Araba Lastiği Hakkında
-
sezeruludag bunu yazdıhojucuk bunu yazdı
yil ve ay desen anlicamda , haftasini yazani hic gormedim.
goodyear 2013 degil 2012 olsada alabilirsin, sayet ben daha eskisinide alabilirim. omur ve kalitesinden aksamaya sebep olacabilecek bir tepki gostermeyecektir.
zaten otomatik vitese geceli en ucuz lastik takimi neyse onu gidip aliyorum..
hocam yanlış bilgi öğrenmesin müritler lastiklerin üzerinde tarih hafta ve yıl olarak belirtilir ay yazmaz
bizim burada yil ve ayi yaziyor, hafta mefrumu yok
-
hojucuk bunu yazdısezeruludag bunu yazdıhojucuk bunu yazdı
yil ve ay desen anlicamda , haftasini yazani hic gormedim.
goodyear 2013 degil 2012 olsada alabilirsin, sayet ben daha eskisinide alabilirim. omur ve kalitesinden aksamaya sebep olacabilecek bir tepki gostermeyecektir.
zaten otomatik vitese geceli en ucuz lastik takimi neyse onu gidip aliyorum..
hocam yanlış bilgi öğrenmesin müritler lastiklerin üzerinde tarih hafta ve yıl olarak belirtilir ay yazmaz
bizim burada yil ve ayi yaziyor, hafta mefrumu yok
bizim buradan kastın hocam ? bu bir standarttır farklı birşey görmen mümkün değil :)
-
en ucuzu neyse onu aliyorum dedim ya, genelde malezya veya vietnam uretimi oluyor ve gecerlilik ibaresi hic hafta yazdigini gormedim,
amerikan avrupa sanayi standardi lastikler olmadigindan belkide.. foto cektirme bana simdi
-
Alma dostum. Bedava mı alıyorsun yenisini getirsinler. Fabrikadan sıcak sıcak takarsın arabana... en ucuz ve normal birşey istersen petlas alabilirsin.
TeknikA tarafından 10/Ara/13 13:44 tarihinde düzenlenmiştir
(daha önce bazı sitelere baktım yorumlarda bu meseleye önem verip üç hafta önce mi üretilmiiş sonra mı üretilmiş diye söyleniyorlar. O kadar yani) -
sLeymN bunu yazdı
konuyla alakası yok ama
çağatay kavak smirnoff muydu neydi o eleman değil mi :D
n11 yorumlarında adı kısmında çağatay kavak yazıyor :F
çok ilginç bir amkışma oldu az önce
yok hacı çağatay = foxxly :| o yorumlar benimde ben smirnoff değilim :D
-
Hocam alırken su kanalının(dikine)olmasına dikkat et.http://www.lassa.com.tr/lastikler/lastik-02-02-0-0-E22-ICEWAYS kesinlikle öneririm.
-
n11 e hiç bulaşma hepsiburadadan nokian al kafan rahat araban taş gibi olsun keyfini sürer sürer kaymağını yersin
