folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ankara'da Gezilicek Yerler / Mekanlar ?



Ankara'da Gezilicek Yerler / Mekanlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocam Bahçelievler 7.cadde güzeldir, Park Caddesi ne gitme fırsatın olursa git, Gazi Osman Paşa yine güzel yerlerden. Cix mekanlarını yazdım hep ama kaliteli gerçekten.


    since 2005 // tbt
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    manyaki bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam Bahçelievler 7.cadde güzeldir, Park Caddesi ne gitme fırsatın olursa git, Gazi Osman Paşa yine güzel yerlerden. Cix mekanlarını yazdım hep ama kaliteli gerçekten.


    -----------------------------

    Teşekkürler Hocam başka önerisi olan varsa yazsın not alıyorum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Paran varsa parkları gezmek bile güzel hocam.kaydıraklar flan filan :D

    Tunalı, park caddesi, 7. cadde kız 

    rakçcıyım felan diyosan sakaryada ki barlar

    kroyuk amma money is here diyosan bilimum pavyonlar mega show filan var.

    taksilerle anlaş geceleri.

    Bilmen gerken tek şey bu, 12 den sonra otobüs yok!..

    bilimum kızlara asıl, nede olsa bida görmiceğin garanti :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    @PathfindeR00

    Teşekkürler Hocam =))

    Pavyon önerisi olan varmı ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Pavyona filan gitme, öyle yerlerde çok para kaybedebilir, başına bela alabilirsin. Unutmadan 7. cadde filan denmiş. Ankaradaki bütün 7. cadde + 7. sokakları üstüste koysan, bitane bağdat cad., bitane eminönü, bitane bakırköy meydanı etmez.


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pavyona filan gitme, öyle yerlerde çok para kaybedebilir, başına bela alabilirsin. Unutmadan 7. cadde filan denmiş. Ankaradaki bütün 7. cadde + 7. sokakları üstüste koysan, bitane bağdat cad., bitane eminönü, bitane bakırköy meydanı etmez.


    -----------------------------

    Para kaybediceğimi sanmam Hocam Tabi sizin yapıcağınız mekan önerileride bunda etken olucaktır..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hocu pavyonda ağlatırlar söyliyim :D

    sen en iyisi nerde kalıyosan al 6 lı bira  fıstık.aç güzel bi film.daha ne olsun.bida sigara tüttürüyosan kralsın.hele bide telefon kapalıysa uzanıyosan bi yere vede kafan rahatsa harbiden kralsın.

Toplam Hit: 4774 Toplam Mesaj: 28