folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Antakyalı Müritlerden Rica



Antakyalı Müritlerden Rica

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    Merhaba ;

    İzmir'de ikamet ettigim icin uzun suredir adam gibi bir kunefe yemedim.

    Gecenlerde arkadaşlarla da muhabbet ederken dedik ki kunefe in hası Antakya'da yapılır,oyleyse biz de memleketinde en güzelini bulup buraya getirtelim.

     

    simdi arkadaslar ricam su,ücreti karsiliginda ve kargo ücreti de bana ait olmak üzere,bana kunefe gonderebilecek arkadas var mı ? dondurulup serbetiyle birlikte gonderiyorlarmis zaten.antakyalilar bu isten anlar,bildiginiz en guzel kunefe yapan yerden ayarlayabilirseniz gercekten harika olur arkadaslar.

    Odemeyi kontör veya banka havalesi biçiminde yapabiliriz.

    *yardimlarindan ötürü opusdei'ye tesekkurler


    Koca hestiy aya bedenem ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    juniourfalcon
    juniourfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    ben sana istediğn kadar göndertebilirim antakyalıyım :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek
    juniourfalcon bunu yazdı

    ben sana istediğn kadar göndertebilirim antakyalıyım :D

    Hocam,

    Öğreciyken Hatay'lı tayfa "Star Künefe" diye bir yerden paket göndertirlerdi. Kutunun içinden künefe ve hazır şerbeti çıkardı.

    Anladığım kadarıyla sen de öyle yapacaksan.

    Gönderirim dersen bi' maliyetle ilgili mesaj yollarsan ben de sipariş verebilirim.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    iletişime gecelim hocam hemen.pm.


    Koca hestiy aya bedenem ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    Konuyu yukarı alalım is hallolmadi


    Koca hestiy aya bedenem ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Bende İstiyorum... :(


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    izmirdeysen neden bornova öğretmen evinin karşısındaki EDEM 46 ya gidip adam gibi bir künefe yemiyorsun anlamıyorum açıkcası?

    izmirde yiyebileceğin neredeyse en iyi künefedir


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masTR
    masTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2010
    Erkek

    la olm canımı çektirdiniz ya kim gönderiyorsa bi pm de bana atsın


    hsyn.ackgz > skype
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    kral dan yersen pişman olmassın. yolun uzunluğuna göre şoklama yapıyorlar, şerbeti felan nasıl kullanacağın üzerinde yazıyor.

    telefonla ulaşırsanda gönderirler sanırım

    http://www.hataykralkunefe.com.tr/

    Nautilus tarafından 07/Şub/13 15:08 tarihinde düzenlenmiştir

    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masTR
    masTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2010
    Erkek
    Nautilus bunu yazdı

    kral dan yersen pişman olmassın. yolun uzunluğuna göre şoklama yapıyorlar, şerbeti felan nasıl kullanacağın üzerinde yazıyor.

    telefonla ulaşırsanda gönderirler sanırım

    http://www.hataykralkunefe.com.tr/

    http://www.hataykralkunefe.com.tr/paket-kunefe-urun27.html

    almışken güzelini alayım dedım ama burasıda fena değil gibi duruyor bilgi dönerim bu konu altından


    hsyn.ackgz > skype
Toplam Hit: 809 Toplam Mesaj: 10