Araba Kullanımı Ve Cool Sürüm
-
Tahribat Forum

Donanım & Driver

Araba Kullanımı Ve Cool Sürüm -
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------
hocam hyundai excel var . 19 yaşımdayım ve 1 yıldan fazladır araba kullanıyorum.Olay araba sürmeyi öğrenmek işte. Misal
transporter jason statham gibi :) araba kullanmayı ve altındaki araçla neler yapılabileceğini bilmek istiyorum .
-----------------------------20 sene adam aklıı efendi ve üzgn şekilde sürersen emin ol jason statham gibi olursun.Tek ihtiyacın olan şey zaman :)
-
nickneyime bunu yazdı:
-----------------------------
Tahribat Forum

Donanım & Driver

Araba Kullanımı Ve Cool Sürüm
-----------------------------hocam driver olucaz ya o yüzden xD
-
araba kullanmamanda oldukça cool bi görüntü oluşturabilir. otobüse fln bin.
soranlarada "bu devirde herkes araba kullanıyo.benim onlardan farkım olsun.ayrıca dünya o kadar kirlendi ki kendi arabamla daha fazla kirletmek istemiyorum" dersin oldukça karizmatik ve havalı bir duruşun olur.
-
NoktaliVirgul bunu yazdı:
-----------------------------
araba kullanmamanda oldukça cool bi görüntü oluşturabilir. otobüse fln bin.
soranlarada "bu devirde herkes araba kullanıyo.benim onlardan farkım olsun.ayrıca dünya o kadar kirlendi ki kendi arabamla daha fazla kirletmek istemiyorum" dersin oldukça karizmatik ve havalı bir duruşun olur.
-----------------------------hocam benim demek istediğimi anlayamamışsın galiba :) demek istiyorum ki dönerken ses çıkarayım, patinajla dikkat çekeyim müzik açaym falan değil.
Sadece altımdaki aracı nasıl daha iyi kullanırım daha çok profesyonelleşirim. Bilmek istediğim nokta bu hocam ..
-
üstün sürücü belgesi alırsan herşeyi öğrenirsin bence :)
-
bmw 5,20 de sağ dirseği daya eline tespiği de al biraz da kendini dirsekliğin oraya doğru otur hah tamam oldu :)
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------
NoktaliVirgul bunu yazdı:
-----------------------------
araba kullanmamanda oldukça cool bi görüntü oluşturabilir. otobüse fln bin.
soranlarada "bu devirde herkes araba kullanıyo.benim onlardan farkım olsun.ayrıca dünya o kadar kirlendi ki kendi arabamla daha fazla kirletmek istemiyorum" dersin oldukça karizmatik ve havalı bir duruşun olur.
-----------------------------hocam benim demek istediğimi anlayamamışsın galiba :) demek istiyorum ki dönerken ses çıkarayım, patinajla dikkat çekeyim müzik açaym falan değil.
Sadece altımdaki aracı nasıl daha iyi kullanırım daha çok profesyonelleşirim. Bilmek istediğim nokta bu hocam ..
-----------------------------Hocam o zaman sen kendini ifade edememişsin. Öğrenmek istediğin üstün sürüş teknikleri. İstanbul ve İzmir'de kurslarının olduğunu duymuştum. İnternette bu yönde araştırırsan bir kaç şey bulabilirsin. Ama bunları trafik içinde uygulaman için iyice profesyonelleşmen lazım. Yoksa başkalarının da hayatını tehlikeye atabilirsin. (Ör: Sol ayak freni gibi..)
-
BRK35 bunu yazdı:
-----------------------------
Kurallara adam gibi uyup medeni bir şekilde kullanmak. Sanırım günümüzde en karizmatiği bu olacaktır. Çünkü emsali çok az.
-----------------------------Kesinlikle katılıyorum. Trafiğin şakası olmaz, olmamalı. O hareketler sadece filmlerde kalmalı.
