folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Araba Arızasından Anlayan - Dizel Partikül Filtresi Hakkında



Araba Arızasından Anlayan - Dizel Partikül Filtresi Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    McM bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı

    Dpf katkilari dpf unitesini tam manasi ile temizlemez. Sadece tikanmasini geciktir..yapilmasi gereken dpf unitesinin temizlenmesi icin , dpf sökülüp 8 saat temizlik ilacinda bekletilmesi. Bunu yapan farkli farkli cihwzlarda mevcut. Araci devirsiz kullandigim icin tikaniyor..aracim az yaksin mantigi ile surersen bu sekilde tikanmaya devam edecektir. Piyasadaki urunleri degil uretici firmanin urunlerini kullanmak en dogrusu olur..sen yinede volvo servisine götür..benim tavsiyem bu. Ford olsaydi servis olarak yardimci olurdum..

    Aksama kadar connect , transit , focus dpf temizliyoruz. Daha detayli bilgi istersen paylasirim.

    Hocam ben arabayı devirli hızlı kullanmayı severim ama malum trafik ister istemez dur kalklar çok olduğu için dolduruyor..   Servis parça değiştirme taraftarı o yüzden hiç yanına yaklaşılmıyor malesef...  Yüreğim tükendi bu arızayla uğraşmaktan..

    Farkli bir servise daha götür ve temizlenmesini iste.. Tek yapmalari gereken sökülüp ilaca yatirmak. Sakın olaki icini bosalttirma..bunu teklif eden olabilir. Bir arkadas berberin depoya koyulan katkisindan bahsetmis ,bunu degilde direk dlf unitesine tabanca yardimi ile sıkılani var bunu kullandirabilirsin. Sonrasinda jenerasyon islemi ile partikülü yaktirabilirsin.

    Neden içi bosaltilmasin hocam? Komple filtresi ortadan kaldırıyorsun? 

    Hego giris ve cikis sensorleri giren ve cikan havayi okuyamayacagi icin ariza lambasini yakacak + egzos gazi salinim degeride artacaktir. Bununla beraber arac duzensiz calismayada baslayacaktir. Hatta Tekleme bile olabilir.. İnanmiyorsan dene :)

    ohooo o :) hocam saygısızlık etmiş gibi olucam ama lütfen beni yalnış anlamayın. lütfen değiştirin bu sanayi düşüncesini. o araçların her parçası/donanımı kontrol ediliyor , değer alınıyor belirleniyor , herşeyin yönetildiği elektronik bir kısım var.

    nasıl 10.000 bakımına gelen bi araca senin yağın değişti bi 10.000 km sonra tekrar uyarı ver diyorsan o dizel partikül filtresinin başında ve sonunda bulunan fark basınç sensörünede sen şu değeri okuyosun sen bu değeri okuyorsun diyebiliyorsun.

    egt gözden geçirilip ona göre aracın haritası güncellenir , arıza kodları silinir , bu arıza kodlarını meydana getiren sensörler değerler sektörler değiştirilebilir manipüle edilebilir :) ne olur eski tofaş şahin gibi bakmayın bunlara.

    o dpf içi boşaltırılır , sensörler belirli bir değere sabitlenir , egt için yeni mape değerler atanır ve araç sürekli temiz bir partikül filtre varmış gibi işleyişine devam eder vs.vs.

    bir kaç anahtar kelime verip konuyu terkedeyim.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_control_unit

    https://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_control_unit

    http://media.dpftuning.com/

    http://www.dpftuning.com/dpf-nasil-iptal-edilir/

    uyku editi : gece gece lütfen beni yanlış anlamayın hocam uyuyamadım kalktım geri, sözlerim size değil. kendini geliştirmeyen ustalara , servislere.

    artık insanlar elektroniğe para veriyor güvenliğe para veriyor yoksa lastik değişmiyor kaynak değişmiyor motor kulagı değişmiyor , teknoloji can güvenliğimizi sağlıyor.

    ufacık ampülü değişince direnç ortalaması değişti diye arıza veren bi kontrol ünitesi programlandığında şaha da dönüşebilir kagnıya da. 

     

    Hocam adam yarislara katilmayacak.. Aracin uzerindeki yazilim volvo nun kendi yazilimi.. Adam arabanin dpf arizasini gidermek icin chip tuning mi yapsin :) eger oyleyse otoportta ecu fast var orada yaptirsin. +35 kadar hp alir. Hic birseyin %100 garantisi yok. Evet ben bu dpf i bosaltirim , yazilimda atarim bir daha asla dpf ile ugrasmaz ve problem yasamazsin diyen birine bu isi yaptir , sonrasinda dogabilecek sonuclar icin kimi suclarsan sucla :) keske hersey  yazdigin kadar kolay olsa.. Sonuc olarak arac sahibi ne yapacagina karar verir. Sonucuda burada paylasir.

    yarışlara katılmak gibi bir amacı zaten kimsenin yok ama neden daha stabil bi opti. ile daha az yakıt tüketmesin.

    chip tuning'in adını kirletmişler sektörde motor yiyenler turbo parçalayanlar vs.vs. 

    yani +35 gibi bir değeride nasıl yazdınız anlamadım poloda +40 da alırsın ama bravo da alamazsın gibi. benim yazdıgım adrese hiç baktınız mı bilmiyorum. adamlar safi bu işler için sektöre girmişler bilgisayar müh. insanlar , bir çok tuningciyim diye geçinen ben dükkanlarda olmayan ekipmana dyno'ya sahipler. bilmem kaç bin tl para döküp gezici araç oluşturup türkiyenin her yerinde gezip iş yapmış kişiler , ki bu binek araç bunlardan sadece biri filo gruplarını şantiyeleri iş makinalarını saymıyorum bile.

    nasıl bu kadar kesin konuşuyorsunuz bilmiyorum ama en azından bi aracınızda deneyin denettirin , sizi ya yanlış bilgilendirmişler ya yönlendirmişler , ben işin ehlini önerdim açıklamalar ve örnekler ile siz tek kelimede bitirdiniz olayı. neyse umarım kişi yaptırır ve sonuçlarını buraya yazar , bu yanlış algıda ortadan kalkar

    Hocam olay işin detayi degil...bu adam dpf i bosalttirinca sorun tam olarak sıkıntısız bir sekilde %100 çözülecek mi ? Sonra örnegin 500 TL para verip islemi yaptirip ,, abi yaa senin arabaya olmuyormus sen yenisini taktiracaksin artik demesinler.. Hani olurdu - olmadi abi demekki senin arabada olmadi demesinler.. Problem bu..

    hocam bu beyin yeni bir beyin değil , henüz decryption edilmemiş bir BMW beynide değil. yüzlerce kez yapılmış bosch edc beyin. %100 sorunsuz çözülecek bi beyin , sizinki biraz denemeden kötülemek gibi oluyor. sanki :P adamlar işlerinin arkasında zaten , bu değişken bir durumda değil. haritayı düzenlersin yeniden yüklersin , artık o veriler üzerinden işlem yapılır. 


    http://www.leyladansonra.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    McM bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı

    Dpf katkilari dpf unitesini tam manasi ile temizlemez. Sadece tikanmasini geciktir..yapilmasi gereken dpf unitesinin temizlenmesi icin , dpf sökülüp 8 saat temizlik ilacinda bekletilmesi. Bunu yapan farkli farkli cihwzlarda mevcut. Araci devirsiz kullandigim icin tikaniyor..aracim az yaksin mantigi ile surersen bu sekilde tikanmaya devam edecektir. Piyasadaki urunleri degil uretici firmanin urunlerini kullanmak en dogrusu olur..sen yinede volvo servisine götür..benim tavsiyem bu. Ford olsaydi servis olarak yardimci olurdum..

    Aksama kadar connect , transit , focus dpf temizliyoruz. Daha detayli bilgi istersen paylasirim.

    Hocam ben arabayı devirli hızlı kullanmayı severim ama malum trafik ister istemez dur kalklar çok olduğu için dolduruyor..   Servis parça değiştirme taraftarı o yüzden hiç yanına yaklaşılmıyor malesef...  Yüreğim tükendi bu arızayla uğraşmaktan..

    Farkli bir servise daha götür ve temizlenmesini iste.. Tek yapmalari gereken sökülüp ilaca yatirmak. Sakın olaki icini bosalttirma..bunu teklif eden olabilir. Bir arkadas berberin depoya koyulan katkisindan bahsetmis ,bunu degilde direk dlf unitesine tabanca yardimi ile sıkılani var bunu kullandirabilirsin. Sonrasinda jenerasyon islemi ile partikülü yaktirabilirsin.

    Neden içi bosaltilmasin hocam? Komple filtresi ortadan kaldırıyorsun? 

    Hego giris ve cikis sensorleri giren ve cikan havayi okuyamayacagi icin ariza lambasini yakacak + egzos gazi salinim degeride artacaktir. Bununla beraber arac duzensiz calismayada baslayacaktir. Hatta Tekleme bile olabilir.. İnanmiyorsan dene :)

    ohooo o :) hocam saygısızlık etmiş gibi olucam ama lütfen beni yalnış anlamayın. lütfen değiştirin bu sanayi düşüncesini. o araçların her parçası/donanımı kontrol ediliyor , değer alınıyor belirleniyor , herşeyin yönetildiği elektronik bir kısım var.

    nasıl 10.000 bakımına gelen bi araca senin yağın değişti bi 10.000 km sonra tekrar uyarı ver diyorsan o dizel partikül filtresinin başında ve sonunda bulunan fark basınç sensörünede sen şu değeri okuyosun sen bu değeri okuyorsun diyebiliyorsun.

    egt gözden geçirilip ona göre aracın haritası güncellenir , arıza kodları silinir , bu arıza kodlarını meydana getiren sensörler değerler sektörler değiştirilebilir manipüle edilebilir :) ne olur eski tofaş şahin gibi bakmayın bunlara.

    o dpf içi boşaltırılır , sensörler belirli bir değere sabitlenir , egt için yeni mape değerler atanır ve araç sürekli temiz bir partikül filtre varmış gibi işleyişine devam eder vs.vs.

    bir kaç anahtar kelime verip konuyu terkedeyim.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_control_unit

    https://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_control_unit

    http://media.dpftuning.com/

    http://www.dpftuning.com/dpf-nasil-iptal-edilir/

    uyku editi : gece gece lütfen beni yanlış anlamayın hocam uyuyamadım kalktım geri, sözlerim size değil. kendini geliştirmeyen ustalara , servislere.

    artık insanlar elektroniğe para veriyor güvenliğe para veriyor yoksa lastik değişmiyor kaynak değişmiyor motor kulagı değişmiyor , teknoloji can güvenliğimizi sağlıyor.

    ufacık ampülü değişince direnç ortalaması değişti diye arıza veren bi kontrol ünitesi programlandığında şaha da dönüşebilir kagnıya da. 

     

    Hocam adam yarislara katilmayacak.. Aracin uzerindeki yazilim volvo nun kendi yazilimi.. Adam arabanin dpf arizasini gidermek icin chip tuning mi yapsin :) eger oyleyse otoportta ecu fast var orada yaptirsin. +35 kadar hp alir. Hic birseyin %100 garantisi yok. Evet ben bu dpf i bosaltirim , yazilimda atarim bir daha asla dpf ile ugrasmaz ve problem yasamazsin diyen birine bu isi yaptir , sonrasinda dogabilecek sonuclar icin kimi suclarsan sucla :) keske hersey  yazdigin kadar kolay olsa.. Sonuc olarak arac sahibi ne yapacagina karar verir. Sonucuda burada paylasir.

    yarışlara katılmak gibi bir amacı zaten kimsenin yok ama neden daha stabil bi opti. ile daha az yakıt tüketmesin.

    chip tuning'in adını kirletmişler sektörde motor yiyenler turbo parçalayanlar vs.vs. 

    yani +35 gibi bir değeride nasıl yazdınız anlamadım poloda +40 da alırsın ama bravo da alamazsın gibi. benim yazdıgım adrese hiç baktınız mı bilmiyorum. adamlar safi bu işler için sektöre girmişler bilgisayar müh. insanlar , bir çok tuningciyim diye geçinen ben dükkanlarda olmayan ekipmana dyno'ya sahipler. bilmem kaç bin tl para döküp gezici araç oluşturup türkiyenin her yerinde gezip iş yapmış kişiler , ki bu binek araç bunlardan sadece biri filo gruplarını şantiyeleri iş makinalarını saymıyorum bile.

    nasıl bu kadar kesin konuşuyorsunuz bilmiyorum ama en azından bi aracınızda deneyin denettirin , sizi ya yanlış bilgilendirmişler ya yönlendirmişler , ben işin ehlini önerdim açıklamalar ve örnekler ile siz tek kelimede bitirdiniz olayı. neyse umarım kişi yaptırır ve sonuçlarını buraya yazar , bu yanlış algıda ortadan kalkar

    Hocam olay işin detayi degil...bu adam dpf i bosalttirinca sorun tam olarak sıkıntısız bir sekilde %100 çözülecek mi ? Sonra örnegin 500 TL para verip islemi yaptirip ,, abi yaa senin arabaya olmuyormus sen yenisini taktiracaksin artik demesinler.. Hani olurdu - olmadi abi demekki senin arabada olmadi demesinler.. Problem bu..

    hocam bu beyin yeni bir beyin değil , henüz decryption edilmemiş bir BMW beynide değil. yüzlerce kez yapılmış bosch edc beyin. %100 sorunsuz çözülecek bi beyin , sizinki biraz denemeden kötülemek gibi oluyor. sanki :P adamlar işlerinin arkasında zaten , bu değişken bir durumda değil. haritayı düzenlersin yeniden yüklersin , artık o veriler üzerinden işlem yapılır. 

     

    bana hep dpf içi boşaltılmış arıza lambası yanan beyaz duman atan arabalar geliyor... abi ne yapacağız diye.. ki kimsede dpf taktırmıyor geri gidiyor.

    bu yüzden konunun üzerinde durdum..

    eğer öyleyse gelen müşterilerimi senin aracının yaptırdığın yere göndereyim.. 

    bizde dpf ler 3500 - ile 6000 civarında oluyor.

    adresi paylaşırsan sevinirim.

     


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    McM bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı

    Dpf katkilari dpf unitesini tam manasi ile temizlemez. Sadece tikanmasini geciktir..yapilmasi gereken dpf unitesinin temizlenmesi icin , dpf sökülüp 8 saat temizlik ilacinda bekletilmesi. Bunu yapan farkli farkli cihwzlarda mevcut. Araci devirsiz kullandigim icin tikaniyor..aracim az yaksin mantigi ile surersen bu sekilde tikanmaya devam edecektir. Piyasadaki urunleri degil uretici firmanin urunlerini kullanmak en dogrusu olur..sen yinede volvo servisine götür..benim tavsiyem bu. Ford olsaydi servis olarak yardimci olurdum..

    Aksama kadar connect , transit , focus dpf temizliyoruz. Daha detayli bilgi istersen paylasirim.

    Hocam ben arabayı devirli hızlı kullanmayı severim ama malum trafik ister istemez dur kalklar çok olduğu için dolduruyor..   Servis parça değiştirme taraftarı o yüzden hiç yanına yaklaşılmıyor malesef...  Yüreğim tükendi bu arızayla uğraşmaktan..

    Farkli bir servise daha götür ve temizlenmesini iste.. Tek yapmalari gereken sökülüp ilaca yatirmak. Sakın olaki icini bosalttirma..bunu teklif eden olabilir. Bir arkadas berberin depoya koyulan katkisindan bahsetmis ,bunu degilde direk dlf unitesine tabanca yardimi ile sıkılani var bunu kullandirabilirsin. Sonrasinda jenerasyon islemi ile partikülü yaktirabilirsin.

    Neden içi bosaltilmasin hocam? Komple filtresi ortadan kaldırıyorsun? 

    Hego giris ve cikis sensorleri giren ve cikan havayi okuyamayacagi icin ariza lambasini yakacak + egzos gazi salinim degeride artacaktir. Bununla beraber arac duzensiz calismayada baslayacaktir. Hatta Tekleme bile olabilir.. İnanmiyorsan dene :)

    ohooo o :) hocam saygısızlık etmiş gibi olucam ama lütfen beni yalnış anlamayın. lütfen değiştirin bu sanayi düşüncesini. o araçların her parçası/donanımı kontrol ediliyor , değer alınıyor belirleniyor , herşeyin yönetildiği elektronik bir kısım var.

    nasıl 10.000 bakımına gelen bi araca senin yağın değişti bi 10.000 km sonra tekrar uyarı ver diyorsan o dizel partikül filtresinin başında ve sonunda bulunan fark basınç sensörünede sen şu değeri okuyosun sen bu değeri okuyorsun diyebiliyorsun.

    egt gözden geçirilip ona göre aracın haritası güncellenir , arıza kodları silinir , bu arıza kodlarını meydana getiren sensörler değerler sektörler değiştirilebilir manipüle edilebilir :) ne olur eski tofaş şahin gibi bakmayın bunlara.

    o dpf içi boşaltırılır , sensörler belirli bir değere sabitlenir , egt için yeni mape değerler atanır ve araç sürekli temiz bir partikül filtre varmış gibi işleyişine devam eder vs.vs.

    bir kaç anahtar kelime verip konuyu terkedeyim.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_control_unit

    https://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_control_unit

    http://media.dpftuning.com/

    http://www.dpftuning.com/dpf-nasil-iptal-edilir/

    uyku editi : gece gece lütfen beni yanlış anlamayın hocam uyuyamadım kalktım geri, sözlerim size değil. kendini geliştirmeyen ustalara , servislere.

    artık insanlar elektroniğe para veriyor güvenliğe para veriyor yoksa lastik değişmiyor kaynak değişmiyor motor kulagı değişmiyor , teknoloji can güvenliğimizi sağlıyor.

    ufacık ampülü değişince direnç ortalaması değişti diye arıza veren bi kontrol ünitesi programlandığında şaha da dönüşebilir kagnıya da. 

     

    Hocam adam yarislara katilmayacak.. Aracin uzerindeki yazilim volvo nun kendi yazilimi.. Adam arabanin dpf arizasini gidermek icin chip tuning mi yapsin :) eger oyleyse otoportta ecu fast var orada yaptirsin. +35 kadar hp alir. Hic birseyin %100 garantisi yok. Evet ben bu dpf i bosaltirim , yazilimda atarim bir daha asla dpf ile ugrasmaz ve problem yasamazsin diyen birine bu isi yaptir , sonrasinda dogabilecek sonuclar icin kimi suclarsan sucla :) keske hersey  yazdigin kadar kolay olsa.. Sonuc olarak arac sahibi ne yapacagina karar verir. Sonucuda burada paylasir.

    yarışlara katılmak gibi bir amacı zaten kimsenin yok ama neden daha stabil bi opti. ile daha az yakıt tüketmesin.

    chip tuning'in adını kirletmişler sektörde motor yiyenler turbo parçalayanlar vs.vs. 

    yani +35 gibi bir değeride nasıl yazdınız anlamadım poloda +40 da alırsın ama bravo da alamazsın gibi. benim yazdıgım adrese hiç baktınız mı bilmiyorum. adamlar safi bu işler için sektöre girmişler bilgisayar müh. insanlar , bir çok tuningciyim diye geçinen ben dükkanlarda olmayan ekipmana dyno'ya sahipler. bilmem kaç bin tl para döküp gezici araç oluşturup türkiyenin her yerinde gezip iş yapmış kişiler , ki bu binek araç bunlardan sadece biri filo gruplarını şantiyeleri iş makinalarını saymıyorum bile.

    nasıl bu kadar kesin konuşuyorsunuz bilmiyorum ama en azından bi aracınızda deneyin denettirin , sizi ya yanlış bilgilendirmişler ya yönlendirmişler , ben işin ehlini önerdim açıklamalar ve örnekler ile siz tek kelimede bitirdiniz olayı. neyse umarım kişi yaptırır ve sonuçlarını buraya yazar , bu yanlış algıda ortadan kalkar

    Hocam olay işin detayi degil...bu adam dpf i bosalttirinca sorun tam olarak sıkıntısız bir sekilde %100 çözülecek mi ? Sonra örnegin 500 TL para verip islemi yaptirip ,, abi yaa senin arabaya olmuyormus sen yenisini taktiracaksin artik demesinler.. Hani olurdu - olmadi abi demekki senin arabada olmadi demesinler.. Problem bu..

    hocam bu beyin yeni bir beyin değil , henüz decryption edilmemiş bir BMW beynide değil. yüzlerce kez yapılmış bosch edc beyin. %100 sorunsuz çözülecek bi beyin , sizinki biraz denemeden kötülemek gibi oluyor. sanki :P adamlar işlerinin arkasında zaten , bu değişken bir durumda değil. haritayı düzenlersin yeniden yüklersin , artık o veriler üzerinden işlem yapılır. 

     

    bana hep dpf içi boşaltılmış arıza lambası yanan beyaz duman atan arabalar geliyor... abi ne yapacağız diye.. ki kimsede dpf taktırmıyor geri gidiyor.

    bu yüzden konunun üzerinde durdum..

    eğer öyleyse gelen müşterilerimi senin aracının yaptırdığın yere göndereyim.. 

    bizde dpf ler 3500 - ile 6000 civarında oluyor.

    adresi paylaşırsan sevinirim.

     

    yok hocam hiç korkunuz olmasın bu konuda , o araçların filan çok kolay çözümü inanın. bilgi almak için nedir ne değildir diye sizde arayıp sorabilirsiniz. 

    ankarada tbt buluşması bile yaptık orda yazılım için gelen dpf için gelen müridlerle , ortamı bilgileri filan çok güzel dyno day düzenliyorlar forumlarda.

    http://www.dpfiptali.com.tr/

    http://kltotomotiv.com/

    KLT Otomotiv

    Ankara KLT Otomotiv Bilisim A.Ş Şaşmaz Oto Sanayi Sitesi 2540.Cadde No:11 Etimesgut / Ankara

    0 312 480 08 00


    http://www.leyladansonra.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Ben bu şirketin baristbt ve burakbet adlı arkadaşların olduğunu düşünüyorum:)


    The Beginning and The End.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    dizelci arkadaşlar :)
    f20 116d nasıl bilirsiniz ? 


    Koca hestiy aya bedenem ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McM
    McM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    ehveniser bunu yazdı

    dizelci arkadaşlar :)
    f20 116d nasıl bilirsiniz ? 

    2008 sonrası dizellerin bilgiğim kadarıyla euro5 kapsamında partikül filtresi olayı var.. Yılda 25 - 30 bin km yapmıyorsanız benzinliden devam..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    haftaya gidicem mekana. gelmek isteyen arkadaşlar takılsın peşime. 

    @CenkSertSoz ahaha yok hocam ya çok vakit geçirdim orda beraber çok iş yaptık. benim aracı yaptırdım falan işten az çok anlıyorum. biliyorum neyin doğru neyin yanlış olduğunu ondandır bu sözlerim:)

    burakbet tarafından 08/Oca/16 18:44 tarihinde düzenlenmiştir

    la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    burakbet bunu yazdı
    PoLLBuLL bunu yazdı
    MbK bunu yazdı

    Konu açılmışken sorayım o zaman temiz yakıtı hangi firmadan alabiliriz.

    Benim araç ara ara beyaz duman atıyor.

    Bilgisayara da bağladık kaç yerde hiç bir sorun gözükmüyor motorda.

    Ama gel gör beyaz duman çıkınca ayar oluyorum amk. :-)

    Aracınız yağ veya su eksiltiyor mu ?

    dizel mi ve kaç binde? 

    Ne yağ ne de su eksilmesi var.

    Bilgisayarda da aracın motoru pırıl pırıl gözüküyo.

    Araç bu mevzuyu sanırım 70 binden beridir yapıyo şuanda sanırsam 85 binlerdeyim.

    Aracım dizel ve ilk sahibiyim. Tahminime göre aldığım yakıttan kaynaklanıyor diye düşünüyorum.

     


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Ara ara beyaz duman rejenerasyon işte normal yapması.

     


    The Beginning and The End.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    CenkSertoz bunu yazdı

    Ara ara beyaz duman rejenerasyon işte normal yapması.

     

    Umarım öyledir hocam yoksa bi gün motorun elimde kalmasından korkuyorum.

    Gerçi hoş ateş falan alırsan araç kaskodan parasını alırım. :-)))


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
Toplam Hit: 5642 Toplam Mesaj: 43
dizel volvo s40