Arabanın Markası?
-
mustang mach 1de olabilir...
-
TransAM'a benziyor
-
Biraz Daha Bakarsanız Dogan Oldugunu Anlayacaksınız :d
-
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
camaro 67-68 ss
-----------------------------Evet camaro.. Eski işyerinin orda vardı birtane sarı...
Tank motoru gibi ses çıkarırıdı ne güzeldi..
Dünayda ne güzel yapılmışsa 60larda yapılmış ... bitiyorum 60ların tasarımlarına.. özgürlük havası başka bir şey..
-
Bi Oldsmobile 442 nin yerini şu an hangi araba alabilir ki?
Cidden ne varsa geçmişte var. -
Bmw X5 3.0 d Spor Paket :)) turbo Sesi Yeter :))
-
arkadaşlar bunu kaça nerden buluruz
Rob Phillips, 69 C10
-
hocam ya plymouth yada dodge challanger
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
camaro 67-68 ss
-----------------------------Evet camaro.. Eski işyerinin orda vardı birtane sarı...
Tank motoru gibi ses çıkarırıdı ne güzeldi..
Dünayda ne güzel yapılmışsa 60larda yapılmış ... bitiyorum 60ların tasarımlarına.. özgürlük havası başka bir şey..
-----------------------------
klasikleri bende modernlere göre daha çok sevmişimdir. o zamanın amerikan arabalarının çoğunda şimdiki modellerde opsiyon olan şeyler standarttı.iskelet sağlamlığı,karizma,motor sesinin mükemmelliğini katmıyorum bile. -
Camaro'dur
