Antika Kitap
-
inş satarız :|
-
Varg bunu yazdı:
-----------------------------gittigidiyora felan koy ama tahribat üyelerinden alan olacağını sanmıyorum.
antikacılara,antika forumlarını dolaş
-----------------------------
neden tahribatta antika toplayan insan yokmu :P :D -
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------İnşallah satamazsın
-----------------------------
neden gıcıkmı oldun :) -
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------İnşallah satamazsın
-----------------------------
neden gıcıkmı oldun :)
-----------------------------Şaka şaka inşallah :)
-
hacı resmini falan koysana bi de kaç para istiyon
-
azizsenel55 bunu yazdı:
-----------------------------
hacı resmini falan koysana bi de kaç para istiyon
-----------------------------
resmini yarın koyarım fiyatını resimden sonra konusuruz -
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------İnşallah satamazsın
-----------------------------
neden gıcıkmı oldun :)
-----------------------------Şaka şaka inşallah :)
-----------------------------
saolasın.
Toplam Hit: 2364 Toplam Mesaj: 18
