Anakart Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lastsoldier
    Lastsoldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    MSI-7255 makul fiyat 120-130 ytl civarı sağlam bişi fakat on board VGA cıkısı yok ekran kartı alacaksan gerek yok ztn

    nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    MSI K9 NEO PLATİNYUM MKEMMEL BİR ANAKART

    8 GB RAM DESTEĞİ

    4 SLI SİSTEMİ  YANİ 4TANE EKRAN KARTI BAĞLAYA BİLİRSİN

    HİÇ DÜŞÜNME PARAN VARSA AL SÜPER BİR ANAKART 10 YIL TEKNİK ARIZA OLMADIĞĞI SÜRECE TIK DEMEZ


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebulmadi
    ebulmadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Kardeş kendi tecrübeme dayanarak söylüyorum Asustan başkasına bakmam.Tavsiye edeceğim bir model yok.Şu an en AMD işlemci kullanıyorum Asus M2NPV-MX kallanıyorum.

    Düşük fiyat istiyorsan onboard bi anakart alabilitrsin ama bana kalırssa anakart önemli bir parça uzun süreli olması lazım paraya kıy iyi bişi al derim ama asla ASUS tan vazgeçme derim.Özellikle Gigabyte kesinlikle alma derim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    gigabyte ustune tanımam..

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anakroniq
    Anakroniq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek
    bence de gigabyte bu konuda baya iyi alınabilitesi yüksek bir marka...

    Aşk hiçbir zaman söylenemeyen, söylenemediği için BÜYÜK olan, sevgilinin adını dile düşürmemek için sevginin adını anmayan ve sevginin adını anmadan kendi dünyasında onu çoğaltan bi' duygudur...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Asus m3a kullanıyorum 3.2 x2 amd işlemci aldım ve 5123mhz gördüm OC. siz :D

    m3a hakkında ınternetde bazı sorun yasanlar var ama bende +460w kasada sorunsuz calısır ve yuksek performans alırsın 95-100$ arası degısıyor fiyatları ! 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    asus kullandım kötü..

    gigabayt tavsiyem..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek
    Drawlord bunu yazdı:
    -----------------------------
    gigabyte ustune tanımam..
    -----------------------------
    Aynen. Ben giGabyte p35 ds3 L kullanıyorum Çok süper bir anakart.Tavsiye ederim..
Toplam Hit: 2913 Toplam Mesaj: 19