Anarşi Bölümü Hakkında
-
Birşey öğretmek bilgilendirmek amaçlı açılan konuya 1-2 kişi post atarsa bu demektirki birşey öğrenmek isteyen insan yoktur veya azdır o zamanda ya geyik konu yada anarşi içeren konu açılıyor hitler 400-500ü buluyor
-
bende senin gıbı düşünüyom a4 :) gerilla içine etti oranın, sabaha kadar izlediğini koymuş, abartmıyalım :)
-
kesinlikle katılıyorum bu bölüm listelenmesin...Girmek isteyenler girip kendileri baksın.
-
hacı (bence) listelenmesi problem değilde bazı arkadaşlar abartmasa tadında başlık açsa girip 50 başlık birden açmanın bi anlamı yok
-
ahzai genelde sen meşhursun böle konularda :D
-
sevgili Athzaim iyrenç insan..
Bu bölümde senden başka yazı yazan konu açan olursa zikerim bak böyle hayatı..:P
Amua goym bohu çıktı yha iğrençlikde biere gadar hani :)
asayişi Athzai sağlasın amu goym daha ei ,mod olsun bitsin bu çile amua goym lan bak efkarlandım şimdi zikerim böyle hayatı beaa oııııııııı:D:D -
harbi a.q. gerilla zicti da o akillinin tasini kuyudan cikarmaya calisanlardan biride bendim ama ii tirsti ha bi daha acamaz zaten bu konulari,hem konu acio hem korkuyo a.q.
-
a4 e sonuna kadar katılıyorum :)
-
hacı biz CW gibi hayvanları seven,allahın yarattı herşeyi seven insanlar deilis :p
-
bilgisayarla ilgili olmayan tüm konuların aktif konularda yer almaması taraftarıyım
Toplam Hit: 3516 Toplam Mesaj: 24
