Apple İçin App Yapmak?
-
SharpShooter bunu yazdıgarga bunu yazdı
iste bende tam bu yuzden apple sokayim diyorum androide ver yansin. ama anlatamiyordum. simdi olaya bak :)
abi 99 dolarla bitmiyorki, mac alacaksin, xcode kuracaksin, objective c ogreneceksin, Model-View-Controller olayini kavrayacaksin (gerci sadece applea ozgu degil MVC olayi ama ben ios kasarken ogrendigim icin oyle yer etmis) :D
tabi babam tabi pasam sen nasil istersen padisahim, gerci yaptik bunlarida ama oyle bak benim garibim muridim ben sunu sunu ogrenmek isterim diye gelmis napacam diyor, saniyorki php visual basic gibi biseyler biseyler kuracak sonra tutorialler izleyip yapacak... ama yoooooookkkkk. apple bu gozum oyle her isteyen yapamaz biz coolluuzzz biz mikemmeliizzz bizim yaptigimizi herkess yapamaazzz oooooww shiit!!! oww jesus :D
kicimin kenarina apple elmasi dovmesi yapmayi dusunuyorum...
dediklerine katılmıyorum :)
appleın yaptığı gayet mantıklı, benim olayım budur en iyi performansı böyle alırsın. işine gelirse diyor. bundan doğal hiç bir şey olamaz. beğenmeyen dediğin gibi androide uygulama yazar, çer çöp bi store a koyar :)
gayet iyi her önüne gelen app yazamıyor,piyasası yüksek iyi para kazanıyorsun. walla umarım hep böyle kalır. Bu şekilde elit bir kesim uygulama yazıp,para kazanıyor.Ele ayağa düştüksen sonra bir anlamı yok. bkz: r10.net 50 tlye script yazan var
Sharp apple bu store olayını daha yeni yeni düzene soktu. bir ara app store'da counter strike diye bir application vardı.Oyun kategorisinde acıklamasında oyun olduğu yazıyor.İndirip çalıştırıyorsun sadece resimler var bu kadar.
O kadar kontrol ediyorsun bu nasıl store'a girdi birde bilmem kaç milyon kere indirildi.
-
sandman bunu yazdıSharpShooter bunu yazdıgarga bunu yazdı
iste bende tam bu yuzden apple sokayim diyorum androide ver yansin. ama anlatamiyordum. simdi olaya bak :)
abi 99 dolarla bitmiyorki, mac alacaksin, xcode kuracaksin, objective c ogreneceksin, Model-View-Controller olayini kavrayacaksin (gerci sadece applea ozgu degil MVC olayi ama ben ios kasarken ogrendigim icin oyle yer etmis) :D
tabi babam tabi pasam sen nasil istersen padisahim, gerci yaptik bunlarida ama oyle bak benim garibim muridim ben sunu sunu ogrenmek isterim diye gelmis napacam diyor, saniyorki php visual basic gibi biseyler biseyler kuracak sonra tutorialler izleyip yapacak... ama yoooooookkkkk. apple bu gozum oyle her isteyen yapamaz biz coolluuzzz biz mikemmeliizzz bizim yaptigimizi herkess yapamaazzz oooooww shiit!!! oww jesus :D
kicimin kenarina apple elmasi dovmesi yapmayi dusunuyorum...
dediklerine katılmıyorum :)
appleın yaptığı gayet mantıklı, benim olayım budur en iyi performansı böyle alırsın. işine gelirse diyor. bundan doğal hiç bir şey olamaz. beğenmeyen dediğin gibi androide uygulama yazar, çer çöp bi store a koyar :)
gayet iyi her önüne gelen app yazamıyor,piyasası yüksek iyi para kazanıyorsun. walla umarım hep böyle kalır. Bu şekilde elit bir kesim uygulama yazıp,para kazanıyor.Ele ayağa düştüksen sonra bir anlamı yok. bkz: r10.net 50 tlye script yazan var
Sharp apple bu store olayını daha yeni yeni düzene soktu. bir ara app store'da counter strike diye bir application vardı.Oyun kategorisinde acıklamasında oyun olduğu yazıyor.İndirip çalıştırıyorsun sadece resimler var bu kadar.
O kadar kontrol ediyorsun bu nasıl store'a girdi birde bilmem kaç milyon kere indirildi.
abi o bildiğim kadarıyla jailbreak store a girdi, installousa. appstore a girmesi imkansıza yakın
SharpShooter tarafından 11/Ağu/12 19:50 tarihinde düzenlenmiştir -
SharpShooter bunu yazdısandman bunu yazdıSharpShooter bunu yazdıgarga bunu yazdı
iste bende tam bu yuzden apple sokayim diyorum androide ver yansin. ama anlatamiyordum. simdi olaya bak :)
abi 99 dolarla bitmiyorki, mac alacaksin, xcode kuracaksin, objective c ogreneceksin, Model-View-Controller olayini kavrayacaksin (gerci sadece applea ozgu degil MVC olayi ama ben ios kasarken ogrendigim icin oyle yer etmis) :D
tabi babam tabi pasam sen nasil istersen padisahim, gerci yaptik bunlarida ama oyle bak benim garibim muridim ben sunu sunu ogrenmek isterim diye gelmis napacam diyor, saniyorki php visual basic gibi biseyler biseyler kuracak sonra tutorialler izleyip yapacak... ama yoooooookkkkk. apple bu gozum oyle her isteyen yapamaz biz coolluuzzz biz mikemmeliizzz bizim yaptigimizi herkess yapamaazzz oooooww shiit!!! oww jesus :D
kicimin kenarina apple elmasi dovmesi yapmayi dusunuyorum...
dediklerine katılmıyorum :)
appleın yaptığı gayet mantıklı, benim olayım budur en iyi performansı böyle alırsın. işine gelirse diyor. bundan doğal hiç bir şey olamaz. beğenmeyen dediğin gibi androide uygulama yazar, çer çöp bi store a koyar :)
gayet iyi her önüne gelen app yazamıyor,piyasası yüksek iyi para kazanıyorsun. walla umarım hep böyle kalır. Bu şekilde elit bir kesim uygulama yazıp,para kazanıyor.Ele ayağa düştüksen sonra bir anlamı yok. bkz: r10.net 50 tlye script yazan var
Sharp apple bu store olayını daha yeni yeni düzene soktu. bir ara app store'da counter strike diye bir application vardı.Oyun kategorisinde acıklamasında oyun olduğu yazıyor.İndirip çalıştırıyorsun sadece resimler var bu kadar.
O kadar kontrol ediyorsun bu nasıl store'a girdi birde bilmem kaç milyon kere indirildi.
abi o bildiğim kadarıyla jailbreak store a girdi, installousa. appstore a girmesi imkansıza yakın
Benim bildiğim ve bana söylenen normal store'da olduguydu. Hata varsa affola :)
-
SharpShooter bunu yazdıgarga bunu yazdı
iste bende tam bu yuzden apple sokayim diyorum androide ver yansin. ama anlatamiyordum. simdi olaya bak :)
abi 99 dolarla bitmiyorki, mac alacaksin, xcode kuracaksin, objective c ogreneceksin, Model-View-Controller olayini kavrayacaksin (gerci sadece applea ozgu degil MVC olayi ama ben ios kasarken ogrendigim icin oyle yer etmis) :D
tabi babam tabi pasam sen nasil istersen padisahim, gerci yaptik bunlarida ama oyle bak benim garibim muridim ben sunu sunu ogrenmek isterim diye gelmis napacam diyor, saniyorki php visual basic gibi biseyler biseyler kuracak sonra tutorialler izleyip yapacak... ama yoooooookkkkk. apple bu gozum oyle her isteyen yapamaz biz coolluuzzz biz mikemmeliizzz bizim yaptigimizi herkess yapamaazzz oooooww shiit!!! oww jesus :D
kicimin kenarina apple elmasi dovmesi yapmayi dusunuyorum...
dediklerine katılmıyorum :)
appleın yaptığı gayet mantıklı, benim olayım budur en iyi performansı böyle alırsın. işine gelirse diyor. bundan doğal hiç bir şey olamaz. beğenmeyen dediğin gibi androide uygulama yazar, çer çöp bi store a koyar :)
gayet iyi her önüne gelen app yazamıyor,piyasası yüksek iyi para kazanıyorsun. walla umarım hep böyle kalır. Bu şekilde elit bir kesim uygulama yazıp,para kazanıyor.Ele ayağa düştüksen sonra bir anlamı yok. bkz: r10.net 50 tlye script yazan var
Bencede adam haklı.Hatta üyelik açmak için 100 dolar daha isteseler o daha iyi olur.Kalifiye olan kendine güvenen yazar.
-
sandman bunu yazdıSharpShooter bunu yazdısandman bunu yazdıSharpShooter bunu yazdıgarga bunu yazdı
iste bende tam bu yuzden apple sokayim diyorum androide ver yansin. ama anlatamiyordum. simdi olaya bak :)
abi 99 dolarla bitmiyorki, mac alacaksin, xcode kuracaksin, objective c ogreneceksin, Model-View-Controller olayini kavrayacaksin (gerci sadece applea ozgu degil MVC olayi ama ben ios kasarken ogrendigim icin oyle yer etmis) :D
tabi babam tabi pasam sen nasil istersen padisahim, gerci yaptik bunlarida ama oyle bak benim garibim muridim ben sunu sunu ogrenmek isterim diye gelmis napacam diyor, saniyorki php visual basic gibi biseyler biseyler kuracak sonra tutorialler izleyip yapacak... ama yoooooookkkkk. apple bu gozum oyle her isteyen yapamaz biz coolluuzzz biz mikemmeliizzz bizim yaptigimizi herkess yapamaazzz oooooww shiit!!! oww jesus :D
kicimin kenarina apple elmasi dovmesi yapmayi dusunuyorum...
dediklerine katılmıyorum :)
appleın yaptığı gayet mantıklı, benim olayım budur en iyi performansı böyle alırsın. işine gelirse diyor. bundan doğal hiç bir şey olamaz. beğenmeyen dediğin gibi androide uygulama yazar, çer çöp bi store a koyar :)
gayet iyi her önüne gelen app yazamıyor,piyasası yüksek iyi para kazanıyorsun. walla umarım hep böyle kalır. Bu şekilde elit bir kesim uygulama yazıp,para kazanıyor.Ele ayağa düştüksen sonra bir anlamı yok. bkz: r10.net 50 tlye script yazan var
Sharp apple bu store olayını daha yeni yeni düzene soktu. bir ara app store'da counter strike diye bir application vardı.Oyun kategorisinde acıklamasında oyun olduğu yazıyor.İndirip çalıştırıyorsun sadece resimler var bu kadar.
O kadar kontrol ediyorsun bu nasıl store'a girdi birde bilmem kaç milyon kere indirildi.
abi o bildiğim kadarıyla jailbreak store a girdi, installousa. appstore a girmesi imkansıza yakın
Benim bildiğim ve bana söylenen normal store'da olduguydu. Hata varsa affola :)
büyük ihtimal dediğim installous store abü, çünkü aynı şekilde bende trollendim. counter strike diye indirdik resimli uygulama çıktı.
ama orjinal app store a girmesi dediğim gibi imkansıza yakın. Çünkü uygulama onaylanması 1 haftadan fazla sürebiliyor. Tabi uzunca bi süre sırada bekliyorsun. incelenmeye başlandıktan sonra 2-3 gün sürüyor tamamen incelenmesi
-
Illa para kazanmak icin kod yazmiyordur belki adam.
-
garga bunu yazdıIlla para kazanmak icin kod yazmiyordur belki adam.
o zaman hobi olur ve pahalo hobiler kategorisine girmiş olur :)
hobinse harcıyacaksın hacı
-
Kesin ve net birşey var , Apple uygulamalarının marketten indirirken %99 sorunsuz olacağını problem virüs tehlikesi yaşamayacağınızı bilirsiniz bakın %100 demiyorum ama %99.9
Android de ise 100 uygulamadan 20 sinde problem çıkıyor ayrıca kim ne derse desin bir çok cihazda olan uyumluluk sorunları uygulama geliştiricisinin problemi değildilr. Evet onlar çözebilir ama yüzlerce ayrı donanıma yüzlerce uyumluluk için niye uğraşsın adam.
Şuan uygulama geliştirmeyi kafaya taktıysanız para kazanmak istiyorsanız apple , ios. Android demek çöp market zararlı yazılımlar demek.
Kalite farkını ortaya koymuş durumda apple.
Bir tarafta herşeyi yapabileceğiniz özgür android var ama özgürlük beraberinde sorunları doğuruyor. Yalan değil.
PanxeR tarafından 11/Ağu/12 21:50 tarihinde düzenlenmiştir -
Androide yazip play marketten kazananda cok oda ayri bir ayrintidir. Yeterki program satsin google in play payi yuzde otuz appstorela ayni bana sorsan apple hissesi satsin o zaman bana derim. 3 iphone aldim kullandim simdiye kadar 3gs 4 ve 4s. 3gste xcodela macla objective c ile tanistim. Sirf ders okuldaydi diye aletler verildi herkese ve developer accountlar acildi. 3ay sonra dersler bitti doktora yapiyorum bunlar bende biraz kalsin dedim. Kalsin dediler bayagi kurcukladim. Sonra lisanlari iptal edip aletleri geri aldilar :D oyle bir sariyorki piyasayi yasal yoldan telefonu unlock etmen icin 50~100 yuro arasi odemen lazim 2. Elden alinik 4 ve 4s toplam 750 yurom var icerde zaten. 4u hala tutuyorum 4si verdim gitti. Illa sirket olman gerekmez bireysel olarak takilabilme durtusu. Beynimize enjekte edilen dusumce boktan... Ama daha bunun en az bi bin yuro mac alicaz pad alicaz derken. Hisse satin o zaman pezevenkler. Onun karindan yine yuzde otuz veririm isterse her sene pasama. Edit: ayrica konu sapti galiba birazda benim payim var bunda kusura bakmayin garga tarafından 12/Ağu/12 01:19 tarihinde düzenlenmiştir
