Aöf İşletme Mi ? İktisat Mı ?
-
2 yıllıktan sonra iktisata girişte, intibak dahil dersler sayısal mı? yoksa işletme gibi mi?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sertan_06 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
gumusservi bunu yazdı:
-----------------------------
işletme :D
pek bir fark yok gibi sanki iktisat daha sayısal ağırlıklı bir bölüm..sonuçta iktisat bölümü isteyen yer işletmeyi de istiyor ben nerde sınav ilanı görsem ikisi birlikte var dı :))
-----------------------------he ikimizde işsiziz ikimizde işletme mezunuyuz daha sayayımmı :))
-----------------------------iktisat mezunu çok mu iş buluo bankaya girerse girio yoksa boşta millet ortalık çok kötü :)
-----------------------------bankaya giriyo iktisadi bilimler diploması olur
bizimki işletme fakültesi yazıyor hemen eliyorlar :D
-----------------------------tamam yaa içimi kararttın :D
