Arabayı Çıkarana Helal Olsun !
-
aq arabası çıkmıo yaw ne iş anlamadım ama az kaldı çözcem bu olayı
http://www.ally.com.ru/mmedia-genser-3.htm
çıkaranlar olursa ss alsın mutlaka :)
Çıkaranlar :
kokainman,Emotion , maxdreamer , ercag , axi ... -
deniyorum korkunç bişe yok demi :))
-
Zekice yapmis adamlar,
biraz daha ugrassam kafayi SIYIRICAM a.q :| -
olmuyor aq : )
-
korkunc bişe yok merak etmein.
ama cok acayip yaw.
harbici çok az kaldı ama bi türlü çıkaramadım aq ya. -
en aşşağıdaki yola getirirsek çıkar bence , çıkış yolu ordan geçior.. : )
-
cıkmıo abi butun yolları denedim arabasız elimle gittim falan yok cıkmaz =)
-
Çözemedim a.q...
Ama insanın kafayı yemesine bire bir... -
amk nerden çıkardın şunu yav kafayı yiyecem...
-
bu bitmez
-
lemuria en alttaki yola ben indim ama ters yönden girebiliom :)
düz girebilsem sorun bitcek zaten :)
hadi aq tbt olarak yapmamız lazım bunu..
Toplam Hit: 7458 Toplam Mesaj: 61
