Antivirüs Önerisi - Kis 2014

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    yerli malı comodo kullansananız ecnebileri destekliyorsunuz :) 

    bi aralar PANDA VARDI ne alemde o 


    sokayım onun tezine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shock56
    shock56's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    xous bunu yazdı

    yerli malı comodo kullansananız ecnebileri destekliyorsunuz :) 

    bi aralar PANDA VARDI ne alemde o 

    COMODO SAHİBİ Melih ABDÜLHAYOĞLU http://tr.wikipedia.org/wiki/Melih_Abd%C3%BClhayo%C4%9Flu

    Bu da Videosu http://www.youtube.com/watch?v=0SRzlmJkkek

    Adam güzel şeyler anlatıyor

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    shock56 bunu yazdı
    xous bunu yazdı

    yerli malı comodo kullansananız ecnebileri destekliyorsunuz :) 

    bi aralar PANDA VARDI ne alemde o 

    COMODO SAHİBİ Melih ABDÜLHAYOĞLU http://tr.wikipedia.org/wiki/Melih_Abd%C3%BClhayo%C4%9Flu

    Bu da Videosu http://www.youtube.com/watch?v=0SRzlmJkkek

    Adam güzel şeyler anlatıyor

     

    çok güzel konuşmuş helal,

     

    ama bugün geekbudy lere işim düştü danışayım dedim 2-3 tanesiyle farklı problemler hakkında konuştum hepsi de bana bi şeyler satmaya çalıştılar yardımcı olmadılar..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    kis 2014 ü sürekli trial reset kullanıyorum.key felan gerekmiyor

     


    mademki türksün systeme göster ürksün
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    bende nod 32 var la kuram sanada lisans sonsuz :D 

    ama kis kullanıyosan bildigin vardır yolla bakam özelden nasıl yapacaz bi deniyem lo :)


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    beyler kis i kaldırdım sistemden şu an sadece comodo var yanına güzel bir anti kurmak lazım ne kuralım.

    ikinci sorum comodonun yapılandırma ayarlarında 3 seçenek var internet, proactive, firewall security bunlardan hangisini seçmek lazım

    deafult halde firewalla seçili


    destination@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    zalimadam bunu yazdı

    Ev kullanıcısı kullanacaksa özellikle bayansa microsoftun antivirusu iyidir

    erkekle bayan kullanıcı arasındaki fark nedir ki. önemli olan nasıl kullandığın ...

     

    bence avast kullanmalısınız

    hiç sorun çıkarmıyor. güncellemeden bir ay önce düzenli bir şekilde uyarıyor. hadi yükle diyerek sıkboğaz etmiyor

    arada bir buldum diyerek sevincini benimle paylaşıyor

    karantinaya alsada ne yapayım diye kibarlık olsun diyede soruyor.

    avast eklentsini indirdim. tarayıcıya bulaşmış google reklamları var ya onu silmesi 2 saniye sürüyor.

    tamda KIZ kullanıcısı için :))))

     

     

     

    futurist tarafından 13/Şub/14 12:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ustura
    ustura's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    antivirusler bos cogu anti virusten cok daha iyi bu program 

     

    http://xuetr.com/download/XueTr.zip


    itsin oglum sen adam degilsin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    futurist ustura konu güncel ilk mesajıma değil son mesajıma bakarak mesaj atarsanız sevinirim


    destination@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    Ev kullanıcısı kullanacaksa özellikle bayansa microsoftun antivirusu iyidir

    erkekle bayan kullanıcı arasındaki fark nedir ki. önemli olan nasıl kullandığın ...

     

    bence avast kullanmalısınız

    hiç sorun çıkarmıyor. güncellemeden bir ay önce düzenli bir şekilde uyarıyor. hadi yükle diyerek sıkboğaz etmiyor

    arada bir buldum diyerek sevincini benimle paylaşıyor

    karantinaya alsada ne yapayım diye kibarlık olsun diyede soruyor.

    avast eklentsini indirdim. tarayıcıya bulaşmış google reklamları var ya onu silmesi 2 saniye sürüyor.

    tamda KIZ kullanıcısı için :))))

     

     

     

    bayanlar pc terimleri ve uyarılarından pek anlamaz

    anlamak için araştırmaz. sıkıntı yaşarlar sürekli.

    antivirüsler arasında en az soru soran essentials dir

    işlemlerin neredeyse tamamını kendi halleder.

    sadece toolbar hackttool uygulamaların tehlikeli olduğunu ve ne yapmasını gerektiğini sorar

    ayrıca ayrıntılar penceresinde anlaşılır açık ve net bilgi ile ne olup bittiğini kullanıcıya sunar

    sen bayan olarak profosyonel kullanmayı biliyor olablirsin ama çoğu bayan senin gibi anlamaz

    adı çıkmış bir antivirüs gibi dursada ilk çıktığından  beri kullanıyorum ve hiç memnun olmadığım kadar memnunum

    bilgisayara zarar verecek bir babayiğit virüs yaklaşamadı daha essentialsın yanına

    3 tane aktif bilgisayar kullanıyorum

    evdeki bilgisayar. internet cafedeki bilgisayar.

    ve sunucu sıfatı taşıyan evdeki serverim  ama win7 yüklü içine veri atıp çekiyorum başka yerden:)

    caefe bilgisayarlarının nekadar tehlikeli olduğunu gayet iyi biliyoruz her an müşteriler yüzünden virüs trojan solucanla dolabiliyorlar

    günde hiç takmıyorsam 30  tane flaş disk harici ve hafıza kartı takıyorum ve bu bilgisayara 1 senedir hiç format atmadık sorunda çıkarmadı.

    bir kere bile zombi olmadı olmazda olduğunuda  görmedim daha

    nice bilgisayarlara format attım essentials yüklü ne kadar makina geldiyse hepsinde sağlıklı sistemler vardı.

    internetten gelebilcek tehlikelere karşı da test ettim

    virüs daha diske tam yazılmadan yakallıyor tokatlıyor şarampolden aşşağı yuvarlıyor. :D

    sonuç: kim ne derse desin essentilas antivirüsler arasında en çok işimi gören antvirüs bana göre

    tabi herkesin sistemi kullanma amacı farklı olduğu için farklı antiler tercih ederler o ayrı konu....

     

     

     


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
Toplam Hit: 4249 Toplam Mesaj: 33