Antivirüs'e Güvenmeyin
-
Tamam güvenilmez de dediğin çok saçma adamlar mantığı çözmüşler gayet de güzel bir bilgi ve seni beni siklemez o adamlar gider bankaya virüs geçirir görürsün o zaman saçmalama lütfen
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
Tamam güvenilmez de dediğin çok saçma adamlar mantığı çözmüşler gayet de güzel bir bilgi ve seni beni siklemez o adamlar gider bankaya virüs geçirir görürsün o zaman saçmalama lütfen
-----------------------------+1
-
Pc bir ağa bağlı olsunda gereklimi gereksizmi anlarsınız.. Evinizde kurulu bir pc var gereksiz tabi size :)
-
evet sacmalik oldu resmen ama ben sacmalamiyorum siz dedigimi anlamiyorsunuz daha da bu konuya mesaj yazmam
-
bence de yazma sen ilk mesajı anlamadın sanırım :)
-
İş antivirüste değil kullancıda bitiyor. Güvenmediğin kaynaktan dosya indirmeyeceksin.
Adam gidiyor bedava full oyun indir diye arama yapıp çıkan sitelerden oyun indirmeye çalışıyor, gta4 rarlı dosyanın boyutu 8 mb hiç bakmadan indiriyor. Seviniyor ne kadar hızlı bilgisayarım var diye. Sıkıştırılmış dosyadan gta4setup.exe, oyunun birkaç resmi ve benioku.txt dosyası çıkıyor. Metin belgesinde oyun crackli olduğu için bazı antivirüsler hata verebilir, eğer hata verirse kapatın yazıyor ve adam antivirüsü kapatıp .exe'yi çalıştırıyor.
Antivirüslerin yararı varmı? Var ama kullanıcıların bilinçli olması gerekir.
-
-
rstr617 bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tahribat.com/Haber-Anti-Virus-E-Bile-Guvenmeyin-5255/
-----------------------------eyvallah hoca
bende diyorum mu haberi tbt de bi yerde gördüm ben.
adamlar güzel yöntem bulmuş.
-
ulan ben okadar konusunu açtım alay ettiniz firma söyleyincemi doğru oluyo :D neyse hala isteyenlere yardım ediyorum trojan-keylogger kurulumu antivirüslerden kaçırmak falan sorununuz olursa sorabilirsiniz elimden geldiğince yardım ederim
-
bende yıllarca kullanmadım.sonra bıktım virüs silmekden.en azından antivirüs bazı virüsleri siliyoru.
işde xp ve 7 kullanıyorum.notebook`da fedora kullanıyorum.her virüsen peşine düşecek zamanınız varsa buyurun kullanmayın.
ramı az olan bilgisayar içinde en azından basit antivirüslerden kullanmak lazım.
