Aöf Kayıt Yenileme
-
FOXXLY bunu yazdıh2run bunu yazdı
Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?
kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.
Internet uzerinden bunu ogrenme şansım varmı kardes? cunkı çan sistemi gelmiş acıkcası devam etmek ıstıyorum elimde 2 diploma olsun.
-
FOXXLY bunu yazdıh2run bunu yazdı
Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?
kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.
1 - diyelim para yatırmadım, kaydım kaldı 3-5 yıl sonra borç çıkar mı ?
2 - alttan ders kaldıkça harç mı artıyor? artıyorsa ne kadar artıyor?
-
piradomim bunu yazdıFOXXLY bunu yazdıh2run bunu yazdı
Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?
kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.
1 - diyelim para yatırmadım, kaydım kaldı 3-5 yıl sonra borç çıkar mı ?
2 - alttan ders kaldıkça harç mı artıyor? artıyorsa ne kadar artıyor?
Aynen bu soruların cevabını bende merak edıyorum borc cıkarmasınlar bıze ılerde :)
-
BosnaK bunu yazdıchkarito bunu yazdıBosnaK bunu yazdıchkarito bunu yazdıBosnaK bunu yazdı
Ben sisteme giremiyorum :/ şifre yalnış diyor.
Parayı yatırıp da mı gireceğiz ?
Birde 410 Lira mı ödeyecez ? :/
hocam sende ne kadar yazı yor ayrıca 410 derken ara vermismiydin okula
ara vermemiştim ilk dönemin ödemesini kaçırmıştım yani benim 205 + 205 = 410 tl mi yatırmam gerek ?
şimdi hocam şöyle oluyor kacırdığınız parayı odersiniz ve ders eklemenizle beraber para oranı yukselir otomasyonunuza girebilseydim daha iyi anlatırdım
Otomasyona girdim önceki dönemden borcunuz : 0 Kayıt yenileme ücreti 205 t diyor yani 205 lira yatıracağım değil mi ?
410 çok kasar beni :D
HACI OTOMASYONDA YUKARDAKİLERİ KABUL ET SECENEK KUTUCUGUNDAN SONRA DERS SECİMİNE GECİYORSUN ORADAN DERS SECEREK YATIRMAN GEREKEN GERCEK PARAYI OGRENİYORSUN İSTERSEN BANA GÖNDER YADA DUR BEN RESİM UPLOAD EDEM
-
BosnaK bunu yazdıchkarito bunu yazdıBosnaK bunu yazdıchkarito bunu yazdıBosnaK bunu yazdı
Ben sisteme giremiyorum :/ şifre yalnış diyor.
Parayı yatırıp da mı gireceğiz ?
Birde 410 Lira mı ödeyecez ? :/
hocam sende ne kadar yazı yor ayrıca 410 derken ara vermismiydin okula
ara vermemiştim ilk dönemin ödemesini kaçırmıştım yani benim 205 + 205 = 410 tl mi yatırmam gerek ?
şimdi hocam şöyle oluyor kacırdığınız parayı odersiniz ve ders eklemenizle beraber para oranı yukselir otomasyonunuza girebilseydim daha iyi anlatırdım
Otomasyona girdim önceki dönemden borcunuz : 0 Kayıt yenileme ücreti 205 t diyor yani 205 lira yatıracağım değil mi ?
410 çok kasar beni :D
RESİM UPLOAD ETMİCEM BAK ADIM ADIM ANLATIYORUM...
1. BUNU TİKLEDİKTEN SONRA İLERİ DE
2.ÖNCELİKLE SİSTEM ZORUNLU ALMAN GEREKENLERİ EKLEMİŞ OLACAK SENDE 45 KREDİYİ GECMEYECEK SEKİLDE DERS EKLEYECEKSİN
3.TABİ EKLEDİĞİN DERSLER SANA ARTI LEVEL GİBİ ARTIMALİYET ÇIKARACAK SONRADA TOPLAM TUTARA BAKIP İLERİ DİYECEKSİN..
4.GELEN SAYFADA EVET DİYİP ONAYLA VE VAKIF BANKASI ATMSİNE GİT PARANI YATR -
piradomim bunu yazdıFOXXLY bunu yazdıh2run bunu yazdı
Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?
kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.
1 - diyelim para yatırmadım, kaydım kaldı 3-5 yıl sonra borç çıkar mı ?
2 - alttan ders kaldıkça harç mı artıyor? artıyorsa ne kadar artıyor?
h2run HOCAM SENİN İŞLEM BİRAZ FARKLI SEN ONU YA TELEFONDAN YADA BÜRODAN ÖĞRENİRSİN TAVSİYEM TELEFON BÜRO MEMURLARI MAL GİBİ
SORULARINIZ İÇİDE 1. SORU TAM EMİN DEĞİLİM AMA BORÇ ÇIKAR TABİ ÖDEMEDİĞİNİZ DÖNEMLER İÇİN GECERLİ MESELA ESKİDE DÖNEMLİK SİSTEMDE 250TL VİZE FİNAL VE BÜTE GİREBİLİYORDUK AMA 250TL DAHA MEZUN OLANA KADAR VERMEMİZ GEREKİYORDU....
İKİNCİ SORU İÇİN 205 NORMAL FİYATIDIR AÖF YE İLK BASLADIĞINIZDA 205TL ÖDERSİNİZ DERSLER ALTTAN KALDIĞINDAN KALAN HER BİR DERS İÇİN 10 LİRA KADAR BİŞEY ÖDERSİNİZ AMA EĞER KALAN DERSLERİNİZ 2 TANE GİBİ AZ SA SADECE 199TL ÖDERSİNİZ... GENEDE EN DOĞRU BİLGİYİ AÖF BÜROSUNDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ EĞER DOĞRU İSE PROFİLİMİZE BİR TESEKKUR EDERSİNİZ -
chkarito bunu yazdıHeYeT bunu yazdı
Geçen senenin başında bende gittim 2. üni bitsin diye kayıt oldum şimdi. Geçen sene eylülde 200tl verdim kayıt oldum ondan sonra işten güçten hiç uğrayamadm bile şu an kaydımı yenileseme benden tüm dönemlerinmi yoksa bu döneminmi parasını alacaklar benim kaydım ne durumda.
yatrımadığın tum donemlerin parasını ödersin hocam benim arkadasta bir yıl oyle yaptı sonra butun donemlerin parasını vermek zorunda kaldı
anladım eyw. kalsın 2. üni. durduk yere 600 tl girmesin okuduk birini yeter :D
-
gowand bunu yazdıpiradomim bunu yazdıFOXXLY bunu yazdıh2run bunu yazdı
Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?
kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.
1 - diyelim para yatırmadım, kaydım kaldı 3-5 yıl sonra borç çıkar mı ?
2 - alttan ders kaldıkça harç mı artıyor? artıyorsa ne kadar artıyor?
h2run HOCAM SENİN İŞLEM BİRAZ FARKLI SEN ONU YA TELEFONDAN YADA BÜRODAN ÖĞRENİRSİN TAVSİYEM TELEFON BÜRO MEMURLARI MAL GİBİ
SORULARINIZ İÇİDE 1. SORU TAM EMİN DEĞİLİM AMA BORÇ ÇIKAR TABİ ÖDEMEDİĞİNİZ DÖNEMLER İÇİN GECERLİ MESELA ESKİDE DÖNEMLİK SİSTEMDE 250TL VİZE FİNAL VE BÜTE GİREBİLİYORDUK AMA 250TL DAHA MEZUN OLANA KADAR VERMEMİZ GEREKİYORDU....
İKİNCİ SORU İÇİN 205 NORMAL FİYATIDIR AÖF YE İLK BASLADIĞINIZDA 205TL ÖDERSİNİZ DERSLER ALTTAN KALDIĞINDAN KALAN HER BİR DERS İÇİN 10 LİRA KADAR BİŞEY ÖDERSİNİZ AMA EĞER KALAN DERSLERİNİZ 2 TANE GİBİ AZ SA SADECE 199TL ÖDERSİNİZ... GENEDE EN DOĞRU BİLGİYİ AÖF BÜROSUNDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ EĞER DOĞRU İSE PROFİLİMİZE BİR TESEKKUR EDERSİNİZAof burosuna gıdemesemde arıyacagım hocam tesekkur ederım.
-
h2run bunu yazdıgowand bunu yazdıpiradomim bunu yazdıFOXXLY bunu yazdıh2run bunu yazdı
Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?
kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.
1 - diyelim para yatırmadım, kaydım kaldı 3-5 yıl sonra borç çıkar mı ?
2 - alttan ders kaldıkça harç mı artıyor? artıyorsa ne kadar artıyor?
h2run HOCAM SENİN İŞLEM BİRAZ FARKLI SEN ONU YA TELEFONDAN YADA BÜRODAN ÖĞRENİRSİN TAVSİYEM TELEFON BÜRO MEMURLARI MAL GİBİ
SORULARINIZ İÇİDE 1. SORU TAM EMİN DEĞİLİM AMA BORÇ ÇIKAR TABİ ÖDEMEDİĞİNİZ DÖNEMLER İÇİN GECERLİ MESELA ESKİDE DÖNEMLİK SİSTEMDE 250TL VİZE FİNAL VE BÜTE GİREBİLİYORDUK AMA 250TL DAHA MEZUN OLANA KADAR VERMEMİZ GEREKİYORDU....
İKİNCİ SORU İÇİN 205 NORMAL FİYATIDIR AÖF YE İLK BASLADIĞINIZDA 205TL ÖDERSİNİZ DERSLER ALTTAN KALDIĞINDAN KALAN HER BİR DERS İÇİN 10 LİRA KADAR BİŞEY ÖDERSİNİZ AMA EĞER KALAN DERSLERİNİZ 2 TANE GİBİ AZ SA SADECE 199TL ÖDERSİNİZ... GENEDE EN DOĞRU BİLGİYİ AÖF BÜROSUNDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ EĞER DOĞRU İSE PROFİLİMİZE BİR TESEKKUR EDERSİNİZAof burosuna gıdemesemde arıyacagım hocam tesekkur ederım.
bişey değil hocam
