Angaralılar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek

    ozAnkaraguclu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ankara manzarası istiyorsan Keçiören Estergon Kalesinin olduğu yerde kafeler var. Nargile de oluyor. Ha kalitesi ne kadar iyidir göreceli bir şey ama hafta sonları canlı müzik oluyor diye biliyorum :)


    -----------------------------

    zamanı bi teşekkür geçmiş teşekkürümü  kabul et  hoca  :D 


    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    özbek sofrası war keçiörende kalenin içinde oraya gidersen mükemmel bir ankara manzarasında mükemmel bir nargile içersin :)


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek

    DevilKingtr bunu yazdı:
    -----------------------------

    özbek sofrası war keçiörende kalenin içinde oraya gidersen mükemmel bir ankara manzarasında mükemmel bir nargile içersin :)


    -----------------------------

    eyw  hocam  fiyatlar normal mi


    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
Toplam Hit: 2295 Toplam Mesaj: 14