Ankarada Sürücü Kursu Önerisi
-
var mı beyler önerebileceğiniz ucuz yollu sürücü kursu
Özkızılay sürücükursu var üniversitelilere şöyle kampanya böyle falan diyorlar aldığım fiyatları bu şekilde
390 tl kurs ücreti. 100 tl sınav harcı 420 emniyet masrafı Toplam= 910 tl.4 saat gerçek araç eğitimi ve sınırsız simülatör eğitimi için.ister elden siter kredi kartı ile 4 ay vade yapılabilir
bana fazla geldi -
up
-
390 çokmuş yahu
ben 280e gitmiştim etlikte bi sürücü kursuna
daha doğrusu gitmedim :D onlar ehliyet almamda aracı oldular o kadar.
sürmeyi bilmiyorsan az paraya kıy en güzel yere git , adam akıllı öğren.
biliyorum diyosanda bi sürücü kursuna gidip ben sadece sınava ve mülakata giricem de başla.
-
bizi kütahyada 600e sikeyorlar resmen:D gerçi E alacam ben
-
BarisYigit bunu yazdı
390 çokmuş yahu
ben 280e gitmiştim etlikte bi sürücü kursuna
daha doğrusu gitmedim :D onlar ehliyet almamda aracı oldular o kadar.
sürmeyi bilmiyorsan az paraya kıy en güzel yere git , adam akıllı öğren.
biliyorum diyosanda bi sürücü kursuna gidip ben sadece sınava ve mülakata giricem de başla.
hocam kurtuluştayım böyle kızılay tarafında falan başka biliyor musun hani etlik ayarında : D
-
egitimde ügitim olsa , o 4 saatlik pratikte dahi sen kullan miyorsun acik alanda. ogretmen diger taraftan devamli baasiyor pedallara. ayriyeten konu komsu araclari da pikniklerde ogrenmistim. :-)
-
2005te mi 2006da mı ne 300 küsür lira verdiydim bahçelievler 7 de bi sürücü kursuna. o kadar.bide direksiyon sınavına giderken kurs servisle götürmüştü bide o zaman gittim kursa :D ben yıllar önce 300 küsür verince 390 iyi gibi geldi bana ya da ben yıllar önce güzel kazık yemişim :D
-
MaviGozluDev bunu yazdı
2005te mi 2006da mı ne 300 küsür lira verdiydim bahçelievler 7 de bi sürücü kursuna. o kadar.bide direksiyon sınavına giderken kurs servisle götürmüştü bide o zaman gittim kursa :D ben yıllar önce 300 küsür verince 390 iyi gibi geldi bana ya da ben yıllar önce güzel kazık yemişim :D
bilemedim vallahi hocam başka kestiremezsem orayla anlaşırım
-
5Agustos1921 bunu yazdıegitimde ügitim olsa , o 4 saatlik pratikte dahi sen kullan miyorsun acik alanda. ogretmen diger taraftan devamli baasiyor pedallara. ayriyeten konu komsu araclari da pikniklerde ogrenmistim. :-)
doğru diyorsun hocam 4le 20 arasında değişiyor saatler 4ünki bu 20yi sormadım sorsam ona kaç derdi bilmiyorum artık :D
