Aöf Kayıt Yenileme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?

    kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.

    Internet uzerinden bunu ogrenme şansım varmı kardes? cunkı çan sistemi gelmiş acıkcası devam etmek ıstıyorum elimde 2 diploma olsun.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?

    kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.

    1 - diyelim para yatırmadım, kaydım kaldı 3-5 yıl sonra borç çıkar mı ? 

     

    2 - alttan ders kaldıkça harç mı artıyor? artıyorsa ne kadar artıyor?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    piradomim bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?

    kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.

    1 - diyelim para yatırmadım, kaydım kaldı 3-5 yıl sonra borç çıkar mı ? 

     

    2 - alttan ders kaldıkça harç mı artıyor? artıyorsa ne kadar artıyor?

    Aynen bu soruların cevabını bende merak edıyorum borc cıkarmasınlar bıze ılerde :)


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gowand
    gowand's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    BosnaK bunu yazdı
    chkarito bunu yazdı
    BosnaK bunu yazdı
    chkarito bunu yazdı
    BosnaK bunu yazdı

    Ben sisteme giremiyorum :/ şifre yalnış diyor.

     

     

    Parayı yatırıp da mı gireceğiz ?

     

    Birde 410 Lira mı ödeyecez ? :/

    hocam sende ne kadar yazı yor ayrıca 410 derken ara vermismiydin okula

    ara vermemiştim ilk dönemin ödemesini kaçırmıştım yani benim 205 + 205 = 410 tl mi yatırmam gerek ?


    şimdi hocam şöyle oluyor kacırdığınız parayı odersiniz ve ders eklemenizle beraber para oranı yukselir otomasyonunuza girebilseydim daha iyi anlatırdım

    Otomasyona girdim önceki dönemden borcunuz : 0 Kayıt yenileme ücreti 205 t diyor yani 205 lira yatıracağım değil mi ?

    410 çok kasar beni :D

    HACI OTOMASYONDA YUKARDAKİLERİ KABUL ET SECENEK KUTUCUGUNDAN SONRA DERS SECİMİNE GECİYORSUN ORADAN DERS SECEREK YATIRMAN GEREKEN GERCEK PARAYI OGRENİYORSUN İSTERSEN BANA GÖNDER YADA DUR BEN RESİM UPLOAD EDEM

     


    with great power comes great irresponsibility ‪#‎deadpool‬
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gowand
    gowand's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    BosnaK bunu yazdı
    chkarito bunu yazdı
    BosnaK bunu yazdı
    chkarito bunu yazdı
    BosnaK bunu yazdı

    Ben sisteme giremiyorum :/ şifre yalnış diyor.

     

     

    Parayı yatırıp da mı gireceğiz ?

     

    Birde 410 Lira mı ödeyecez ? :/

    hocam sende ne kadar yazı yor ayrıca 410 derken ara vermismiydin okula

    ara vermemiştim ilk dönemin ödemesini kaçırmıştım yani benim 205 + 205 = 410 tl mi yatırmam gerek ?


    şimdi hocam şöyle oluyor kacırdığınız parayı odersiniz ve ders eklemenizle beraber para oranı yukselir otomasyonunuza girebilseydim daha iyi anlatırdım

    Otomasyona girdim önceki dönemden borcunuz : 0 Kayıt yenileme ücreti 205 t diyor yani 205 lira yatıracağım değil mi ?

    410 çok kasar beni :D

    RESİM UPLOAD ETMİCEM BAK ADIM ADIM ANLATIYORUM...
    1.  BUNU TİKLEDİKTEN SONRA İLERİ DE
    2.ÖNCELİKLE SİSTEM ZORUNLU ALMAN GEREKENLERİ EKLEMİŞ OLACAK SENDE 45 KREDİYİ GECMEYECEK SEKİLDE DERS EKLEYECEKSİN
    3.TABİ EKLEDİĞİN DERSLER SANA ARTI LEVEL GİBİ ARTIMALİYET ÇIKARACAK SONRADA TOPLAM TUTARA BAKIP İLERİ DİYECEKSİN..
    4.GELEN SAYFADA EVET DİYİP ONAYLA VE VAKIF BANKASI ATMSİNE GİT PARANI YATR


    with great power comes great irresponsibility ‪#‎deadpool‬
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gowand
    gowand's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    piradomim bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?

    kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.

    1 - diyelim para yatırmadım, kaydım kaldı 3-5 yıl sonra borç çıkar mı ? 

     

    2 - alttan ders kaldıkça harç mı artıyor? artıyorsa ne kadar artıyor?

    h2run HOCAM SENİN İŞLEM BİRAZ FARKLI SEN ONU YA TELEFONDAN YADA BÜRODAN ÖĞRENİRSİN TAVSİYEM TELEFON BÜRO MEMURLARI MAL GİBİ
    SORULARINIZ İÇİDE 1. SORU TAM EMİN DEĞİLİM AMA BORÇ ÇIKAR TABİ ÖDEMEDİĞİNİZ DÖNEMLER İÇİN GECERLİ MESELA ESKİDE DÖNEMLİK SİSTEMDE 250TL VİZE FİNAL VE BÜTE GİREBİLİYORDUK AMA 250TL DAHA MEZUN OLANA KADAR VERMEMİZ GEREKİYORDU....
    İKİNCİ SORU İÇİN 205 NORMAL FİYATIDIR AÖF YE İLK BASLADIĞINIZDA 205TL ÖDERSİNİZ DERSLER ALTTAN KALDIĞINDAN KALAN HER BİR DERS İÇİN 10 LİRA KADAR BİŞEY ÖDERSİNİZ AMA EĞER KALAN DERSLERİNİZ 2 TANE GİBİ AZ SA SADECE 199TL ÖDERSİNİZ... GENEDE EN DOĞRU BİLGİYİ AÖF BÜROSUNDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ EĞER DOĞRU İSE PROFİLİMİZE BİR TESEKKUR EDERSİNİZ

     


    with great power comes great irresponsibility ‪#‎deadpool‬
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    chkarito bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı

    Geçen senenin başında bende gittim 2. üni bitsin diye kayıt oldum şimdi. Geçen sene eylülde  200tl verdim kayıt oldum ondan sonra işten güçten hiç uğrayamadm bile  şu an kaydımı yenileseme benden tüm dönemlerinmi yoksa bu döneminmi parasını alacaklar benim kaydım ne durumda.

    yatrımadığın tum donemlerin parasını ödersin hocam benim arkadasta bir yıl oyle yaptı sonra butun donemlerin parasını vermek zorunda kaldı

    anladım eyw. kalsın 2. üni. durduk yere  600 tl girmesin okuduk birini yeter :D


    matematik24.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    gowand bunu yazdı
    piradomim bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?

    kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.

    1 - diyelim para yatırmadım, kaydım kaldı 3-5 yıl sonra borç çıkar mı ? 

     

    2 - alttan ders kaldıkça harç mı artıyor? artıyorsa ne kadar artıyor?

    h2run HOCAM SENİN İŞLEM BİRAZ FARKLI SEN ONU YA TELEFONDAN YADA BÜRODAN ÖĞRENİRSİN TAVSİYEM TELEFON BÜRO MEMURLARI MAL GİBİ
    SORULARINIZ İÇİDE 1. SORU TAM EMİN DEĞİLİM AMA BORÇ ÇIKAR TABİ ÖDEMEDİĞİNİZ DÖNEMLER İÇİN GECERLİ MESELA ESKİDE DÖNEMLİK SİSTEMDE 250TL VİZE FİNAL VE BÜTE GİREBİLİYORDUK AMA 250TL DAHA MEZUN OLANA KADAR VERMEMİZ GEREKİYORDU....
    İKİNCİ SORU İÇİN 205 NORMAL FİYATIDIR AÖF YE İLK BASLADIĞINIZDA 205TL ÖDERSİNİZ DERSLER ALTTAN KALDIĞINDAN KALAN HER BİR DERS İÇİN 10 LİRA KADAR BİŞEY ÖDERSİNİZ AMA EĞER KALAN DERSLERİNİZ 2 TANE GİBİ AZ SA SADECE 199TL ÖDERSİNİZ... GENEDE EN DOĞRU BİLGİYİ AÖF BÜROSUNDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ EĞER DOĞRU İSE PROFİLİMİZE BİR TESEKKUR EDERSİNİZ

     

    Aof burosuna gıdemesemde arıyacagım hocam tesekkur ederım.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gowand
    gowand's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    h2run bunu yazdı
    gowand bunu yazdı
    piradomim bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Hocalar ben suan 4 yıllık universite okuyorum askere gıtmeden once Aöf işletme ve iktisat yazmiştim sınavlara girmedıgım ıcınde cogundan kaldım orada halen kaydım varmı yokmu nasıl ogrenırım internet uzerınden ?

    kaydını şahsen gidip sildirmediğin sürece kayıt kalıyor. sadece ödeme yapmadığın için öğrencilikten yararlanamıyorsun.

    1 - diyelim para yatırmadım, kaydım kaldı 3-5 yıl sonra borç çıkar mı ? 

     

    2 - alttan ders kaldıkça harç mı artıyor? artıyorsa ne kadar artıyor?

    h2run HOCAM SENİN İŞLEM BİRAZ FARKLI SEN ONU YA TELEFONDAN YADA BÜRODAN ÖĞRENİRSİN TAVSİYEM TELEFON BÜRO MEMURLARI MAL GİBİ
    SORULARINIZ İÇİDE 1. SORU TAM EMİN DEĞİLİM AMA BORÇ ÇIKAR TABİ ÖDEMEDİĞİNİZ DÖNEMLER İÇİN GECERLİ MESELA ESKİDE DÖNEMLİK SİSTEMDE 250TL VİZE FİNAL VE BÜTE GİREBİLİYORDUK AMA 250TL DAHA MEZUN OLANA KADAR VERMEMİZ GEREKİYORDU....
    İKİNCİ SORU İÇİN 205 NORMAL FİYATIDIR AÖF YE İLK BASLADIĞINIZDA 205TL ÖDERSİNİZ DERSLER ALTTAN KALDIĞINDAN KALAN HER BİR DERS İÇİN 10 LİRA KADAR BİŞEY ÖDERSİNİZ AMA EĞER KALAN DERSLERİNİZ 2 TANE GİBİ AZ SA SADECE 199TL ÖDERSİNİZ... GENEDE EN DOĞRU BİLGİYİ AÖF BÜROSUNDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ EĞER DOĞRU İSE PROFİLİMİZE BİR TESEKKUR EDERSİNİZ

     

    Aof burosuna gıdemesemde arıyacagım hocam tesekkur ederım.

    bişey değil hocam


    with great power comes great irresponsibility ‪#‎deadpool‬
Toplam Hit: 2609 Toplam Mesaj: 30