Ankara Da Rent A Car (Yardım)
-
Merhaba arkadaşlar.
Abimin düğünü sebebi ile 8 kişi ile 10 kişi arasında bir araç kiralamak istiyoruz.
Şehir dışına çıkılacak yaklaşık 10 12 saatlık yol.
Tanıdık bir yer ya da daha önce araç kiraladığınız memnun kaldığınız yer var mı.
Bir de hangi araçları önerirsiniz. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden Teşekkürler
-
ruhii bunu yazdı
Merhaba arkadaşlar.
Abimin düğünü sebebi ile 8 kişi ile 10 kişi arasında bir araç kiralamak istiyoruz.
Şehir dışına çıkılacak yaklaşık 10 12 saatlık yol.
Tanıdık bir yer ya da daha önce araç kiraladığınız memnun kaldığınız yer var mı.
Bir de hangi araçları önerirsiniz. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden Teşekkürler
valla sana biryer öneririm isterseniz minibüs kiralayıp şöfor'ü ile istediğiniz yere gider gelirsiniz size kalmış ? isterseniz normal araç kiralayacağınız bir yer var hangisini istersen ona göre yönlendireyim seni
-
hocam sana tavsiyem rant a cardan araba kiralayacaksan profesyonel firmaları tercih et
diğer firmaların rent a car kaskosu yok yaptırmıyorlar 7-10 binlira civarı çıktığı için :)= Açık senet alıyorlar kaza sonrası bir sürü tantana
adam sana 50ye veriyorsa sen profdan 100e kirala ama kafan dinç olsun
-
aynen kaskolu araç olması daha iyi olur.
Sezer Teşekkürler yazıyorum sana face den.
-
ruhii bunu yazdı
aynen kaskolu araç olması daha iyi olur.
Sezer Teşekkürler yazıyorum sana face den.
8-10 arac mı 8-10 kısılık arac mı ? adam cozezın comezı turkceyı katlettı ammmıınaaaa :D
dugune cagırmıyon bızı comezzz :D
-
grup kalabalıksa ki öyledir güzelinden bir minibüs kirala tamam. Şöförü filanda halletmiş olurusn
-
çok hassas bir konu profosyonel firmalarla çalış pişman olmaa
-
- TURSAB güvencesinde
-
Turizm Bakanlığı’ndan lisanslı olsun, mümkünse bence..
- TURSAB güvencesinde
-
HeyQirs bunu yazdıruhii bunu yazdı
aynen kaskolu araç olması daha iyi olur.
Sezer Teşekkürler yazıyorum sana face den.
8-10 arac mı 8-10 kısılık arac mı ? adam cozezın comezı turkceyı katlettı ammmıınaaaa :D
dugune cagırmıyon bızı comezzz :D
hacım 8 araç alıp 10 araçlık filo kurcam? oldu mu.
Bi yardımın dokunacaksa yaz yoksa salça olma konuya lütfen.
Yüksel abi aynen diğer arkadaşlar da o yönde uyarıda bulundular. dikkate alıcam onu da. araştırıyorum ufak ufak işte.
-
asi_mali bunu yazdı
- TURSAB güvencesinde
-
Turizm Bakanlığı’ndan lisanslı olsun, mümkünse bence..
Teşekkürler hocam evet bende öyle yapcam.
- TURSAB güvencesinde
-
hatayi bunu yazdı
grup kalabalıksa ki öyledir güzelinden bir minibüs kirala tamam. Şöförü filanda halletmiş olurusn
aynen hocam öyle görünüyor 8 ile 10 kişi arası olur büyük ihimalle
