiyoki hacı bizi.. Dünyada bir çok ülkede ofisi var tr'de yok.. Mahkeme kararlarına itiraz bile etmiyolar.. -
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
yasalara göre suçtur,facebook şikayet edebilir.
-----------------------------
Adamlar miklemiyoki hacı bizi.. Dünyada bir çok ülkede ofisi var tr'de yok.. Mahkeme kararlarına itiraz bile etmiyolar..
-----------------------------eder demedim zaten yahu =) ,edebilir hakkı var yani.
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
yasalara göre suçtur,facebook şikayet edebilir.
-----------------------------
Adamlar miklemiyoki hacı bizi.. Dünyada bir çok ülkede ofisi var tr'de yok.. Mahkeme kararlarına itiraz bile etmiyolar..
-----------------------------eder demedim zaten yahu =) ,edebilir hakkı var yani.
-----------------------------
Biliyorum hacı tmam skınıtı yooook :) -
şifre çalmak için yapılmış olunabilir. malum site tasarımı hepsi aynı isminde de facebook geçiyor. bununla ilgilenen biri böyle bir şeyin yasal olmadığını bilir.
-
süpermiş lan :D
-
Vay be şaka maka uğraşmışlar.
-
özenti toplumu haline geldik arkadaş şu rezilliğe bak
-
Millet kayserili açmışsa vatana millete hayırlı olsn die açmamıştır :)) işin içinde ticari çıkar söz konusudur :)) Dikkat edin :)
