folder Tahribat.com Forumları
linefolder Android - IOS Programlama
linefolder Android İşletim Sistemli Telefonlara Program Yazmak



Android İşletim Sistemli Telefonlara Program Yazmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaşlar geçenlerde samsung galaxy s aldım telefon güzel tavsiye ederim.eğer nettede araştırırsanız ıphone4 e kafa tutacak bir telefon.şimdilerde s2 olarak yeni versiyonu yolda diye biliyorum yeni versiyonunda ıphone4e kapat olacak özellikler var diye okuduk sagda solda.

    şimdi merak ettiğim bişi var bu android işletim sistemli telefonlara yazılım olayını nasıl yapıyorlar.micro işlemci felan programladığım için merak ettim.eğer bu konuda yol gösterecek olursa kendimi geliştirmek istiyorum bu konuda...


    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    eclipse kullanarak java tabanlı olarak yazabilirsin. tabii android'in sdk'larını kurup eclipse'e entegre etmen gerek. ingilizce kaynakları arastırmanı tavsiye ederim.

    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    şaka maka galaxy s çok sağlam geliyor .. android i kullanan iphonecular var, bu daha iyimiş diyorlar

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    http://androidappdocs.appspot.com/resources/browser.html?tag=tutorial

    Burdan başla hacı.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    GAlaxy s acayip bi tel ben iphone4 te kullandim ama bu daha sevecen geldi gozume.simdilerde s2 cikacak diyorlardi ama ertelemisler 1.2ghz islemci kullanmaya karar vermisler en goze carpan eksiklerden biri olan flash da eklemisler s2 ye.tsk ederim hocam sagoladiniz yarin okulun kurutuphanesine gidip arastirma yapicam.takildigim yerlerde yine sorular soracagim hocam.iyi calismalar

    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Kanaatimi söyliyecem söylediklerimde kesinlik aramayın;

    Androidle fazla uğraşmamanız taraftarıyım, zira windows 8 geliyor ve arm destekli olacak. Buda şuna tekabül ederki Microsoft tablet bilgisayarlara geçecek safhaya geldiğine göre arm ve tegra platformunun önü açık demektir ve Microsoft bir işe el atarsa ki bu konu olarak işletim sistemiyse muhtemelen diğerlerinde pazar payı yüksek olacaktır. Tabi fiyatlandırmalarda önemli...

    Android çok büyüdü, ancak microsoft işletim sistemi konusunda bir deneyim bütünü onu geçecek tek şey var o da linux....

     

    Zaten linux ün arm platformu için güzel bir çekirdeğe ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Hali hazırda arm platformunu desteklesede ona ve dokunmatiğe daha fazla önem veren bir çekirdeğe ihtiyacı var..


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Felony
    Felony's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ocak/2009
    Erkek

    yanlış bilmiyorsam ios ve android için java değil, c++ ile  program yazılıyor .. SDK kodları cpp tabanlı 


    Güçsüz halklar güçlü liderler çıkarır, güçlü halklarınsa lidere ihtiyacı yoktur. "Viva ZAPATA"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    Felony bunu yazdı:
    -----------------------------

    yanlış bilmiyorsam ios ve android için java değil, c++ ile  program yazılıyor .. SDK kodları cpp tabanlı 


    -----------------------------

    iOs ta Objective-C kullanılıyor... kısmen c++ da kullanılabiliyor...


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Felony bunu yazdı:
    -----------------------------

    yanlış bilmiyorsam ios ve android için java değil, c++ ile  program yazılıyor .. SDK kodları cpp tabanlı 


    -----------------------------

    Yanlış biliyorsun. iOs için Objective-C, Android için de Java kullanılıyor.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek

    gençler şimdi android için java lasım öylemi...şimdilerde boştayım bklm can sıkıntısınqa bi sarayım marketi inceliyorum adamlar manyak şeyler yapmışlar ben niye yapamıyım kiiii...  :)


    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek
Toplam Hit: 6590 Toplam Mesaj: 15