Ankara İçi Atraksiyonlar
-
yanak bunu yazdı
8 yıldır Ankaradayım git-gel kızılay-sincan amk.. başka bişi yok,İzmir'in gözünü seveyim asansörü yeter....
Sorma amk, kizilay-demet metronun icinde geciyo hayatim 11 aydir burda. Ulan bi iki yemek yemeye gittim kizilaya. Arada da ankamall'a oda pc icin bisey almaya yada oyun almaya vatana bimekse gitmek icin. Fazlasiyla bunaldim artik, iste zaten bunaltti biseyler bi ugras icine girmek istyrm. Bakalim bisiklet suan iyi gibi duruyo havalarda fazla isinmamisken.
Edit: Airsoft'ta aklimda olan bisey suan. Ama biraz para gerek o is icinde.
NoToLeRaNcE tarafından 13/May/14 22:38 tarihinde düzenlenmiştir -
bir buluşak lan angarada, bende angaradan bunaldım , bir daha dünyaya gelsem ya izmir yada eskişehir derdim ama iyidir angara lan :( geliyosan mega show'a git ibocanı dinle :D yada ben götürürüm seni
-
DevilKingtr bunu yazdı
bir buluşak lan angarada, bende angaradan bunaldım , bir daha dünyaya gelsem ya izmir yada eskişehir derdim ama iyidir angara lan :( geliyosan mega show'a git ibocanı dinle :D yada ben götürürüm seni
Dayi yapma amk ne isimiz var pavyonda :D
-
NoToLeRaNcE bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
bir buluşak lan angarada, bende angaradan bunaldım , bir daha dünyaya gelsem ya izmir yada eskişehir derdim ama iyidir angara lan :( geliyosan mega show'a git ibocanı dinle :D yada ben götürürüm seni
Dayi yapma amk ne isimiz var pavyonda :D
olaya pavyon olarak garı gız ortamı olarak bakma muhabbet eğlence hayvanca bağrışmalar olarak yorumunu kat lütfen gardaşım :)) şaka bir yanada bi piknik yapalım şu sıralar havalarda hazır iyileşmişken.
-
DevilKingtr bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
bir buluşak lan angarada, bende angaradan bunaldım , bir daha dünyaya gelsem ya izmir yada eskişehir derdim ama iyidir angara lan :( geliyosan mega show'a git ibocanı dinle :D yada ben götürürüm seni
Dayi yapma amk ne isimiz var pavyonda :D
olaya pavyon olarak garı gız ortamı olarak bakma muhabbet eğlence hayvanca bağrışmalar olarak yorumunu kat lütfen gardaşım :)) şaka bir yanada bi piknik yapalım şu sıralar havalarda hazır iyileşmişken.
Gitmedim hic pavyona iyidir belki ortami o konuda bise diyemem :) piknik isi guzel olur havalarda hafif serin-sicak arasiyken guzel gider.
