

Apple Macbook Aldık İlk Günden Kitledik
-
yolbulucu bunu yazdıruhi bunu yazdıyolbulucu bunu yazdıruhi bunu yazdıyolbulucu bunu yazdı
konuya bayadır ilk defa baktım da, adam format atamamış hala. neden recovery yapmıyorsun hocam ? sıfırdan os kurarak aşabilirsin bunu
Sıfır cihaz. Garanti dışı kalır dediler. Apple da bekleyeceksin dedi. Keşke formatla çözülse..
öyle saçmalık mı olur ya, Garantiyle ne alakası var.
cmd + r basılı tutup ac, çak geç sıfırdan.
40+ macbook vardı şirkette, onlarca kez yaptım, garantide hiç sorun olmadı.
M2 olanlar için de geçerli mi bu hocam? Apple kimliği istemez mi bunu yaptığımda
https://www.youtube.com/results?search_query=macbook+m2+recovery
çözemezsen bak youtube dan
cihazımı bul acık oldugu ıcın olmuyor. denedık. apple da aynısını dedı
-
ben de değişik birşey diyeyim,
şimdi normal kullanıyorum, bazen şu app arama kısmı var ya adını unuttum, orda bi harfe basınca çift yazıyor. sonra kapatıp tarayıcıda googlea birşey yazıyorum sonra yine app arama kısmını açıyorum bi bakıyorum googlea yazdığım arama kutusunda yazıyor.
çift basma vb arattım arattım bulamadım. pcyi kapatıp açınca düzeliyor. ara ara yeniden oluyor tekrar kapatıp açmak istiyor.
bilen duyan var mı?
-
Oh be sonunda zor gece geçen günlerin ardından kilit açıldı 😂
-
ruhi bunu yazdı
Oh be sonunda zor gece geçen günlerin ardından kilit açıldı 😂
Alismadik gotte dön durmazmiş :D bende iPhone'u kitledim sıfırlama işlemi yapmadım da açıldı mı bilmiyrm,katladı yanlış gire gire sifreyi
-
hipokondriyak bunu yazdıruhi bunu yazdı
Oh be sonunda zor gece geçen günlerin ardından kilit açıldı 😂
Alismadik gotte dön durmazmiş :D bende iPhone'u kitledim sıfırlama işlemi yapmadım da açıldı mı bilmiyrm,katladı yanlış gire gire sifreyi
Hesap kurtarma yap mesaj gelmesi uzun sürüyor 😅😂