folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Anket Sistemine Benzer Bir Kod? Yardım?



Anket Sistemine Benzer Bir Kod? Yardım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar,
    kullanmakta oldugum asp tabanlı bir teknik servis takip programı var.bu sisteme teknik servisler gittikleri yerdeki yaptıgı işleri ait formları bana gönderiyorlar.işlerken arıza tipleri diye bir bölüm ekliyicem radio butonlar ile.
    örnek :
    1- fan arızaları
    2- elektronik kart arızaları
    3- motor arızaları
    4- elektrik arızaları
    5- mekanik arızalar

    burdan gelen bilgiler yüzdelik olarak ve o yüzdeye ait rakam listenelenicek.

    mesela : fan arızaları % 19 = 82 adet işlem
    ....
    en alttada toplam = 187 adet işlem gibi..

    buna ait kodlarda yardımcı olabilecek varmı acaba?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    direk hazır asp kodu mu istiyosun bu iş için yoksa sen mi yazıcaksında mantığınımı öğrenmek istiyosun ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    hocam hazır anket scriptlerini inceledim fakat biraz kafam karıştı açıkcası.. bana buna göre olan kodlar lazım zahmet olmazsa..
    bu formların kaydedildiği bir tablom var buda o tablonun içine kaydedilecek. sonuçları gormek içinde rapor.asp diye bişey yapıp ordan görebilirz dimi?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    valla bu dediklerin yapılan tarzda şeyler zaten ancak hazır script'i kendi projene adapte etmen biraz zor oluyor ama o hazır kodlara bakıp mantığını anlıyabilirsin en kötü

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    biraz daha basit sade şeyler bulamadıgım için kafam karıştı .. kodlarda yardımcı olabilecek biri olursa çok sevinirim..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    anket idleri olacak hocam idler tek bir konu ile toplanacak örneğin ;

    anket olacak burada

    id , anket adı, bilgi

    olacak daha sorna başka bir tabloda ;

    id, oy,baslik, anket

    olacak.Buradaki idler artan.Anket tablomuzdaki anket adı atıyorum "arzalar" olacak.Daha sonra bilgi olacak.İşte genelde aldığınız arzalar nelerdir diye.

    Daha sonra anketoylama tablosundaki id, oy, basik , ankette şöyle olacak ;

    id yine otomatik.oy ise her oy verildiğinde +1 olacak.baslik ise fan arıza vs.. için.Anket ise hangi ankete ait olduğunu gösterecek.Burada anket tablomuzdaki id çekilecek.

    ------

    İstersen hepsini tek tabloda toplarsın.Ekstra kolon açarsın ana 1-0 değerlerini girersin.1 ise anket anket tablosunda olduğu gibi anket özelliği girersin, 0 ise seçenekler olur.

    burdaki mantık anket id sini bulup o id ye ait seçenekleri göstermek.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    hoca 1 e kaç seçenek olacaksa o kadarlık tablo açacaksın. örn: 1 satır 4 sütunluk olsun tablonun genişliği width=200 --> örnek bu sen 300 de verirsin ama % olmicak sadece sayı.

    1. sütunun width genişliği 1. seçneğin değerini alacak örn: 245 oy <td width='<%=1.secenek%>'>1. seçenek</td>  gibi...

    2. sütunun width genişliği 2. seçneğin değerini alacak örn: 415 oy

    3. sütunun width genişliği 3. seçneğin değerini alacak örn: 15 oy

    4. sütunun width genişliği 4. seçneğin değerini alacak örn: 125 oy

    bunların değeri tabi veritabanından çekilecek.

    daha sonra aynı tabloyu kopalayıp bu sefer 1. sütuna 2. seçeneğin değerini verceksin aynı şekilde kopyalıyıp 1. sutüna 3. seçeneği vericeksin bida kopyalıyıp 1. sütuna 4. seçeneği vereceksin...

    birinci sütunlarına renk ver diğer sütunlarının bg si boş olsun.

    db kısmınıda sen ayarlarsın artık basit..

    yüzde değeri yazmaz ama görsel olarak görünür..


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar mantık olarak az çok kafamda canlandırıyorum fakat buna ait basit bir kod ornegi rica ediyorum sizlerden..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    kod kısmında yardımcı olacak hiç murid yokmu :|

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşlar belli bi yere kadar getirdim kodları. gercekten çok lazım koskoca tarikatta bir murid yokmu yardım edicek?

    kodlar burda : www.katkaloriferi.org/test.rar

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.surveey.com/survey/Features.aspx

Toplam Hit: 1861 Toplam Mesaj: 12