Ankara Sıhhiye'de Patlama
-
Az önce arabayla sıhhiyeden tam geçiyordumki ortalık duman oldu feci bir patlama sesi olayın ne olduğunu duyan gören bilen varmı ankaralı müritler ?
-
haberleri açalım
-
piyasada yok birşey
-
yarım saat olmadı daha bişi yok gibi ama bekliyoruz olmaması imkansız o toz bulutuyla o sese
-
Hayırdır işallah müridler
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
yarım saat olmadı daha bişi yok gibi ama bekliyoruz olmaması imkansız o toz bulutuyla o sese
-----------------------------dün istanbulda pkk lılar yoldan geçen arabalara molotofla sadlırmışlardı o tarz birşey olabilir eylemsizlik filan diyoalrda yine işte karşı bir grup didişme niyetindedir.
birde talabani filan geldi ya ne bilim
-
inşallah hayırdır görecez umarım birşey yoktur hala düşmedi birşey net'e
-
hocam geçmiş olsun öncelikle inş büyük birşey değildir. kimseye zarar gelmemiştir.
-
40dk önce Sıhhiyeden otobüse bindim hiç bi sorun yoktu :S İyi kurtarmışım
-
Bir ara Anafartalar Çarşısında da patlama olmuştu... 30 dk farkla kurtulmuştum...
-
Umarım orospu çocukları yine iş başında değildir.
