folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Arbalet Taşımak .



Arbalet Taşımak .

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hworm bunu yazdı
    acemi-webci bunu yazdı





    bu elemana yakışıyor, ama bunu taşımak nasıl bir ruh hali gerektirir bilmem :)

    sol kanadındaki kulakcık (adama göre) germe kolu mu ? silah onunla mı hareket gücü kazanıyor ?

    hayır,yedek ok yuvası 


    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    10 yıldır hukukla uğraşıyorum; arbalet taşımanın usul ve esasları nedir öğretmemişler bize :) ! Aslına bakarsan katana almayı düşündüğüm zamanlarda biraz araştırdım ama 6138 sayılı yasaya muhalefet ettiğini öğrendim. Dur arbalet için birşey var mı diye bakayım.

     

    edit: 

    Bursa Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'Ok' operasyonunda 11 adet 'Arbalet' isimli ok silah ele geçirildi. Arbalet'i internet üzerinden sattığı idida edilen eczacı hakkında "6136 sayılı kanuna muhalefet" suçundan işlem yapıldı. Zanlının, operasyon sonrası internet sitesinde 'arbalet satışı kanun gereği yasaklanmıştır' açıklamasını koyması dikkat çekti. Yüzyıllar önce kullanılan ok silah türü olarak bilinen Arbalet isimli silaha yönelik araştırma yapan Organize Suçlar Büro Amirliği ekipleri merkez Yıldırım ilçesinde bir eczacının internet üzerinden Arbalet satışı yaptığını belirledi. Organize polisi, Arbalet isimli ok silahların suç teşkil edip etmediğini Emniyet Genel Müdürlüğü'ne sordu. Genel müdürlük, Arbalet'in 6136 Sayılı ateşli ve bıçaklı silahları düzenleyen kanuna aykırı olduğu yönünde fikir beyan edince polis operasyon için harekete geçti. Mahkemeden alınan kararla eczacı Yavuz B.Ö. (52)'e ait işyerine düzenlenen 'Ok' operasyonunda 5 kullanıma hazır, 6'sı montaj aşamasında olduğu belirlenen 11 adet Arbalet isimli ok silah ele geçirildi. Okçuluk ve avcılık sporunda kullanılmayan Arbalet isimli ok silahının tabanca kadar etkili olduğu ve domuzu öldürebilecek etkiye sahip olduğu öğrenildi. Eczacı Yavuz B.Ö. hakkında "6136 sayılı kanuna muhalefet' suçundan işlem yapıldı. Eczacının Arbalet'in yasak olduğunu bilmediğini söylerken emniyet, şehir genelindeki avcılık malzemesi satan işyerlerine Arbalet'in satışının yasak olduğuna dair yazı gönderdi. Arbalet isimli ok silahların ses çıkarmadığı için suikastlarda kullanılabileceği iddia edildi.

    --alıntıdır--

    TaRuZ tarafından 29/Tem/13 12:59 tarihinde düzenlenmiştir

    Errare Humanum Est
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Arabanın bagajında motorlu testere taşıyabilirsin, faturası yanında olması lazım ama ve bir dişi arızalı olacak (: nereye götürüyorsun derlerse tamire dersin. Arbalet taşımak riskli, neşter bile yasak amk. fakat falçata serbest, golf sopası da taşıyabilirsin.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Yuh amk beyzbol sopası da yasak mı, herşey yasak. Bizim eve gelseler o zaman kama, çakı falan gırla.

    Hocam konuyu gizle satışı taşınması yasak çıktı almasınlar elinden sonra :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Taşıma yasağından önce elinde var mı ?

    Varsa bir görim :)

    Dürbünlümü dürbünsüzmü


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hworm
    hworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek
    TaRuZ bunu yazdı

    10 yıldır hukukla uğraşıyorum; arbalet taşımanın usul ve esasları nedir öğretmemişler bize :) ! Aslına bakarsan katana almayı düşündüğüm zamanlarda biraz araştırdım ama 6138 sayılı yasaya muhalefet ettiğini öğrendim. Dur arbalet için birşey var mı diye bakayım.

     

    edit: 

    Bursa Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'Ok' operasyonunda 11 adet 'Arbalet' isimli ok silah ele geçirildi. Arbalet'i internet üzerinden sattığı idida edilen eczacı hakkında "6136 sayılı kanuna muhalefet" suçundan işlem yapıldı. Zanlının, operasyon sonrası internet sitesinde 'arbalet satışı kanun gereği yasaklanmıştır' açıklamasını koyması dikkat çekti. Yüzyıllar önce kullanılan ok silah türü olarak bilinen Arbalet isimli silaha yönelik araştırma yapan Organize Suçlar Büro Amirliği ekipleri merkez Yıldırım ilçesinde bir eczacının internet üzerinden Arbalet satışı yaptığını belirledi. Organize polisi, Arbalet isimli ok silahların suç teşkil edip etmediğini Emniyet Genel Müdürlüğü'ne sordu. Genel müdürlük, Arbalet'in 6136 Sayılı ateşli ve bıçaklı silahları düzenleyen kanuna aykırı olduğu yönünde fikir beyan edince polis operasyon için harekete geçti. Mahkemeden alınan kararla eczacı Yavuz B.Ö. (52)'e ait işyerine düzenlenen 'Ok' operasyonunda 5 kullanıma hazır, 6'sı montaj aşamasında olduğu belirlenen 11 adet Arbalet isimli ok silah ele geçirildi. Okçuluk ve avcılık sporunda kullanılmayan Arbalet isimli ok silahının tabanca kadar etkili olduğu ve domuzu öldürebilecek etkiye sahip olduğu öğrenildi. Eczacı Yavuz B.Ö. hakkında "6136 sayılı kanuna muhalefet' suçundan işlem yapıldı. Eczacının Arbalet'in yasak olduğunu bilmediğini söylerken emniyet, şehir genelindeki avcılık malzemesi satan işyerlerine Arbalet'in satışının yasak olduğuna dair yazı gönderdi. Arbalet isimli ok silahların ses çıkarmadığı için suikastlarda kullanılabileceği iddia edildi.

    --alıntıdır--

    hocam biraz araştırma yapıp bende bu kararın iptal olduğuna dair birşey buldum ama resmi birşey değil

    http://www.tabancatufek.com/forum2/showthread.php?tid=697&pid=64960#pid64960

    ayrıca AB yasaları uyum süreci çerçevesinde kalkacakmış. Avrupada spor olarak bu aletin kullanımı serbestmiş.


    No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek
    hworm bunu yazdı
    TaRuZ bunu yazdı

    10 yıldır hukukla uğraşıyorum; arbalet taşımanın usul ve esasları nedir öğretmemişler bize :) ! Aslına bakarsan katana almayı düşündüğüm zamanlarda biraz araştırdım ama 6138 sayılı yasaya muhalefet ettiğini öğrendim. Dur arbalet için birşey var mı diye bakayım.

     

    edit: 

    Bursa Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'Ok' operasyonunda 11 adet 'Arbalet' isimli ok silah ele geçirildi. Arbalet'i internet üzerinden sattığı idida edilen eczacı hakkında "6136 sayılı kanuna muhalefet" suçundan işlem yapıldı. Zanlının, operasyon sonrası internet sitesinde 'arbalet satışı kanun gereği yasaklanmıştır' açıklamasını koyması dikkat çekti. Yüzyıllar önce kullanılan ok silah türü olarak bilinen Arbalet isimli silaha yönelik araştırma yapan Organize Suçlar Büro Amirliği ekipleri merkez Yıldırım ilçesinde bir eczacının internet üzerinden Arbalet satışı yaptığını belirledi. Organize polisi, Arbalet isimli ok silahların suç teşkil edip etmediğini Emniyet Genel Müdürlüğü'ne sordu. Genel müdürlük, Arbalet'in 6136 Sayılı ateşli ve bıçaklı silahları düzenleyen kanuna aykırı olduğu yönünde fikir beyan edince polis operasyon için harekete geçti. Mahkemeden alınan kararla eczacı Yavuz B.Ö. (52)'e ait işyerine düzenlenen 'Ok' operasyonunda 5 kullanıma hazır, 6'sı montaj aşamasında olduğu belirlenen 11 adet Arbalet isimli ok silah ele geçirildi. Okçuluk ve avcılık sporunda kullanılmayan Arbalet isimli ok silahının tabanca kadar etkili olduğu ve domuzu öldürebilecek etkiye sahip olduğu öğrenildi. Eczacı Yavuz B.Ö. hakkında "6136 sayılı kanuna muhalefet' suçundan işlem yapıldı. Eczacının Arbalet'in yasak olduğunu bilmediğini söylerken emniyet, şehir genelindeki avcılık malzemesi satan işyerlerine Arbalet'in satışının yasak olduğuna dair yazı gönderdi. Arbalet isimli ok silahların ses çıkarmadığı için suikastlarda kullanılabileceği iddia edildi.

    --alıntıdır--

    hocam biraz araştırma yapıp bende bu kararın iptal olduğuna dair birşey buldum ama resmi birşey değil

    http://www.tabancatufek.com/forum2/showthread.php?tid=697&pid=64960#pid64960

    ayrıca AB yasaları uyum süreci çerçevesinde kalkacakmış. Avrupada spor olarak bu aletin kullanımı serbestmiş.

    Yukarıdaki haberde geçen 6136 sayılı kanunda da zaten spor faaliyetleri dışında kullanımı yasak diyor. Artık spor faaliyetleri derken lisanslı sporcu mu kastediyor yoksa kendine "sporcu" diyen herkes alabilir mi o konuda birşey diyemeyeceğim :)


    Errare Humanum Est
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    yasak olsa ne olmasa ne yasak olsa taşımıcan mı yani? amaç ne sen arbeletini kurana kadar karşındaki çıkarır emaneti kurşun yağdırır öylece kalakalırsın 21. yüzyıldayız iö 600 değil...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    yasak olsa ne olmasa ne yasak olsa taşımıcan mı yani? amaç ne sen arbeletini kurana kadar karşındaki çıkarır emaneti kurşun yağdırır öylece kalakalırsın 21. yüzyıldayız iö 600 değil...

    Belki adam Van Helsing filminde jackman amcanın arbaletinden bahsediyordur :)


    Errare Humanum Est
Toplam Hit: 5319 Toplam Mesaj: 29