folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ankara İçi Atraksiyonlar



Ankara İçi Atraksiyonlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    yanak bunu yazdı

    8 yıldır Ankaradayım git-gel kızılay-sincan amk.. başka bişi yok,İzmir'in gözünü seveyim asansörü yeter....

    Sorma amk, kizilay-demet metronun icinde geciyo hayatim 11 aydir burda. Ulan bi iki yemek yemeye gittim kizilaya. Arada da ankamall'a oda pc icin bisey almaya yada oyun almaya vatana bimekse gitmek icin. Fazlasiyla bunaldim artik, iste zaten bunaltti biseyler bi ugras icine girmek istyrm. Bakalim bisiklet suan iyi gibi duruyo havalarda fazla isinmamisken.

    Edit: Airsoft'ta aklimda olan bisey suan. Ama biraz para gerek o is icinde.

    NoToLeRaNcE tarafından 13/May/14 22:38 tarihinde düzenlenmiştir

    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    bir buluşak lan angarada, bende angaradan bunaldım , bir daha dünyaya gelsem ya izmir yada eskişehir derdim ama iyidir angara lan :( geliyosan mega show'a git ibocanı dinle  :D yada ben götürürüm seni


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    bir buluşak lan angarada, bende angaradan bunaldım , bir daha dünyaya gelsem ya izmir yada eskişehir derdim ama iyidir angara lan :( geliyosan mega show'a git ibocanı dinle  :D yada ben götürürüm seni

    Dayi yapma amk ne isimiz var pavyonda :D


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    bir buluşak lan angarada, bende angaradan bunaldım , bir daha dünyaya gelsem ya izmir yada eskişehir derdim ama iyidir angara lan :( geliyosan mega show'a git ibocanı dinle  :D yada ben götürürüm seni

    Dayi yapma amk ne isimiz var pavyonda :D

    olaya pavyon olarak garı gız ortamı olarak bakma muhabbet eğlence hayvanca bağrışmalar olarak yorumunu kat lütfen gardaşım :)) şaka bir yanada bi piknik yapalım şu sıralar havalarda hazır iyileşmişken.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    bir buluşak lan angarada, bende angaradan bunaldım , bir daha dünyaya gelsem ya izmir yada eskişehir derdim ama iyidir angara lan :( geliyosan mega show'a git ibocanı dinle  :D yada ben götürürüm seni

    Dayi yapma amk ne isimiz var pavyonda :D

    olaya pavyon olarak garı gız ortamı olarak bakma muhabbet eğlence hayvanca bağrışmalar olarak yorumunu kat lütfen gardaşım :)) şaka bir yanada bi piknik yapalım şu sıralar havalarda hazır iyileşmişken.

    Gitmedim hic pavyona iyidir belki ortami o konuda bise diyemem :) piknik isi guzel olur havalarda hafif serin-sicak arasiyken guzel gider.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
Toplam Hit: 3001 Toplam Mesaj: 26