Aras Kargo - Gönderi Takibi
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------aras kargo kadar sikko bi şirket görmedim. sakın ola bulaşmayın.
-----------------------------bsg.
sanki 100 tane kargo sirketi var da memlekette Aras sikko oldu, sen ne anlarsın totoş :ı
@wasd
kargoyu siteme girmemis olabilirler sonuc göstermiyorsa.
subeyi arayıp sor, en gec yarım dakika icinde sana nerede oldugunu söylerler.
-----------------------------la sordum şubeye biri diyo şurda öbürü diyo daha bize gelmedi :D kargoyu sisteme girmemeleri başlı başına bi sorunken şubelerin neyin nerde olduğunu bilmemesi ayrı bi olay :F hani çıkış yerini doğru söylememiş olsa diyecemki gönderen tarafında sıkıntı var,ama sıkıntı arasta :F
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------Andrei bunu yazdı:
-----------------------------Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------aras kargo kadar sikko bi şirket görmedim. sakın ola bulaşmayın.
-----------------------------bsg.
sanki 100 tane kargo sirketi var da memlekette Aras sikko oldu, sen ne anlarsın totoş :ı
@wasd
kargoyu siteme girmemis olabilirler sonuc göstermiyorsa.
subeyi arayıp sor, en gec yarım dakika icinde sana nerede oldugunu söylerler.
-----------------------------la sordum şubeye biri diyo şurda öbürü diyo daha bize gelmedi :D kargoyu sisteme girmemeleri başlı başına bi sorunken şubelerin neyin nerde olduğunu bilmemesi ayrı bi olay :F hani çıkış yerini doğru söylememiş olsa diyecemki gönderen tarafında sıkıntı var,ama sıkıntı arasta :F
-----------------------------ya hocam her ilde subesi var bu sirketin.
3-4 tane dingil isini dogru yapamamıssa tüm sirkete sikko demenin anlamı yok.
ben de 3-4 gun önce dominos'tan pizza söyledim internet üzerinden, adres yanlıs giriliydi, daha dogrusu onlar benim yazdıgım adresi degistirmis sanırım, neyse santrali aradım maslak subesine yönlendiriyor, adımı soyadımı sordu, sizin adınıza siparis yok dedi, beni 10 dakika beklettiler telefonda abartmıyorum, pat zil caldı pizza geldi aynı subeden, simdi tüm dominos sirketi geri zekalı mı oldu bu yuzden :l
sen de biraz fırca at bu sefer subeye gittiginde ya da aradıgında.
bi sube "X subesine ulastı" dediyse X subesinin "bize henüz gelmedi" deme sansı %1.
-
aras kargo ile bende cok sorun yasadim yurt ici ilede yasadim ama cok nadir ve sikayetleri cok dikkate aliyor yurtici aras tercih etmiyorum ve etmeyide dusunmuyorum hatta calistigim bir sirkete 20 bin tl fazla kargo ucreti takmaya calismisti aras sevkdeki arkadaslar fark etmisti sonra genel merkezden ozur dilenmisti v.s
-
aynı sorun bende de oldu, yeni bişey değil bu. arasa tövbeliyim zaten bende aynı durumdan ötürü. yurtiçinde de bikaçkere şubedekileri sıvamışlığım var ama adam ettim gibi bişey artık. yurtiçi bazı çalışanları kötü de olsa bence iyi firma. hızlılar bana göre şimdiye kadar yavaş yada aksayan kargom olmadı.
-
ben yurtiçiyle de bazı sıkıntılar çektim mng ile de. o %1ler oluyor yani. o zaman niye bi tek arasa küfrediyorum acaba? diye bi soru oluşması lazım insanların kafasında. sonuş olarak bence aras sikko. yurtiçinde %1ler varsa arasta %50ler vardır herhalde.
-
sikayetvar.com a bakınca aras kargoyla ilgili 146,yurtiçi kargoyla ilgili 480 sayfa şikayet çıkıyo ama :|
bunun sebebi cidden andreinin dediği gibimidir yoksa yurtiçi kargo arastan daha çok kullanılıyor diyemidir bi durup düşünmedim de değil yani.
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------sikayetvar.com a bakınca aras kargoyla ilgili 146,yurtiçi kargoyla ilgili 480 sayfa şikayet çıkıyo ama :|
bunun sebebi cidden andreinin dediği gibimidir yoksa yurtiçi kargo arastan daha çok kullanılıyor diyemidir bi durup düşünmedim de değil yani.
-----------------------------aga şöyle diyim, kaliteli hizmet verince daha fazla şikayet alırsın. bizim millet böyle. iyiye alışınca ufak bişeyde mızmızlanır.
yurtiçi de aras gibi olsa birkaç ay şikayetler binlere ulaşır, sonra 3e 5e düşer.
burger kinge git kimse self servis diye şikayet etmez, sıra da beklersin 2 saat. ama lüks bi lokantaya git, garson güler yüzlü değil diye de şikayet edersin yemek 5 dakka geç geldi diye de.
arasta 3 haftada giden kargom oldu (evet 3 hafta) ama küfür edip geçtim. bu başlıktan sonra şikayetvara girdim, üye olup yorum yazmaya üşendim. yurtiçi yapsa 5 üyelik alır hepsiyle şikayet ederim amk.
edit : yazdıkça yazasım geliyor, anadoluda hostluk yaparken türk kahvesini köpük fincan ile veriyoz diye beğenmeyenler çıkıyodu. otobüste türk kahvesi içiyon amk daha ne istiyon diyemiyosun tabi. e kendince o da haklı. en baştan sen o vaadi vermesen, doğu firmaları gibi sikindirik bi servis yapsan kimse gıkını çıkartmaz.
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------melodeath bunu yazdı:
-----------------------------burdada tam tersi yurt içi kargo iğrenç diğerleri iyi
kitabı sipariş veriyorum ertesi gün kargoya veriyolar ama kitap 1 hafta sonra geliyo ne biçim iş ak
-----------------------------neresi orası merak ettim =)
-----------------------------samandıra
