Anakart Tavsiyesi
-
MSI-7255 makul fiyat 120-130 ytl civarı sağlam bişi fakat on board VGA cıkısı yok ekran kartı alacaksan gerek yok ztn
-
MSI K9 NEO PLATİNYUM MKEMMEL BİR ANAKART
8 GB RAM DESTEĞİ
4 SLI SİSTEMİ YANİ 4TANE EKRAN KARTI BAĞLAYA BİLİRSİN
HİÇ DÜŞÜNME PARAN VARSA AL SÜPER BİR ANAKART 10 YIL TEKNİK ARIZA OLMADIĞĞI SÜRECE TIK DEMEZ
-
Kardeş kendi tecrübeme dayanarak söylüyorum Asustan başkasına bakmam.Tavsiye edeceğim bir model yok.Şu an en AMD işlemci kullanıyorum Asus M2NPV-MX kallanıyorum.
Düşük fiyat istiyorsan onboard bi anakart alabilitrsin ama bana kalırssa anakart önemli bir parça uzun süreli olması lazım paraya kıy iyi bişi al derim ama asla ASUS tan vazgeçme derim.Özellikle Gigabyte kesinlikle alma derim.
-
gigabyte ustune tanımam..
-
bence de gigabyte bu konuda baya iyi alınabilitesi yüksek bir marka...
-
Asus m3a kullanıyorum 3.2 x2 amd işlemci aldım ve 5123mhz gördüm OC. siz :D
m3a hakkında ınternetde bazı sorun yasanlar var ama bende +460w kasada sorunsuz calısır ve yuksek performans alırsın 95-100$ arası degısıyor fiyatları !
-
asus kullandım kötü..
gigabayt tavsiyem..
-
Drawlord bunu yazdı:
-----------------------------
gigabyte ustune tanımam..
-----------------------------
Aynen. Ben giGabyte p35 ds3 L kullanıyorum Çok süper bir anakart.Tavsiye ederim..
