Antalyada Otel Tavsiyesi
-
marmarise falan gidip kafa dinlemeyi tercih etmelisin bence.ets.tur'da fiyatlar da çok iyi.bayramda ben şahsen marmariste olucam :-) alanya,kemer buralar rus kaynamakta ve kafa şişirmekteler :-)
-
Beyler şahsımla alakalı ama Antalyalı Müridlerden giren olursa cevap atar dıye daldım konuya :)
bayram için Antalya Lara da Kremlin Oteli tuttuk nasıldır ne dgıldır bılmıyorum ama ıyı mı ettık kotu mu ettık bı yorumlayıverın sıze zahmet :) -
asiminnesli bunu yazdı
www.
orangecounty.com.tr/ sitesi güzel içini dışını bilmem
7 eylülde balayında orayadayım bakalım. Animasyonları çokmuş truzimci bir bayan arkadaş söylemişti. Sıkılmazsınız diyodu. Kemere de yürüme mesafesindeymiş... 5 gece için kara gören oda 1350 idi 12 taksit aldık 4. taksidi ödedim daha bekliyos :D
-
Hocam ben alkol kullanmadıgım ıcın bu konuda detaya gıremıcem otel kemer goynuk yolunda oteller bolgesı denen yerde kalıyor ben kendı aracımla gıttıgım ıcım dıger ulasım ımkanlarını hıç araştırmadım otel çevresınde cıkıp gezecegın pek bır yer ytok bı tek kanyon var orada da atlı safarı turları yapılıyor bıldıgım kadarıyla yat turları yapılıyor resepsıyondan her gun bılgı alabılırsın alkolsuz ıcecekler bardakta verılıyor eger bıraz parana kıyorsan wow topkapı palas veya wow kremlın palasa gıt derım benım ıcımde uhde kalmıstı gıdecegın tarıhlerde ıkı otel arası 600tl lik bır fark var ben baktım az once ama ıyı arastır kımsenın ovmesıne yermesıne kulak asma bence kararı kendın ver.
-
Hocam sen otelini seç bende sana uygun fiyat bulayım. Rezervasyon yapıyorum haberin olsun.
Ayrıca oda tipini de unutmayalım
opusdei tarafından 05/Ağu/12 17:05 tarihinde düzenlenmiştir -
opusdei bunu yazdı
Hocam sen otelini seç bende sana uygun fiyat bulayım. Rezervasyon yapıyorum haberin olsun.
Ayrıca oda tipini de unutmayalım
hocam zaten sorun oteli seçemiyorum her kafadan bir ses çıkıyor kafam allak bullak oldu :)
-
KursatReis bunu yazdı
Hocam ben alkol kullanmadıgım ıcın bu konuda detaya gıremıcem otel kemer goynuk yolunda oteller bolgesı denen yerde kalıyor ben kendı aracımla gıttıgım ıcım dıger ulasım ımkanlarını hıç araştırmadım otel çevresınde cıkıp gezecegın pek bır yer ytok bı tek kanyon var orada da atlı safarı turları yapılıyor bıldıgım kadarıyla yat turları yapılıyor resepsıyondan her gun bılgı alabılırsın alkolsuz ıcecekler bardakta verılıyor eger bıraz parana kıyorsan wow topkapı palas veya wow kremlın palasa gıt derım benım ıcımde uhde kalmıstı gıdecegın tarıhlerde ıkı otel arası 600tl lik bır fark var ben baktım az once ama ıyı arastır kımsenın ovmesıne yermesıne kulak asma bence kararı kendın ver.
teşekkürler hocam biraz daha araştırıyım :)
