Araç Yazılımında Değişiklik Avantaj - Dezavantajları Hakkında
-
Stock diyebileceğimiz araçlara zaten hard yazılım yapmazlar kolay kolay, yazılım konusuna gelince ecufast bilinen ve işini sağlam yapan yazılımcılardan bir tanesi ayrıca chip box falan önermiyorum hiçbir şekilde yapacaksanız direkt yazılım yaptırın. Güç ve tork artacağından sakin kullanımda yakıtın düşecektir ama basacağın zaman da eski haline göre bir tık daha fazla yakabilir yani tamamiyle senin ayağının altındaki pedalla olan ilişkiyle alakalı.
-
PhYtOn bunu yazdı
Stock diyebileceğimiz araçlara zaten hard yazılım yapmazlar kolay kolay, yazılım konusuna gelince ecufast bilinen ve işini sağlam yapan yazılımcılardan bir tanesi ayrıca chip box falan önermiyorum hiçbir şekilde yapacaksanız direkt yazılım yaptırın. Güç ve tork artacağından sakin kullanımda yakıtın düşecektir ama basacağın zaman da eski haline göre bir tık daha fazla yakabilir yani tamamiyle senin ayağının altındaki pedalla olan ilişkiyle alakalı.
Asıl sorum performans etkisi değil bu aracın ömür ile alakalı hocam. Bu işlemin kısa yada uzun vadede bana dezavantajı ne olur turbo elimde patlarmı mesela
-
tbtgezgini bunu yazdıPhYtOn bunu yazdı
Stock diyebileceğimiz araçlara zaten hard yazılım yapmazlar kolay kolay, yazılım konusuna gelince ecufast bilinen ve işini sağlam yapan yazılımcılardan bir tanesi ayrıca chip box falan önermiyorum hiçbir şekilde yapacaksanız direkt yazılım yaptırın. Güç ve tork artacağından sakin kullanımda yakıtın düşecektir ama basacağın zaman da eski haline göre bir tık daha fazla yakabilir yani tamamiyle senin ayağının altındaki pedalla olan ilişkiyle alakalı.
Asıl sorum performans etkisi değil bu aracın ömür ile alakalı hocam. Bu işlemin kısa yada uzun vadede bana dezavantajı ne olur turbo elimde patlarmı mesela
ben bunun yorumunu sıze bır oncekı sayfada yazdım :) tekrar yazayım turbonun bazı lımıtlerı vardır mesela 1 barla 2 bar arası basar dıye soft yazılım dedıgımız bu aralıkta yanı turboyu zora sokmadan acılır yada kısılır o yuzden soft yazılımlı araclada boyle bır sorun olmaz ama hardlarda olur onuda arkadan kara duman atmasıyla anlarsınızkı kara duman atan aracta mazotu ıyı yakamadıgından atar enjektor tam olarak yetısemedıgınden
-
tbtgezgini bunu yazdıPhYtOn bunu yazdı
Stock diyebileceğimiz araçlara zaten hard yazılım yapmazlar kolay kolay, yazılım konusuna gelince ecufast bilinen ve işini sağlam yapan yazılımcılardan bir tanesi ayrıca chip box falan önermiyorum hiçbir şekilde yapacaksanız direkt yazılım yaptırın. Güç ve tork artacağından sakin kullanımda yakıtın düşecektir ama basacağın zaman da eski haline göre bir tık daha fazla yakabilir yani tamamiyle senin ayağının altındaki pedalla olan ilişkiyle alakalı.
Asıl sorum performans etkisi değil bu aracın ömür ile alakalı hocam. Bu işlemin kısa yada uzun vadede bana dezavantajı ne olur turbo elimde patlarmı mesela
Belli başlı firmalara yaptırdığın sürece sıkıntı yaşamazsın, ayrıca ecufast alperde yapılan baya tanıdık araç var, sıkıntı falan yaşayan olmadı hala diyebilirim. Sadece depoya ek yakıt (ethanol vs..)(turbo benzinli araçları olanlar bunu dikkate alsa yeter.) koymayın yeter. Zaten yakıt koyanlar da genelde stage2 ve daha üstü durumlarda kullanıyor. Hatta 4 ay önce akrabanın yeni passatına megachips de yazılım yapmıştık gayet memnunuz.