folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ankara Da Rent A Car (Yardım)



Ankara Da Rent A Car (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar.

    Abimin düğünü sebebi ile 8 kişi ile 10 kişi arasında bir araç kiralamak istiyoruz.

    Şehir dışına çıkılacak yaklaşık 10 12 saatlık yol.

    Tanıdık bir yer ya da  daha önce araç kiraladığınız memnun kaldığınız yer var mı.

    Bir de hangi araçları önerirsiniz. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden Teşekkürler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek
    ruhii bunu yazdı

    Merhaba arkadaşlar.

    Abimin düğünü sebebi ile 8 kişi ile 10 kişi arasında bir araç kiralamak istiyoruz.

    Şehir dışına çıkılacak yaklaşık 10 12 saatlık yol.

    Tanıdık bir yer ya da  daha önce araç kiraladığınız memnun kaldığınız yer var mı.

    Bir de hangi araçları önerirsiniz. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden Teşekkürler

    valla sana biryer öneririm isterseniz minibüs kiralayıp şöfor'ü ile istediğiniz yere gider gelirsiniz size kalmış ? isterseniz normal araç kiralayacağınız bir yer var hangisini istersen ona göre yönlendireyim seni


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hocam sana tavsiyem rant a cardan araba kiralayacaksan profesyonel firmaları tercih et

    diğer firmaların rent a car kaskosu yok yaptırmıyorlar 7-10 binlira civarı çıktığı için :)=   Açık senet alıyorlar kaza sonrası bir sürü tantana

    adam sana 50ye veriyorsa sen profdan 100e kirala ama kafan dinç olsun


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    aynen kaskolu araç olması daha  iyi olur. 

    Sezer Teşekkürler yazıyorum sana face den.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    ruhii bunu yazdı

    aynen kaskolu araç olması daha  iyi olur. 

    Sezer Teşekkürler yazıyorum sana face den.

    8-10 arac mı 8-10 kısılık arac mı ? adam cozezın comezı turkceyı katlettı ammmıınaaaa :D

     

    dugune cagırmıyon bızı comezzz :D


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    grup kalabalıksa ki öyledir güzelinden bir minibüs kirala tamam. Şöförü filanda halletmiş olurusn


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    çok hassas bir konu profosyonel firmalarla çalış pişman olmaa


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi_mali
    asi_mali's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek
    • TURSAB güvencesinde
    • Turizm Bakanlığı’ndan lisanslı olsun, mümkünse bence..

    http://www.tahribat.com/forum/2017-mart-turkiye-ekonomik-krizi-223734/13 http://www.tahribat.com/forum/ulke-ekonomisi-doviz-ve-zamlar-genel-konu-224852/9
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    HeyQirs bunu yazdı
    ruhii bunu yazdı

    aynen kaskolu araç olması daha  iyi olur. 

    Sezer Teşekkürler yazıyorum sana face den.

    8-10 arac mı 8-10 kısılık arac mı ? adam cozezın comezı turkceyı katlettı ammmıınaaaa :D

     

    dugune cagırmıyon bızı comezzz :D

    hacım 8 araç alıp 10 araçlık filo kurcam? oldu mu.

    Bi yardımın dokunacaksa yaz yoksa salça olma konuya lütfen.

    Yüksel abi aynen diğer arkadaşlar da o yönde  uyarıda bulundular. dikkate alıcam onu da. araştırıyorum ufak ufak işte.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    asi_mali bunu yazdı
    • TURSAB güvencesinde
    • Turizm Bakanlığı’ndan lisanslı olsun, mümkünse bence..

    Teşekkürler hocam evet bende öyle yapcam.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    hatayi bunu yazdı

    grup kalabalıksa ki öyledir güzelinden bir minibüs kirala tamam. Şöförü filanda halletmiş olurusn

    aynen hocam öyle görünüyor 8 ile 10 kişi arası olur büyük ihimalle

Toplam Hit: 1807 Toplam Mesaj: 16