Antivirüs Önerileriniz ?
-
birinci kaspersky
ikinci icin alternatif cok
bence eset..
-
default ayarlarda kullanıcaksan avira. firewallın vs ayarlarını sağlam yapıcaksan kasper tabiki.
-
kullanma
-
comodo
-
avira en güzeli bence
-
http://www.tahribat.com/Forum-Arkadaslar-Antivirus-Istiyorum-134859/1/antivir%C3%BCs/
http://www.tahribat.com/Forum-Sizce-En-Iyi-Antivirus-Programi-Hangisi-109802/1/antivir%C3%BCs/
http://www.tahribat.com/Forum-Antivirus-Programi-107537/1/antivir%C3%BCs/
http://www.tahribat.com/Forum-Hangi-Antivirus-98082/1/antivir%C3%BCs/
.....
.........
Toplam Hit: 3097 Toplam Mesaj: 17
