folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Araba Lastiği Hakkında



Araba Lastiği Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    sezeruludag bunu yazdı
    hojucuk bunu yazdı

    yil ve ay desen anlicamda , haftasini yazani hic gormedim.

    goodyear 2013 degil 2012 olsada alabilirsin, sayet ben daha eskisinide alabilirim. omur ve kalitesinden aksamaya sebep olacabilecek bir tepki gostermeyecektir. 

    zaten otomatik vitese geceli en ucuz lastik takimi neyse onu gidip aliyorum..

    hocam yanlış bilgi öğrenmesin müritler lastiklerin üzerinde tarih hafta ve yıl olarak belirtilir ay yazmaz 

     

    bizim burada yil ve ayi yaziyor, hafta mefrumu yok 


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek
    hojucuk bunu yazdı
    sezeruludag bunu yazdı
    hojucuk bunu yazdı

    yil ve ay desen anlicamda , haftasini yazani hic gormedim.

    goodyear 2013 degil 2012 olsada alabilirsin, sayet ben daha eskisinide alabilirim. omur ve kalitesinden aksamaya sebep olacabilecek bir tepki gostermeyecektir. 

    zaten otomatik vitese geceli en ucuz lastik takimi neyse onu gidip aliyorum..

    hocam yanlış bilgi öğrenmesin müritler lastiklerin üzerinde tarih hafta ve yıl olarak belirtilir ay yazmaz 

     

    bizim burada yil ve ayi yaziyor, hafta mefrumu yok 

    bizim buradan kastın hocam ? bu bir standarttır farklı birşey görmen mümkün değil :)


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    en ucuzu neyse onu aliyorum dedim ya, genelde malezya veya vietnam uretimi oluyor ve gecerlilik ibaresi hic hafta yazdigini gormedim,

    amerikan avrupa sanayi standardi lastikler olmadigindan belkide.. foto cektirme bana simdi


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeknikA
    TeknikA's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    Alma dostum. Bedava mı alıyorsun yenisini getirsinler. Fabrikadan sıcak sıcak takarsın arabana... en ucuz ve normal birşey istersen petlas alabilirsin.

     


    (daha önce bazı sitelere baktım yorumlarda bu meseleye önem verip üç hafta önce mi üretilmiiş sonra mı üretilmiş diye söyleniyorlar. O kadar yani)

    TeknikA tarafından 10/Ara/13 13:44 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı

    konuyla alakası yok ama 

    çağatay kavak smirnoff muydu neydi o eleman değil mi :D 

    n11 yorumlarında adı kısmında çağatay kavak yazıyor :F  

    çok ilginç bir amkışma oldu az önce 

    yok hacı çağatay = foxxly :| o yorumlar benimde ben smirnoff değilim :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam alırken su kanalının(dikine)olmasına dikkat et.http://www.lassa.com.tr/lastikler/lastik-02-02-0-0-E22-ICEWAYS kesinlikle öneririm.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rewolt84
    rewolt84's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2013
    Erkek

    n11 e hiç bulaşma hepsiburadadan nokian al kafan rahat araban taş gibi olsun keyfini sürer sürer kaymağını yersin

Toplam Hit: 1639 Toplam Mesaj: 18