Anakart - İşlemci Uyumu
-
HiyarliBaba bunu yazdı:
-----------------------------
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------

şu işlemciyi alacağımda tam emin olmak istedim. uyar demi bu benim anakarta :) geri iade alınmıyorda :) elde patlamasın diye konuyu hoplattım.
-----------------------------
FSB si 880 sanırım senin anakart 800 e kadar destekliyor :) 775 pin ise al bir dene
-----------------------------bende 880 diye okudum. ama intelin sitesine baktım öle bi işlemci yok
http://ark.intel.com/ProductCollection.aspx?series=20864
800 var sadece :| belki biz yanlış okuduk :|
-
tekrar sordum 800 müş arada çizgi varmış.
bi daha uplayalım :) uyar dimi :)
-
hoca işlemci lga 775. p4d serisi. çift çekirdek falan değil bilgin olsun :) aynısının bende 3.4 ü var kullanıyorum. o anakartada uyar bu işlemci. :)
-
hocam şuan celeron d diye bişi kullanıyom :D bundan daha iyidir heralde :D
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
hocam şuan celeron d diye bişi kullanıyom :D bundan daha iyidir heralde :D
-----------------------------
Tabiki celeron işlemciden daha iyidir Pentium D 930 ayrıca stok fanla çok rahat bir şekilde 3.2Ghz-3.4Ghz-3.6Ghz hızlarına çıkartabilirsin işlemciyi,şimdiden hayırlı olsun güle güle kullan. -
ürünü alacağım arkadaşın eline bi anakart geçmiş :) (şansımı..)
http://www.gigabyte.com.tr/products/mb/cpulist/ga-g41m-comborev_13.html
alet şu eğer uymazsa satacak uyarsa satmayacak. bu işlemci buna uyarmı acaba ?
dual core e destekliyor.
ama tam emin değilim. 900 serisinide çalıştırır mı bu anakart ?
-
resmini verdiğin işlmeci, son mesajdaki anakarta uymaz. eğer sorduğun buysa.
-
aynen onu sormuştum. cevabın için teşekkürler :)
-
recaa ederim hocam :)
