AÖF Ve Dikey Geçiş Hakkında
-
Peki 2009 Da 2 yıllık Halkla İlişkiler Gelmesi Ve Kayıt Yapılmaması,2011 Öss De Puan Düşürülmesine Neden Olur Mu ?
-
işletme iktisat şuan aöl deyim hedefim mimarlık ula sizi görünce yanlış anlamayın kişisel değil ama şevkim kaçıo neden bütün açık ların işletme eyilimi var
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
işletme iktisat şuan aöl deyim hedefim mimarlık ula sizi görünce yanlış anlamayın kişisel değil ama şevkim kaçıo neden bütün açık ların işletme eyilimi var
-----------------------------iktisattan nasıl mimarlığa geçiceksin ? şevkn nede kayıyorki dostum
-
Efendi bunu yazdı:
-----------------------------
Peki 2009 Da 2 yıllık Halkla İlişkiler Gelmesi Ve Kayıt Yapılmaması,2011 Öss De Puan Düşürülmesine Neden Olur Mu ?
-----------------------------etkilemez hocam 1 yıl geçmesi lazım geçmiş zaten
