

Anonymous Başbakanlığa Saldırdı!
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------Hackerlar karşılarında Başbakanlık bilişim güvenlik uzmanlarını buldu. Başbakanlık güvenlik duvarı, SMS atarak uzmanları uyardı. Alarma geçen 5 bilişim güvenlik uzmanı, hiç vakit geçirmeden bilgisayarlarının başına geçerek sistemi savunmaya başladı. İki grup arasında kıran kırana geçen siber savaş sırasında karşılıklı laf atmalar da oldu.
Bu nedir ya :D Naklen maç yayını yapıyor sanki :D Ya da kulvarda koşan yarış atlarını anlatır gibi :D
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=KbrHaIRgmlI
-----------------------------Ahahaha tamam hocam budur işte :D
-
kıran kırana ?
ahsduashd abi nasıl kıran kırana savaşabilirsin ki sanal ortamda pes mi oynuyosun ahah
benim exploitim daha iyi hayır senin firewallını kırıcam şimdi aman tanrım rootkitlerimi bozdu, hmm... ashdsahdasud
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------mynetin haber editörü küçükken menenjit geçirmiş :\
-----------------------------çocukken topu inşaata kaçmış :}