Android İçin Geliştirdiğim Oyun (Car Driver 2)
-
oyunu bitirdim.çok sağlam kafa patlattığım 2 bölüm vardı.yapamadığım bölümleri babamla birlikte oynadık adam kanser oldu. Verdiği tepki aynen şu; Ben 30 metre metrobüsle garajda 1km geri gidebiliyorum koduğum vosvosu şuraya giremiyor :D :D
-
TheKorsans bunu yazdı
oyunu bitirdim.çok sağlam kafa patlattığım 2 bölüm vardı.yapamadığım bölümleri babamla birlikte oynadık adam kanser oldu. Verdiği tepki aynen şu; Ben 30 metre metrobüsle garajda 1km geri gidebiliyorum koduğum vosvosu şuraya giremiyor :D :D
Eyvallah dostum :)
:)) bölümler zor ama inkansız degil ben hepsini geciyorum :)
Her bölüm icin çözüm videoları çekmeyi dusunuyorum.
-
Hocam oyun motorlarına girmedim fakat directx, opengl hakkında bilgim var. biraz anlatsana neyle yaziosun unityde? IOS ve PC için de compile edebiliomusun?
Bence güzel oyun fakat biraz daha ruh katabilirsin, mesela bi otoparkta yamuk yumuk park etmiş hanzoların arasında yer arayabilirsin. mesela bi adam koy gel abi gel, şimdi tam sağ yap falan desin.
-
ayrıca MİSSİON yazılmaz MISSION yazılır, bide araba dönerken direksiyon sabit kalmış ekrandaki
HolyOne tarafından 31/Ağu/14 12:19 tarihinde düzenlenmiştir -
Adamın 5m+ indirmesi olmuş vay be.. Girmez de olmuş tbt ye
