folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Antalya'nın Neresinde Büfe Açılır?



Antalya'nın Neresinde Büfe Açılır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    Antalya'nın neresinde büfe açılır?

    öneriniz nedir antalyalı müritler?


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AchtunG
    AchtunG's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2012
    Erkek

    Yarın gel göstereyim 


    BİLGİ PAYLAŞTIKÇA ARTAR..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    olur :)

    önerin nedir AchtunG?


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AchtunG
    AchtunG's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2012
    Erkek

    ne kadar butce ayırdıgına baglı ıyı yer demek ıyı kıra ıyı para demek sonucta :)


    BİLGİ PAYLAŞTIKÇA ARTAR..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    evet doğru, düşünce araştırma aşaması , kurtarırsa kiranın önemi kalmıyor. mesele kurtarması , senin işlek gördüğün - hani şurda gider dedğin yerler neresi ?

    ran tarafından 06/Eyl/12 23:05 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    paran varsa her yerine açılır :) bu da sorumu allah aşkına 


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AchtunG
    AchtunG's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2012
    Erkek

    Havalimanı Terminal  içi :) kurtarmama ihtimali yok 8 Tl ye satılıyor içeride su :D


    BİLGİ PAYLAŞTIKÇA ARTAR..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek
    AchtunG bunu yazdı

    Havalimanı Terminal  içi :) kurtarmama ihtimali yok 8 Tl ye satılıyor içeride su :D

    adam neden satıyor, sorabildin mi?

    şehir merkezinde ??? yada dışında ???


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    gel baska işler yapalım antalyada


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    olur da- başka iş gitmez


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    antalya gibi bir yerde baska iş gitmez diyorsan zaten büfe açmalısın


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
Toplam Hit: 2148 Toplam Mesaj: 21