folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Aras Kargo Kargomu Kaybetti



Aras Kargo Kargomu Kaybetti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cocaine
    cocaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2011
    Erkek

    Ben on dk önce HolyOne'den kargo geldi teslim aldım canavar gibi bi sıkıntı yok şimdi geri yollucam kargoyu bide kaybolur bişi olur falan öper atar forumdan bizi dikkat etmek lazım :D


    Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    cocaine bunu yazdı

    Ben on dk önce HolyOne'den kargo geldi teslim aldım canavar gibi bi sıkıntı yok şimdi geri yollucam kargoyu bide kaybolur bişi olur falan öper atar forumdan bizi dikkat etmek lazım :D

    Seyhe nasil malum olduğu anlaşıldı :d o kadar datayi para ilemi aliyo demek ahahaha


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cocaine
    cocaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2011
    Erkek
    baristbt bunu yazdı
    cocaine bunu yazdı

    Ben on dk önce HolyOne'den kargo geldi teslim aldım canavar gibi bi sıkıntı yok şimdi geri yollucam kargoyu bide kaybolur bişi olur falan öper atar forumdan bizi dikkat etmek lazım :D

    Seyhe nasil malum olduğu anlaşıldı :d o kadar datayi para ilemi aliyo demek ahahaha

    Hacım parayla değil tabiki, paylaşmak güzeldir yapılan her iyilik gün gelir karşılığını görür. Seyh data paylaştığım 3. kişi 


    Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    vay amk. ben de mng ile kuzene iphone 4s yollamıştım. şubedeki kadın deli bağlar gibi 5 kat paket yaptıydı. demek bu yüzdenmiş :D :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    1 kere amele olarak bu cargo lardan birine iş görüşmesine gittim . 

    Bu çalışanlar 1 kuru maaşa çalışıyor .  Başkada hiç bir ödeme almıyorlar . 

    Tahminen borca gırtlaka kadar Batık lar ve ruh halleri epey bozuk .

    Hatta şöyle bir cümle hatırlıyorum  . Mesai parası vermiyoruz ama mesai kalmaları arada müdürler kendi arabalarıyla bizi minibüs geçen ana yollara bırakıyorMuş falan ole kapatıyoruz gibi saçma sapan diyalog lar olmuştu . 

    İnşallah çalışma şartları hala aynı değildir . 

     

    samaccc tarafından 07/Eki/16 18:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Beyler siz özenle taşınarak kargo biter mi sanıyorsnuz.. :)

    Mağazaların işi kargoyla yapması bireyseli tıkıyor.. Sadece bireysle kalsa kargo firmaları batar.. Bu kadar yoğunlukta alayı normal. Nerden biliyorum yakın bir abim kargo şubesi. Düşünün yakın diye çok büyük firma bir de bavul verdim ben bile 20 günde bulamadım kayboldu filan zor bulduk..

    Mng hakkında pek bilgim yok ama şu an ben dahil herkesin kötülediği Yurtiçi bunlar arasında en iyisi..


    Kendine İyi Bak ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    ups ten başkası hikaye. türkler olarak hiç bir haltı beceremediğimiz gibi kargoyu da beceremiyoruz. mesela UPS taşıyamayacağını düşündüğü için belirli bir boyutun üstünde kargoları almıyor (belirli boyuttan kastım kanepe boyutu değil tabi) 

    ankara dan aksam verdiğiniz kargo sabah istanbulda olabiliyor, hatta aynı şehir içinde aynı gün teslim olduğunu çok yaşadım. arada fiyat farkı falan da yok. firmalara yavşayıp fiyat kırmadığı için kimse kullanmıyo tabi ups i


    black implies white, self implies other, life implies death.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ups iyide hiç şubesi yok adamlar kurumsal takılıyor. Ancak gelmeden önce arıyorlar 2 sokak yukarıdayız geliyoruz evde misiniz diye. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek
    nurulmac11 bunu yazdı

    ups ten başkası hikaye. türkler olarak hiç bir haltı beceremediğimiz gibi kargoyu da beceremiyoruz. mesela UPS taşıyamayacağını düşündüğü için belirli bir boyutun üstünde kargoları almıyor (belirli boyuttan kastım kanepe boyutu değil tabi) 

    ankara dan aksam verdiğiniz kargo sabah istanbulda olabiliyor, hatta aynı şehir içinde aynı gün teslim olduğunu çok yaşadım. arada fiyat farkı falan da yok. firmalara yavşayıp fiyat kırmadığı için kimse kullanmıyo tabi ups i

    teknosa.com 4 liraya usb sattığı zamanlar 2 tane almıştım neyse ups gün içinde gelecez diye aradı tamam evdeyim dedim saat 5'i geçti bu saatten sonra gelmezler yarına kaldı diyorum 2 saat geçti kapı çalıyor şansa elektrikler gitti havada karanlık kapıyı bi açtım kargo gelmiş helal olsun adamlara demiştim

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    driveshaft
    driveshaft's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    geçenlerde bir paket teslim ettiler para iadesi alacağım,  2,5 tl çıkmıyor bozuk param yok diyor, 2,5 tl az paramı dediğimde git bozdur o zaman diyor lavuk, sanki dışardan gelen benim. Sırf bu yüzden aras kargo ile birşey istettirmiyorum.

    Gerçi bunu başka kargo çalışanları da yapıyorda 25, kuruş 50 kuruş birşey demiyorsun ama 2,5 tl ne arkadaş... neden böyle oldu diyince artislik yapmasa hadi yine fake i yiyip tamam diyip gönderecektim. bu gelen eleman küstah, mahalle serserisi tipli biri idi, git bozdur o zaman deyince şalterler attı, arastan kimse gelmesin daha iyi.

    driveshaft tarafından 08/Eki/16 17:24 tarihinde düzenlenmiştir

    "Sen doğru dur, eğri belasını bulur"
Toplam Hit: 6922 Toplam Mesaj: 31
rezillik kargo herkes aras birbirine