Ankara"Ya RAHMET Yağdı
-
beyler belki tesadüfen ama ben ce bi tesadüf değil cumhurbaşkanlığı seçimi olmadan önce yağmur yağması ve abdullah gülün cumhurbaşkanı olması aklıma bu benzeşmeyi getirsi yaklaşık 1 aydır adam gibi yağmur yağmamıştı
bilmem belkide tesadüftür ama hoş bi tesadüf
-
Ahmet Necdet Sezer ' e mi gıcığı vardı allahın? Nurlu adam mı abdullah gül?
-
Haaa ya İLAHİ adalet dimi akm ?
Bsg ya :| Hatta meteoroloji abdullah gül ün c.ba$kanı olacağını haftalar önceden raporlardan söylemişlerdi dimi akm?
-
Evet gidip cankayaya tapalım :|
Şıhımız tepeye cıkınca, rabbim rahmetini eksik bırakmadı bizden...
Kurtboğazının dolması içinde, kızılcahamamdan çankaraya doğru sıcması gerekiyormuş bir rivayete göre...
-
cok MaLca :))) tayyyyiep seçilse kimbilir nele olcajtı zuahhahahaha
-
ulen amma çok konu açıldı şu herif için ya..!
-
yok hacı, tanrı zenci olduğundan, beyazlarla pek ilgilendiğini sanmıyorum, dolayısıyla nedeninin bu olacağından şüpheliyim
-
amk sanki 7 yıldır yağmıodu yagmur.
-
amma uydurkçu millet olduk ya ne alakası var sadece ankara'da deil daha biçok yerde daha yağrı desem kesin bişi uydururlar bunu da
-
Hiç güleceğim yoktu.Sayende yarıldım burda.Teşekkürler :D:D
-
excaLibur001 un deisiyLe ABD ullah Rose :D geldi sende mutlu mu oldun :D
sizin eve de yağdı mı yağmur :D
Allah'ım rahmet yağdırıp kullarını sevindiriosun.
şu akılsızlara akıl ihsan eyle yarabbim :D
