Ankaraya Geliyorum
-
bende son 6 aydir ankaraya yerleştim. burada çalışıyorum ama inanın ki gezilecek pek bir yer yok gibi geliyor. galiba izmirden gelmenin de buna etkisi var, canın sıkıldığında kordona çık, 2 bira iç. güzel ortamlar.
burda 7.caddede havelka guzel. ordaki ortam falan güzel, hatunlar fena degil. kizilay tam kalabalik herkesin ortak buluşma noktası, güzel yerlere tek başına giremezsin, ankarada bir dam meselesi varki, çözebilene aşkolsun (ben çözemedim ;))
gece hayati tunali'da fena degil ama ordada dam sorunu var. ankarada dam'in yoksa bir hiçsinnn ;)
-
444 bunu yazdı
bende son 6 aydir ankaraya yerleştim. burada çalışıyorum ama inanın ki gezilecek pek bir yer yok gibi geliyor. galiba izmirden gelmenin de buna etkisi var, canın sıkıldığında kordona çık, 2 bira iç. güzel ortamlar.
burda 7.caddede havelka guzel. ordaki ortam falan güzel, hatunlar fena degil. kizilay tam kalabalik herkesin ortak buluşma noktası, güzel yerlere tek başına giremezsin, ankarada bir dam meselesi varki, çözebilene aşkolsun (ben çözemedim ;))
gece hayati tunali'da fena degil ama ordada dam sorunu var. ankarada dam'in yoksa bir hiçsinnn ;)
10-11 senedir ankarada yaşıyorum 1 kere dam sorunu dediğin sorunu yaşamadım la :D
-
hocam gezilecek yerlerini boşver de olabildiğince sıkı giyin, götümüz fena donuyo burda.
-
MaviGozluDev bunu yazdı444 bunu yazdı
bende son 6 aydir ankaraya yerleştim. burada çalışıyorum ama inanın ki gezilecek pek bir yer yok gibi geliyor. galiba izmirden gelmenin de buna etkisi var, canın sıkıldığında kordona çık, 2 bira iç. güzel ortamlar.
burda 7.caddede havelka guzel. ordaki ortam falan güzel, hatunlar fena degil. kizilay tam kalabalik herkesin ortak buluşma noktası, güzel yerlere tek başına giremezsin, ankarada bir dam meselesi varki, çözebilene aşkolsun (ben çözemedim ;))
gece hayati tunali'da fena degil ama ordada dam sorunu var. ankarada dam'in yoksa bir hiçsinnn ;)
10-11 senedir ankarada yaşıyorum 1 kere dam sorunu dediğin sorunu yaşamadım la :D
harbi nerde dam sorunu çektin 22 yıldır ankaradayım :D daha başıma gelmedi :D
-
sezeruludag bunu yazdıMaviGozluDev bunu yazdı444 bunu yazdı
bende son 6 aydir ankaraya yerleştim. burada çalışıyorum ama inanın ki gezilecek pek bir yer yok gibi geliyor. galiba izmirden gelmenin de buna etkisi var, canın sıkıldığında kordona çık, 2 bira iç. güzel ortamlar.
burda 7.caddede havelka guzel. ordaki ortam falan güzel, hatunlar fena degil. kizilay tam kalabalik herkesin ortak buluşma noktası, güzel yerlere tek başına giremezsin, ankarada bir dam meselesi varki, çözebilene aşkolsun (ben çözemedim ;))
gece hayati tunali'da fena degil ama ordada dam sorunu var. ankarada dam'in yoksa bir hiçsinnn ;)
10-11 senedir ankarada yaşıyorum 1 kere dam sorunu dediğin sorunu yaşamadım la :D
harbi nerde dam sorunu çektin 22 yıldır ankaradayım :D daha başıma gelmedi :D
aslında sizin durum ironik abi :D 444 demek ki aktif adam ki dam problemi yaşıyo :P haksız mıyım mavigözlü abi :D (şaka bi yana dam sorunsalını ben de tam olarak anlamadım :D)
gardaş sana ne lazım sen bi söyle de çözüm bulak
-
14 ünden sonra gidiyor olsaydın AnkaMall'de IMAX salonunda The Hobbiti 3d olarak izle derdim, 12 sinde askerde olucam gitmeden izleyebilseydim şunu bi diye kalıcak aklımda oralarda olursan o günlerde izlemelisin.
-
burakbet bunu yazdısezeruludag bunu yazdıMaviGozluDev bunu yazdı444 bunu yazdı
bende son 6 aydir ankaraya yerleştim. burada çalışıyorum ama inanın ki gezilecek pek bir yer yok gibi geliyor. galiba izmirden gelmenin de buna etkisi var, canın sıkıldığında kordona çık, 2 bira iç. güzel ortamlar.
burda 7.caddede havelka guzel. ordaki ortam falan güzel, hatunlar fena degil. kizilay tam kalabalik herkesin ortak buluşma noktası, güzel yerlere tek başına giremezsin, ankarada bir dam meselesi varki, çözebilene aşkolsun (ben çözemedim ;))
gece hayati tunali'da fena degil ama ordada dam sorunu var. ankarada dam'in yoksa bir hiçsinnn ;)
10-11 senedir ankarada yaşıyorum 1 kere dam sorunu dediğin sorunu yaşamadım la :D
harbi nerde dam sorunu çektin 22 yıldır ankaradayım :D daha başıma gelmedi :D
aslında sizin durum ironik abi :D 444 demek ki aktif adam ki dam problemi yaşıyo :P haksız mıyım mavigözlü abi :D (şaka bi yana dam sorunsalını ben de tam olarak anlamadım :D)
gardaş sana ne lazım sen bi söyle de çözüm bulak
nan son 1 senemi çıkart, gidilebilecek her yerine gittim Ankara'nın, ki eşortmanla felan dolaşırım , hiç öle bi sorun görmedim :) burda park caddesinde biel yaşamıyoruz dam sorunu diye bişey, kaldı mı hala öle şeyler :D
-
MaviGozluDev bunu yazdıburakbet bunu yazdısezeruludag bunu yazdıMaviGozluDev bunu yazdı444 bunu yazdı
bende son 6 aydir ankaraya yerleştim. burada çalışıyorum ama inanın ki gezilecek pek bir yer yok gibi geliyor. galiba izmirden gelmenin de buna etkisi var, canın sıkıldığında kordona çık, 2 bira iç. güzel ortamlar.
burda 7.caddede havelka guzel. ordaki ortam falan güzel, hatunlar fena degil. kizilay tam kalabalik herkesin ortak buluşma noktası, güzel yerlere tek başına giremezsin, ankarada bir dam meselesi varki, çözebilene aşkolsun (ben çözemedim ;))
gece hayati tunali'da fena degil ama ordada dam sorunu var. ankarada dam'in yoksa bir hiçsinnn ;)
10-11 senedir ankarada yaşıyorum 1 kere dam sorunu dediğin sorunu yaşamadım la :D
harbi nerde dam sorunu çektin 22 yıldır ankaradayım :D daha başıma gelmedi :D
aslında sizin durum ironik abi :D 444 demek ki aktif adam ki dam problemi yaşıyo :P haksız mıyım mavigözlü abi :D (şaka bi yana dam sorunsalını ben de tam olarak anlamadım :D)
gardaş sana ne lazım sen bi söyle de çözüm bulak
nan son 1 senemi çıkart, gidilebilecek her yerine gittim Ankara'nın, ki eşortmanla felan dolaşırım , hiç öle bi sorun görmedim :) burda park caddesinde biel yaşamıyoruz dam sorunu diye bişey, kaldı mı hala öle şeyler :D
aynen abi adam haklı neyin kafası bu herkes akıllı olacak
-
iyi muhabbete daldiniz beni unuttunuz :)
samsundayim şu an -
aşağıdaki yazılar noktasına kadar tamamen reneye aittir :)
Bu arada ankaraya geliyorsunuz, aşağıdaki tutorial muhakkak okunmalıdır...
Madde 1. Yeni başlayanlar için Ankara Aştidir. Soğuğun içine işlediği anda başını kaldırıp etrafta denizi aramaz isen kolay alışırsın.
Madde 2: Ankara da deniz yoktur. deniz kenarında bir kentte bir sekilde bulunmuşsan, denizi seviyorsan, Ankara yı kısa vadede sevemeyeceksin, hiç kasma. Yine de sus, Ankara iyi güzel de denizi yok abi be kabilinden düşüncelerini kendine sakla, bu muhabbetleri defalarca kez duymuş olan Ankaralılar pek sevecen davranmazlar, sıcak yaklaşmazlar.
Madde 3: Ankara yı İstanbul ile, İzmir ile kıyaslamaya kalkmayın, bu da sevilmez, hele İzmir karşılaştırması tiksinti yaratır. Yok kordon vardı yok çiğdem vardı bilmemne... Gölbaşında denize dökerler adamı sonra......
Madde 4: Ankara da kış soğuk geçer. rüzgarı keser, ayazı süründürür. Kalın giyinin, bere ve eldiven edinin; öğlen dışarı çıkıyorsanız ve geç saatlerde dışarda bulunmanız gerekecekse havaya aldanmayın. Coğrafya dersinde karasal iklim için neler söylerdiniz onları hatırlayın. ya da en iyisi bir gece iliklerinize kadar üşüyün, sonra gece-gündüz sıcaklığı arasındaki büyük farkı anlayın.
Madde 5: Çinçin mahallesi denilen yere gece gitmeyin, gündüz de gitmeyin. illa gidecem ben gezerim görürüm hoplarım zıplarım diyorsanız, en fiyakalı, en pahalı giysilerinizi giyin, telefonunuzu boynunuza asın öyle gidin.
Madde 6: Ankara da deniz yoktur. alışın..
Madde 7: Elektronik malzeme, korsan cd falan arıyorsanız Kızılay da vakit kaybetmeyin, Teknosa arayıp kazık yemeyin, Maltepe pazarını öğrenin. Bn öğrenciyim abi sözünü motto bilin, her alışverişte işe yarar.
Mdde 8: Öğrenciyseniz, kendi evinizde kalacaksanız, bir şekilde itfaiye meydanına gidin,dibine kadar araştırın, az parayla süper ev nasıl döşenir görün. ya da beni çağırın göstereyim.
Mdde 9: Aakule de bir halt yok, boşuna meraklanmayın, çankaya ya sırf Aakule için tırmanmayın. Ha eğer ben illa bozkır manzarası görecem edecem diyip de gidecekseniz,hemen aşağıdaki botanik parkına da uğrayın.
Madde 10: Ankara da deniz yoktur. Deniz aramayın.
Madde 11: Metro ya girin, kaybolun, ama alışveriş yapmayın.
Madde 12: Odtü, Bilkent, Hacettepe yahut Başkent üniversitesi öğrencisi iseniz, araba almayın, otobüs ve servisi tercih edin. Eskişehir yolunun her sabah yaşadığı tıkanıkta tuzunuz bulunmasın.
Madde 13: Kaybolursanız kimseye asla ve kat a yol sormayın. Sorduğunuz her yüz kişiden kırkı gitmemeniz gereken yönü, otuzu bambaşka bir tarafı gösterir, kalan otuz da bilmiyorum abi ben buraların yabancısıyım der. Karanfil sokak ta sağlık bakanlığı nerede diye sorarsınız, adamı Kocatepe camiisine çıkarırlar, yapmadıkları şey değildir. harita edinin.
Madde 14: Odtü lü değilseniz, Odtü kampüsüne girmeniz, Alcatraz dan kaçmanız kadar meşakkatli bir meseledir, bunu bilin. Israrcı iseniz, risk alın ve Güvenpark tan kalkan Odtü minibüslerinden birine binin, kampüse girişte kimlik soran görevli minibüse girdiğinde, kendinizden emin bir şekilde adamın gözlerine sen benim kim olduğumu biliyor musun bakışı atın. işe yarayabilir. (ne yaparsanız yapın, gerekirse ormana dalın girin ama kimlik diye topkek ambalajı, kupa sekizlisi göstermeyin)
Madde 15: Ulus pek sevilen bir yer değildir. Eski meclis binasının burada bulunması Ulus u güzel kılmaz. Zamanla göreceksiniz ki, Ulus u hiçbir şey güzel kılmaz, kılamaz; olabilemez.
Madde 16: En popüler buluşma mekanları olan Kızılay Gima yı ve Dost kitabevini ni öğrenin.
Madde 17: Tunalı Hilmi caddesi demeyin. Ankaralılar -muhtemelen hilmi nin güzel bir isim olmadığını düşünüyor olduklarından direkman tunalı derler. siz de tunalı diyin.
Madde 18: "boş yere ağlama, kalbini bağlama, ankara kızlarına" şarkısını öğrenin, sık sık söyleyin.
Madde 19: Ankara da en güzel mevsim sonbahardır. tadını çıkarın.
Madde 20: Trafikte taş düşemez ama milletvekili çıkabilir. kırmızı ışıkta sizi bekletebilir. hazırlıklı olun.
Madde 21: Gece ondan on birden sonra sokaklarda kimseciklerin kalmaması normaldir, kimyasal bomba neyin atılmamış, insanlar sığınağa kaçarcasına bir anda ortalıktan kaybolmamışlardır, olağan bir durumdur bu. sakin olun, panik yapmayın.
Madde 22: Cadde ortasında düğün dernek görürsen şaşırmayın, bilmediğiniz Ankara havalarında da oynamayın.
Madde 23. Nerde olursanız olun aşağıya doğru indiğinizde Kızılaya çıkarsınız.
Madde 24. Etrafınızda, gözünüzü nereye çevirdiyseniz bir robocopa çarptıysa kızılaydasınız demektir.eylem yapılacak anlamındadır bu. korkmayın.yine, bir avuç eylemci için 4 otobüs robocop, çevik kuvvet inmiştir. bu kadar polisi nereye göndersin kardeşim bu devlet?! mantığıyla öyle bakınır dururlar o polisler.
Madde 25. Ssk işhanı ve Sakarya alkol mekanlarıdır. En berbat birahenlerden tutun meyhane ve club ortamlarının hepsi vardır oralarda.
Madde 26. Ankarada güz bambaşkadır. Özellikle, kalabalığı seviyorsanız, Yüksel caddesinde; tenhalığı seviyorsanız, Bahçeli 7. cadde hariç her caddesinde ve Tandoğanın ara sokaklarında turlarsanız, bir aylığına bu şehri sevebilirsiniz belki. Onun dışında bürokrasi hemen her zaman kendisini hissettirir de bir tek Sakarya caddesine uğramaz gibi gelir bana.
Madde 27. Ankara melankoliktir, Ekim güzeldir.
Madde 28. Ankaraya geldik laila ya gidelim diye gazlara geldiyseniz 1 şişe viski için 300 milyon, bir bira için 20 milyon gibi fiyatlara hazırlıklı olun. armada ile migros alışveriş merkezi eşittir ama migros alışveriş merkezi biraz daha eşittir. (bkz: mudo)
Madde 29. Kavaklıdere, Ayrancı mevkilerine belediye otobüslerine bindiğinizde fark edeceksiniz ki otobüsün yaş ortalaması 65-70 civarlarındadır. Korkmayın takım elbiselerle otobüse binmenize gerek yok herkes öyle biniyor diye.
Madde 30. Genelkurmay önünde ayakkabınızı bağlamak üzere durmayın. Makinalı tüfek doğrultuyorlar.
Madde 31. -"Hocam"a alışın, bu lafı duyunca kendinizi hoca gibi hissetmeyin. Bir Ankara klasiğidir, özellikle üniversite kampüslerinde güvenlik görevlileri öğrencilere, taksi şoförleri güvenliğe, büfeciler büfecilere, kısaca herkes herkese hocam der. ayrıca taksi şoförü üniversiteli olduğunuzu anladığı anda hocam diye hitap eder size. hoca değilsiniz, Ankaralısınız.
Madde 32. Zorlamayın arkadaşlar Ankara da mumla da arasınız Deniz yoktur
