folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Araba Kullanımı Ve Cool Sürüm



Araba Kullanımı Ve Cool Sürüm

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    Tahribat Forum
    Donanım & Driver
          Araba Kullanımı Ve Cool Sürüm


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam hyundai excel var . 19 yaşımdayım ve 1 yıldan fazladır araba kullanıyorum.Olay araba sürmeyi öğrenmek işte. Misal

    transporter  jason statham gibi :) araba kullanmayı ve altındaki araçla neler yapılabileceğini bilmek istiyorum .


    -----------------------------

    20 sene adam aklıı efendi ve üzgn şekilde sürersen emin ol jason statham gibi olursun.Tek ihtiyacın olan şey zaman :)


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    nickneyime bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tahribat Forum
    Donanım & Driver
          Araba Kullanımı Ve Cool Sürüm


    ----------------------------- 

    hocam driver olucaz ya o yüzden xD 


    http://yigitdemirag.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    araba kullanmamanda oldukça cool bi görüntü oluşturabilir. otobüse fln bin.

    soranlarada "bu devirde herkes araba kullanıyo.benim onlardan farkım olsun.ayrıca dünya o kadar kirlendi ki kendi arabamla daha fazla kirletmek istemiyorum" dersin oldukça karizmatik ve havalı bir duruşun olur.


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    NoktaliVirgul bunu yazdı:
    -----------------------------

    araba kullanmamanda oldukça cool bi görüntü oluşturabilir. otobüse fln bin.

    soranlarada "bu devirde herkes araba kullanıyo.benim onlardan farkım olsun.ayrıca dünya o kadar kirlendi ki kendi arabamla daha fazla kirletmek istemiyorum" dersin oldukça karizmatik ve havalı bir duruşun olur.


    ----------------------------- 

    hocam benim demek istediğimi anlayamamışsın galiba :) demek istiyorum ki dönerken ses çıkarayım, patinajla dikkat çekeyim müzik açaym falan değil.

    Sadece altımdaki aracı nasıl daha iyi kullanırım daha çok profesyonelleşirim. Bilmek istediğim nokta bu hocam ..


    http://yigitdemirag.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    üstün sürücü belgesi alırsan herşeyi öğrenirsin bence :)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    bmw 5,20 de sağ dirseği daya eline tespiği de al biraz da kendini dirsekliğin oraya doğru otur hah tamam oldu :)


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------

    NoktaliVirgul bunu yazdı:
    -----------------------------

    araba kullanmamanda oldukça cool bi görüntü oluşturabilir. otobüse fln bin.

    soranlarada "bu devirde herkes araba kullanıyo.benim onlardan farkım olsun.ayrıca dünya o kadar kirlendi ki kendi arabamla daha fazla kirletmek istemiyorum" dersin oldukça karizmatik ve havalı bir duruşun olur.


    ----------------------------- 

    hocam benim demek istediğimi anlayamamışsın galiba :) demek istiyorum ki dönerken ses çıkarayım, patinajla dikkat çekeyim müzik açaym falan değil.

    Sadece altımdaki aracı nasıl daha iyi kullanırım daha çok profesyonelleşirim. Bilmek istediğim nokta bu hocam ..


    -----------------------------

    Hocam o zaman sen kendini ifade edememişsin. Öğrenmek istediğin üstün sürüş teknikleri. İstanbul ve İzmir'de kurslarının olduğunu duymuştum. İnternette bu yönde araştırırsan bir kaç şey bulabilirsin. Ama bunları trafik içinde uygulaman için iyice profesyonelleşmen lazım. Yoksa başkalarının da hayatını tehlikeye atabilirsin. (Ör: Sol ayak freni gibi..)


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    icabetmez
    icabetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    BRK35 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kurallara adam gibi uyup medeni bir şekilde kullanmak. Sanırım günümüzde en karizmatiği bu olacaktır. Çünkü emsali çok az.


    -----------------------------

     

     

    Kesinlikle katılıyorum. Trafiğin şakası olmaz, olmamalı. O hareketler sadece filmlerde kalmalı.

Toplam Hit: 4524 Toplam Mesaj: 30