folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aramızdaki AIESEC'erlar !



Aramızdaki AIESEC'erlar !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    ekim ve mart'ta diyor katılıma.

    yurt dışında staj yapmak amacı ile ekim'deki geçti, martta başvuru yapıp kabul edildiğimizi düşünsek, yaza yetişir mi ıvır zıvır ara aktiviteleri ?




    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    aissecli biri olarak girmenizi tavsiye etmem. ben yurtdışında staj yaparım diye katılmıştım, tek ayarladıkları şey bizden nasıl para alıcakları oldu. hee tamam ilgilendiler ama yurtdışında istediğiniz ülkeye gidipte staj yapma imkanınız yok. derseniz ki hindistana, çin'e gidicem o zaman olur herhalde. burada ben TT(Technical Trainship)  olarak sistemdeyim yani mühendislik üzerine staj yapmak istiyordum. fakat başvurduğum hiçbir yerden geri bile dönmediler, ama izmir şubedekiler baya ilgilendiler.


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    @ nickneyime : hocam yetişir sanırım ama benim ekip lideri giden öğrencilerden sorumlu aynı zamanda sorup sana dönerim.

    @ ntxsoft: ztn almanya, amerikaya fln göndermiyorlar.Gidiyorda, ordaki aiesec ekibinin stah işini alması lazım.Ukrayna, hindistan fln daha kolay.Oralarıda görmek lazm

    Bunların dışında aiesec stajı öyle ofisboy şeklinde geçmiyor, bildiğin iş ypıyorsun.

    ----

    Ben aiesec yetenek yönetim takım üyesiyim.Bu isimler abuk subuk gelebilir başta ama takımdayım yani.myaiesec.net adresi var.Ordan diğer şubeleri takip edebilirsiniz.Bireysel staj olarak bakabilirsiniz.

    Bir ofis önce firmalarla anlaşır.Sonra firmalardan para alır, firmanın istediği özellikleri alır myaiesec te yayınlar.Sende uyarsa kendi profilini, bildiklerini gönderirsin.Daha sonra firma kabul ederse stajda eşleşip gidebilirsin.

    Stajda bir sürü yardım yapıyor aiesec.MEsela bir yere gittin.Orası sana kalacak yer sağlar yada ücrete ekler.Ücret gittiğin ülkedeki asgari ücret kadardır en az.Sana 1000 lira veriyorlar diyelim.3 te biri yani 300 lira ortalama bir ev kirası olması gerekiyor.Eğer aşarsa aiesec 300 liranın üstünü tamamlıyor.

    sonuç olarak ntxsoft  nasıl ve nerde aiesec tesin bilmiyorum fakat aissec yazdığından anladığım kadarıyla pek içli dışlı değilsin.Bunların hepsini takımlardan önceki eğitim seminerlerinde anlatıyorlar.

    DAhası staj gözüyle bakarsan aiesec work and travel tarzıdır.Daha iyisi.Çünkü daha organize, teknik staj var.Fakat AIESEC te görev almak esas tecrübedir.

    -------------

    ayrıntı :

    Bir staja gittiğinizde orda aiesec ofisindekilerle muhabbet edebilir, kaynaşabilirsiniz.Doğum gününüz olursa kutlarlar.Sizi yanlız bırakmaz, ilgilenirler (gelenlere birrer buddy veriliyor herşeyinden sorumlu oluyor).Doğum gününüzü kutlarlar..

    Bizim ünide her cuma toplantı, ardından etkinlik yapılır mesela.Bir yerlere gidilir.Çalışırsın aiesecte ama eğlencede vardır.İŞ hayatı için güzel deneyimler elde ediyorsunuz.

    Diyorum ya kimisi çok seviyor kimisi sevmiyor bırakıyor.Ama ne olursa olsun bence bi gidin bakın.Farklı ortam, farklı çevre.

    ----

    İlk gittiğimde aiesec kısaltmaları vardır.Hareketleri vardır.Garip geldi ama şimdi alıştım.HAla alışamadığım birşey var oda şu başkanık şunluk bunluk.Hiyerarşi hep soğuk geldi ama başkanız diye kimsenin artist olduğu yok bizim okulda.Adam başkan ama geliyor yanına oturup içiyor muhabbet ediyor.Kimse artist değil.Sadece iş konusunda yetkili.

    Güzel ortam.Tavsiye edilir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ nickneyime : hocam yetişir sanırım ama benim ekip lideri giden öğrencilerden sorumlu aynı zamanda sorup sana dönerim.

    @ ntxsoft: ztn almanya, amerikaya fln göndermiyorlar.Gidiyorda, ordaki aiesec ekibinin stah işini alması lazım.Ukrayna, hindistan fln daha kolay.Oralarıda görmek lazm

    Bunların dışında aiesec stajı öyle ofisboy şeklinde geçmiyor, bildiğin iş ypıyorsun.

    ----

    Ben aiesec yetenek yönetim takım üyesiyim.Bu isimler abuk subuk gelebilir başta ama takımdayım yani.myaiesec.net adresi var.Ordan diğer şubeleri takip edebilirsiniz.Bireysel staj olarak bakabilirsiniz.

    Bir ofis önce firmalarla anlaşır.Sonra firmalardan para alır, firmanın istediği özellikleri alır myaiesec te yayınlar.Sende uyarsa kendi profilini, bildiklerini gönderirsin.Daha sonra firma kabul ederse stajda eşleşip gidebilirsin.

    Stajda bir sürü yardım yapıyor aiesec.MEsela bir yere gittin.Orası sana kalacak yer sağlar yada ücrete ekler.Ücret gittiğin ülkedeki asgari ücret kadardır en az.Sana 1000 lira veriyorlar diyelim.3 te biri yani 300 lira ortalama bir ev kirası olması gerekiyor.Eğer aşarsa aiesec 300 liranın üstünü tamamlıyor.

    sonuç olarak ntxsoft  nasıl ve nerde aiesec tesin bilmiyorum fakat aissec yazdığından anladığım kadarıyla pek içli dışlı değilsin.Bunların hepsini takımlardan önceki eğitim seminerlerinde anlatıyorlar.

    DAhası staj gözüyle bakarsan aiesec work and travel tarzıdır.Daha iyisi.Çünkü daha organize, teknik staj var.Fakat AIESEC te görev almak esas tecrübedir.

    -------------

    ayrıntı :

     

    Bir staja gittiğinizde orda aiesec ofisindekilerle muhabbet edebilir, kaynaşabilirsiniz.Doğum gününüz olursa kutlarlar.Sizi yanlız bırakmaz, ilgilenirler (gelenlere birrer buddy veriliyor herşeyinden sorumlu oluyor).Doğum gününüzü kutlarlar..

    Bizim ünide her cuma toplantı, ardından etkinlik yapılır mesela.Bir yerlere gidilir.Çalışırsın aiesecte ama eğlencede vardır.İŞ hayatı için güzel deneyimler elde ediyorsunuz.

    Diyorum ya kimisi çok seviyor kimisi sevmiyor bırakıyor.Ama ne olursa olsun bence bi gidin bakın.Farklı ortam, farklı çevre.

    ----

    İlk gittiğimde aiesec kısaltmaları vardır.Hareketleri vardır.Garip geldi ama şimdi alıştım.HAla alışamadığım birşey var oda şu başkanık şunluk bunluk.Hiyerarşi hep soğuk geldi ama başkanız diye kimsenin artist olduğu yok bizim okulda.Adam başkan ama geliyor yanına oturup içiyor muhabbet ediyor.Kimse artist değil.Sadece iş konusunda yetkili.

    Güzel ortam.Tavsiye edilir.

     


    -----------------------------

    anlamak için çok kasmışsın rahat ol kasma böle şeylere. o şekilde yazmamı bilgisizliğime vermişsin, ama tam tersi senden 10kat fazla bilgim var o konularda. olayın bizzat içindeyim uzun süreden beri. nasıl işlediğini, neler olduğunu senden iyi bilirim. bana aiesec'i anlatma. sana sosyal alan katmış olabilir, benim ihtiyacım yok, benim ihtiyacım olan bana düzgün bir staj ayarlamasıydı. oraları da görmek mantığıyla harekette etmem. adam gibi staj ayarlamıyolarsa organizasyon benim için hiçbir yararı yoktur. bırak staj ayarlamayı başvurularımıza geri dönmüyorlar. bu yüzden hemen gaza gelip iki üç şey öğrendin die bana aiesec'in fanatikliğini yapma. umarım aiesec'in öğrenmek isteyenler bu yazdıklarımdan bişeyler çıkarır. bana göre tamamiyle para ve zaman kaybı. 


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elfkrc
    elfkrc's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2010
    Dişi

    bende ilk defa burda duydum aiesec'i, biraz araştırdım, ekşideki yorumlar falan hiç iç açıcı değil...

    ama içlerine girmeden tam bilemeyiz tabi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    @ elfkrc

    sürekli başkanlar, yönetim değşiiyor.Bizim 2 dönem önceki yönetime kadar kötüymüş.Fakat bu yönetimden öncekiler çok şey katmış.Yani gönüllüler geliyor gidiyor.Ofisler kaliteyi arttırabiliyor veya azaltabilyor.

    Bunun dışında sorumluluğa giriyorsun.Görevlerin oluyor, organizasyonlar yapıyorsun.Bizim millete sorumluluk biraz zor geldiğinden Sıkılıp bırakıyorlar.

    Anladığım kadarıyla dışarıdan staja gelenler , sınava girenler için durum gerçekten boktan.Yani uzun işler, para fln..Fakat tavsiye ettiğim ztn staj olayı değl.Bedava işçiler fln gözüylede bakılabilir ama kimse zorla tutmuyor.İsterseniz çıkıp gidebilirsiniz.

    Fakat mülakat nedir, nasıl gidilir, nasıl davranılır bilmiyordum ve bunu yaşadım.BU bir tecrübedir.HEr organizasyon isteğimde yine mülakat olacak.Yavaş yavaş ecrübe kazanıyorsun.İş hayatında bu şekilde mülakatlarla alınıyorsun.Kaldı ki benim amacım kendi yeteneklerimide görmek.İStediğim toplumu yönlendirecek propaganda vs.. tarzı işler.

    bilgisayar mühendisliği okuyorum ve insan kaynaklarına denk gelen bir takımdaım.Eğer hoşuma gitmezse bunun bir hayal olduğunu önceden anlayacağım.Ben işin tecrübe ve arkadaşlık kısımlarınla ilgileniyorum.Stajla fln işim yok şimdilik.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    alsana titan zincirinin öğrenci versiyonu ... bildiğin saadet zinciri bu. Boş iş


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    Bir süre takılmıştım, organizatörler kötüydü aldıkları paraya bakıyorlardı. Şimdi BEST'teyim, 1. sınıfın sonunda stajlarına gittim gayet güzeldi. Onun dışında etkinlikleri de çok daha güzel geldi bana, katılanlar da aynı şekilde. Bakınmak istersen http://www.best.eu.org/index.jsp

    sigara değil, balık olan.
Toplam Hit: 4422 Toplam Mesaj: 19